Η πρόταση γάμου! 15

54 7 3
                                    

Οι μερες κυλαγαν αρκετα βαρετα! Το μονο που εκανα ηταν να πηγαινω σχολειο, να διαβαζω και να πηγαινω βολτες με τον Στεφανο. Βαριομουν τοσο πολυ!  Με τη Ζωη δεν μιλαμε πια ...απλα καταλαβαμε πως τελικα δεν ταιριαζουμε πολυ ...οποτε ειπαμε να βρουμε αλλους φιλους. Εκεινη βρηκε παρεα. Εγω δεν ειχα παρεα...βασικα, οποτε ηθελα ημουν ευπροσδεκτη σε μια παρεα...αλλα τελικα ...μαλλον δεν ταιριαζω ουτε και με αυτους! Μα δεν πειραζει!
Γυρισα απο το σχολειο,εφαγα,διαβασα και επεσα να κοιμηθω... Μερικες ωρες  αργοτερα ηρθαν επιτελους οι γονεις μας! Ειχαν παει στην Αθηνα μετα τις διακοπες και ειχαν ερθει να μας δουν 4 φορες ολες κι ολες... Μενουν εκει τωρα πια... βρηκαν 2 καλες δουλειες και μας στελνουν χρηματα. Μια χαρα ειμαστε. Μενω μονη μου τα περισσοτερα βραδια, αφου ο Νικος μενει με την Ειρηνη.
Οι γονεις μου... ειπαν πως θα εχουμε ενα οικογενειακο τραπεζι το βραδυ...θα ερθουν και οι γονεις της Ειρηνης. Αχχ...πρεπει να βρω τι θα βαλω! Πηγα στην ντουλαπα μου και επελεξα να φορεσω κατι απλο και ανετο. Μιας και ηταν αρχες Μαρτιου και εξω εκανε αρκετο κρυο ...εβαλα αυτα!

Χτυπησε το κουδουνι και αφου η μαμα μου ειχε κλειστει στην κουζινα απο το πρωι για να ετοιμασει το φαγητο, ετρεξα κατω να ανοιξω

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Χτυπησε το κουδουνι και αφου η μαμα μου ειχε κλειστει στην κουζινα απο το πρωι για να ετοιμασει το φαγητο, ετρεξα κατω να ανοιξω. Ο Νικος ειχε πει πως παει να φερει κατι ...δεν μου ειπε τι... οποτε μεχρι να ερθει εκεινος ειχα καθισει και μιλαγα με την Ειρηνη.
Η μαμα μου εφερε ενα γλυκο να κερασει τους γονεις της και τελικα εκατσε στην παρεα μας! Οι μαμαδες μιλαγαν για τα παιδια τους και οι μπαμπαδες για τα πολιτικα...Συμπαθιουνται πολυ οι 2  οικογενειες και αυτο ειναι πολυ καλο!

Μετα απο λιγο με πηρε τηλεφωνο ο Νικος και μου ειπε να βγω εξω να τον βοηθησω σε κατι... βγηκα εξω και κραταγα μια μεγαλη σακουλα οπως μου ειχε πει.. κραταγε ενα μεγαλο μπουκετο με πανεμορφα κοκκινα και λευκα τριανταφυλλα. Μαλλον ηθελε να τα δωσει στην Ειρηνη αλλα δεν ηθελε να τα δει απο τωρα. Ετσι,  εβαλα τα λουλουδια στη σακουλα και τα πηγα στο δωματιο μου σαν να μην ετρεχε τιποτα. Τελος παντων για να μην τα πολυλογω...την ωρα που ημασταν ετοιμοι να καθισουμε στο τραπεζι... ο Νικος μου εκανε νοημα να φερω την ανθοδεσμη. Την εφερα και αφου ειχαν καθισει ολοι, πηγε διπλα στην καρεκλα της Ειρηνης και γονατισε βγαζοντας απο την τσεπη του ενα κοκκινο βελουδενιο κουτι. Το ανοιξε και ειχε μεσα ενα εκπληκτικο μονοπετρο δαχτυλιδι! Ηταν τοσο ομορφο!  Μαλλον για αυτο ειχε φυγει πριν χωρις να μου πει τιποτα! Ετσι ρωτησε την Ειρηνη...

Ν- Ειρηνη...θα με παντρευτεις;

Η Ειρηνη ειχε μεινει αφωνη!
Αφου την επιασαν τα κλαματα απο την συγκινηση ειπε..

Ειρ- Ναι! Σε παντρευμομαι!

Ειπε και ολοι γονεις συγκινημενοι ετρεξαν να αγκαλιασουν το ζευγαρι!

Αχχχ...τι ρομαντικο!!!!! Τους αγκαλιασα και τους 2 και χαρηκα τοσο πολυ που επιτελους θα τους δω να ενωνουν τις ζωες τους!

Αυτα ειχα να σου πω για σημερα. Παω για υπνακο τωρα!

                     Καληνύχτα!

Αυτη ηταν ακομη μια μερα στο ημερολογιοτης Μαρινας! Ελπιζω να σας αρεσε!  Αν σας αρεσε....please vote,comment and follow me!
Kisses!❤💋
👇👇
🌟🌟

Το Ημερολόγιο Donde viven las historias. Descúbrelo ahora