Λοιπον.. θα το κανω.. θα μιλησω στον Γιωργο.
Μπηκε στο δωματιο και δεν ηξερα πως να του το φερω. Φοβομουν την αντιδραση του ειναι η αληθεια. Δεν το ειχαμε συζητησει το θεμα ενος μωρου γιατι η αληθεια ειναι πως ειναι αρκετα νωρις. Αλλα πρεπει να το συζητησουμε ετσι οπως ηρθαν τα πραγματα.
Μ- Καλημερα
Γ- Καλημερα. Πως εισαι;
Μ- Καλα.. καθισε (του ειπα και του εκανα νοημα να καθισει διπλα μου στο κρεβατι του νοσοκομειου) Γιωργο.. βγηκανε οι εξετασεις μου..
Γ- Τι; ποτε; πες μου, τι σου ειπε η νοσοκομα;
Μ- Γιωργο, ειμαι εγκυος.
Εμεινε λιγο να κοιταζει το κενο χωρις να μιλαει και μετα απο λιγο γυρισε το προσωπο του προς το μερος μου και αφου χαμογελασε μου εδωσε ενα φιλι, κανοντας με να καταλαβω πως χαρηκε με αυτα τα νεα.
Πηραμε εξιτηριο περιπου μιση ωρα αργοτερα. Γυρισα σπιτι και μιλησα στο τηλεφωνο με τα κοριτσια. Τους ειπα τα ευχαριστα νεα μας και ξαπλωσα με τον Γιωργο στον καναπε με το χερι του να ειναι τυλιγμενο γυρω απο το σωμα μου.
Μ- Φοβαμαι..
Γ- Τι φοβασαι;
Μ- Κι αν δεν τα καταφερουμε; Κι αν δεν ειμαστε καλοι γονεις; Ενα μωρο εχει ευθυνες.. εχει εξοδα..
Γ- Εχουμε χρονο να προετοιμαστουμε. Θα τα καταφερουμε. Μην ανησυχεις.
(Την ιδεα του να ριξω το μωρο δεν την ειχαμε καν σκεφτει. Ηθελε πολυ αυτο το μωρο, και εγω το ιδιο.)
Περασε ο καιρος...
Περιπου εναμισι μηνα αργοτερα ειχα το πρωτο ραντεβου με τον γυναικολογο μου αφοτου μαθαμε για το μωρο. Φυσικα και ηθελα τον Γιωργο μαζι μου, κι ετσι ζητησε ρεπο απο τη δουλεια του για να ερθει.
Πηγαμε με το αυτοκινητο του. Παρκαραμε και μπηκαμε στο κτηριο της Κλινικης. Ανεβηκαμε στον 2ο οροφο με το ανσανσερ και μπηκαμε στην αιθουσα αναμονης του ιατριου. Μιλησαμε με τη γραμματεα και μας ειπε να καθισουμε μεχρι να τελειωσει ο γιατρος απο την ασθενη που εξεταζε. Καθισαμε λοιπον οι 2 μας στον καναπε. Δεν υπηρχε κανενας αλλος εκει εκτος απο εμας τους 2 και την κοπελα στη γραμματεια. Δεν μιλαγα... ημουν αρκετα αγχωμενη και δεν ηθελα να το μεταδωσω και στον Γιωργο αυτο.Περιπου 20 λεπτα αργοτερα, βγηκε μια κοπελα απο το εξεταστηριο. Μιλησε στη γραμματεα και προχωρησε προς την εξοδο. Εγω και ο Γιωργος ειχαμε σηκωθει απο τον καναπε ετοιμοι να μπουμε στην αιθουσα για την εξεταση μου. Προχωρησαμε στον διαδρομο και μπηκαμε στην 2η πορτα δεξια οπως μας ειπε και η βοηθος του γιατρου. Χαιρετησαμε τον Γιατρο και συζητησαμε λιγο μαζι του. Με εβαλε να ξαπλωσω σε ενα απο αυτα τα κρεβατια και σηκωσα τη μπλουζα μου για να μπορεσει να κανει τον υπερηχο. Ο Γιωργος ηταν πολυ ενθουσιασμενος για αυτο που επροκειτο να συμβει.. εγω ημουν καπως σφιγμενη, ομως δεν μπορεσα να κρατησω τον ενθουσιασμο μου. Ξεκινησε η εξεταση και ο γιατρος δεν ελεγε τιποτα. Ο Γιωργος μου κραταγε το χερι γιατι ηξερε πως αγχωνομουν.
Γιατρος-Μισο λεπτακι,περιμενετε εδω και επιστρεφω. (Ειπε αφου χαμογελασε καθως εβγαινε απο την πορτα)
Εγω με τον Γιωργο συζηταγαμε για το τι φυλο θα μπορουσε να ειναι το μωρο μεσα στον ενθουσιασμο, αν και ξεραμε και οι δυο, πως ηταν ακομη πολυ νωρις για να μαθουμε. 2-3 λεπτα αργοτερα, ο γιατρος επεστρεψε. Πισω του ηταν μια αλλη κοπελα με λευκη ρομπα, οποτε υπεθεσα πως ηταν κι εκεινη γιατρος. Την εδειξε κατι στην οθονη καθως συνεχιζε την εξεταση μου και κατι ψυθιριζαν. Η κοπελα εφυγε. Ο γιατρος μου εδωσε λιγο χαρτι και μου ειπε να σκουπισω το τζελ απο την κοιλια μου. Σηκωθηκα, κατεβασα τη μπλουζα μου και καθισα διπλα στον Γιωργο στις καρεκλες μπροστα απο το γραφειο του γιατρου. Καθισε και αυτος απο την αλλη πλευρα και μας ειπε πως ειχε κολλησει το μηχανημα και δεν μπορουσε να τυπωσει το υπερηχογραφημα για να το μελετησει και ετσι θα επρεπε να περιμενω τηλεφωνημα του για να ερθω να παρω τις εξετασεις μου.
Λοιπον.. αυτο ηταν ενα μικρο σχετικα κεφαλαιο, αλλα ειπα να κανω μια νεα αρχη και ειμαι γεματη ιδεες τις οποιες θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας. Ελπιζω να σας αρεσουν... η συνεχεια ερχεται συντομα! Αν σας αρεσε αυτο το κεφαλαιο μπορειτε να ψηφισετε! Τα λεμε συντομα!❤
YOU ARE READING
Το Ημερολόγιο
Teen FictionΗ Μαρίνα είναι μία κοπέλα που ζει μια φυσιολογική ζωή ως μια απλή έφηβη κοπέλα.Μεγαλώνει στην Κρήτη. Καταγράφει στο ημερολόγιο της αυτά που θέλει εκείνη να μοιραστεί. Την βλέπουμε να ωριμάζει και να κάνει νέες γνωριμίες οι οποίες ίσως της αλλάξουν...