Καλημέρα!
Λοιπον ...αφου ξυπνησα και εφαγα ετρεξα να σου γραψω τι εγινε χθες ... Αφου ανοιξα την πορτα και βγηκα εξω ξεχνοντας το τζιν σακακι μου απο την βιασυνη, ξεκινησαμε να περπαταμε και να μιλαμε για εμας...για τις ζωες μας. Μετα απο 20 λεπτα περιπου φτασαμε στο παρκακι ...ηταν πολυ ομορφα και ρομαντικα εκει ...για καλη μου τυχη δεν υπηρχε κανεις εκει εκτος απο εμας τους 2 ...Δεν ηθελα να μας δει κανεις! Δεν θελω να λενε διαφορα... Καθισαμε και μιλουσαμε με τις ωρες για διαφορα θεματα ... ηταν πολυ ομορφα...μεχρι που νυχτωσε και αρχισε να κανει κρυο ... αφου εψαξα για το μπουφαν μου και καταλαβα πως το ξεχασα σπιτι ... απλα συνεχισα να μιλαω μαζι του προσπαθωντας να μην διξω πως κρυωνω ...Δεν ξερω πως αλλα το καταλαβε. Μου εδωσε το σακακι του να μην κρυωσω. Ηταν τοσο γλυκο! Καθισαμε μεχρι τις 11 το βραδυ εκει. Επειτα αφου ειχε πλεον βγει το φεγγαρι, ειπαμε να παμε μια βολτα μεσα στο παρκο που ηταν ολο φωτισμενο και υπεροχο. Τελικα καναμε μια μισαωρη βολτα και ξεκινησαμε να παμε πισω στο σπιτι. Η ωρα ειχε παει σχεδον 12. Με αποχαιρετησε αφηνοντας μου το χερι ...που τοση ωρα δεν ειχα καν καταλαβει πως το κραταγε! Αφου το καταλαβα κοκκινησα και ενιωσα αμηχανα. Εκανα σαν να μην συνεβει τιποτα και τον καληνυχτισα και εγω.
Μ- ευχαριστω πολυ...περασα πολυ ομορφα.
Σ- και εγω ...εαν θελεις μπορουμε να το επαναλαβουμε
Μ- φυσικα και θελω ... θα σου στειλω μηνυμα αυριο !
Σ- ενταξει ...θα τα πουμε ..καλο βραδυ ομορφη!
Μ- καληνυχτα (καληνυχτα αγγελε μου ειπα απο μεσα μου)
Και ομως ...τα πραγματα δεν τελειωσαν εκει... ειχα ξεχασει οτι φοραγα το σακακι του ... ετσι μολις εκλεισα την πορτα και το καταλαβα την ανοιξα αμεσως και φωναξα.
Μ- Στελιο!
Σ- Ναι! ( ειπε γυρνωντας προς το μερος μου)
Μ- ξεχασες το σκακακι σου!
Σ- ωχ...ναι ευχαριστω
Μ- εγω ευχαριστω! (ειπα δινοντας του το σακακι του)
Σ - καληνυχτα (ειπε χαμογελοντας)
Μ- Στελιο! (Ξαναφωναξα)
Σ- ναι!
Μ- εμμμ ελεγα αν ηθελες να ερθεις να δουμε καμια ταινια...
Σ- ναι αμε.... ποτε;
Μ- τι θα ελεγες για .....Τωρα!
Σ- οκ...(ειπε και μπηκε στο σπιτι μου)
Αφου διαλεξαμε τι ταινια θα δουμε, πηρα μια σακουλα ποπ-κορν και κατσαμε να δουμε μια ταινια επιστιμονικης φαντασιας που μας αρεσε πολυ. Περιπου στα μισα της ταινιας ειμασταν και οι 2 στα προθυρα του υπνου.... δεν μιλησαμε.. απλα μας πηρε ο υπνος στο σαλονι.
Το πρωι ξυπνησα νωρις. Η ωρα ηταν 7 και ακουσα τους γονεις μου να μιλανε στην κουζινα ... για καλη μου τυχη κανεις τους δεν ειχε ερθει στο σαλονι να δει την κορη του να κοιμαται διπλα σε ενα αγνωστο για εκεινους αγορι.
Παλι καλα ξυπνησε και ο Στελιος. Του εκανα νοημα να φυγει... καταλαβε σε τι θεση βρισκομουν μου και εφυγε αθορυβα.... Με τα πολλα επεσα και ξανακοιμηθηκα στον καναπε... ξυπνησα γυρω στις 10 και οι γονεις μου με ρωτησαν γιατι κοιμηθηκα στον καναπε...τους ειπα πως εβλεπα μια ταινια και με πηρε ο υπνος. Τι να τους ελεγα; Οτι κοιμηθηκα στον καναπε με εναν φιλο μου;Λοιπον καπου εδω λεω να σε καληνυχτισω γιατι θελω να μιλησω λιγο με τον Στελιο... η ωρα εχει παει 7 το απογευμα... λογικα θα σου γραψω και αυριο...
Καληνύχτα!
Αυτή ήταν και η τρίτη μέρα στο ημερολόγιο της Μαρίνας . Επλίζω να σας άρεσε!
Comment, follow me and vote!👇👇 ❤💋
🌟🌟
أنت تقرأ
Το Ημερολόγιο
أدب المراهقينΗ Μαρίνα είναι μία κοπέλα που ζει μια φυσιολογική ζωή ως μια απλή έφηβη κοπέλα.Μεγαλώνει στην Κρήτη. Καταγράφει στο ημερολόγιο της αυτά που θέλει εκείνη να μοιραστεί. Την βλέπουμε να ωριμάζει και να κάνει νέες γνωριμίες οι οποίες ίσως της αλλάξουν...