Καλημέρα ημερολογιο!
Ειχα μεινει να σου λεω για ενα παιδι που το λενε Γιωργο. Λοιπον ... με τη Μαριαννα αποφασισαμε να παμε για μπανιο στην παραλια. Εκει λοιπον που πηγαιναμε να παρουμε κατι να πιουμε απο την καφετερια της παραλιας.. η Μαριαννα μου ειπε να παω να παραγγειλω εγω γιατι εκεινη ηθελε να μιλησει στο τηλεφωνο με το αγορι της. Πηγα και εκεινος (ο Γιωργος) ηρθε λιγο αργοτερα να μας φερει την παραγγελεια μας. Μου μιλησε πολυ ευγενικα και λιγο αργοτερα η Μαριαννα πηγε να κανει την βουτια της ...
Γ- μπορω? (Ειπε διχνοντας την καρεκλα για να κατσει)
Μ- ναι φυσικα!
Γ- Γιωργος (ειπε και απλωσε το χερι του ετοιμος για χειραψια)
Μ- Μαρινα!
Γ- Λοιπον ...Μαρινα.... ερχεσαι συχνα εδω?
Μ- Εμμ ...βασικα οχι ...εχω ερθει μονο 2 φορες νομιζω...
Γ- ααα οκ τοτε. Θα μας ξαναρθεις;
Μ- λογικα ναι ...και μαλιστα συντομα!
Ετσι μετα απο καιρο καταληξαμε με τι Μαριαννα να πηγαινουμε για μπανιο τα πρωινα σε εκεινη την παραλια και καπως ετσι γνωρισα πολυ καλυτερα τον Γιωργο. Ειναι παρα πολυ καλος μαζι μου. Ευγενινος, γενναιοδωρος, με αυτοπεποιθηση και παντα κανει θετικες σκεψης. Οποτε καταλαβα πως εμεις οι 2 θα ταιριαζαμε γρηγορα.
Ξεκινησαμε να βγαινουμε. Πηγαιναμε για φαγητο, για ποτο, και καναμε πολλες βολτες γενικα.
Περασε ο καιρος ... Μια μερα καθως ημασταν σπιτι με τον Γιωργο και βλεπαμε την ταινια μας...Ντιν νταν! (Χτυπησε το κουδουνι)
Ανοιγω την πορτα και ηταν ο ταχυδρομος. Μου εδωσε εναν φακελο. Μπηκα μεσα εκατσα στον καναπε διπλα στον Γιωργο και ανοιξα τον φακελο. Αυτο που ειδα με αφησε αφωνη... ηταν ενα γραμμα απο τ....
Η συνεχεια μαλλον θα ειναι ετοιμη συντομα...
Αυτο ηταν ακομη ενα μικρο αποσπασμα απο το ημερολογιο της Μαρινας. Ελπιζω να σας αρεσε! Αν σας αρεσε Please comment, follow me and vote!
Kisses❤💋
👇👇
🌟🌟
VOCÊ ESTÁ LENDO
Το Ημερολόγιο
Ficção AdolescenteΗ Μαρίνα είναι μία κοπέλα που ζει μια φυσιολογική ζωή ως μια απλή έφηβη κοπέλα.Μεγαλώνει στην Κρήτη. Καταγράφει στο ημερολόγιο της αυτά που θέλει εκείνη να μοιραστεί. Την βλέπουμε να ωριμάζει και να κάνει νέες γνωριμίες οι οποίες ίσως της αλλάξουν...