4 μηνες αργοτερα...
Ειναι Οκτωβρης τωρα πια...
Περασε αρκετος καιρος απο τοτε που εχω να σου γραψω. Εχω πολλα νεα να σου πω! Αρχικα δεν θυμαμαι αν σου το ειπα αλλα το σπιτι μας εγινε τελικα πολυ καλυτερο απο οτι το ειχα φανταστει! Λατρευω τα χρωματα στους τοιχους, τα πλακακια, τις κουρτινες και γενικα ολες αυτες μικρες αλλα ταυτοχρονα σημαντικες λεπτομεριες που διαμορφωνουν την εικονα ενος σπιτιου.
Το αλλο που εχω να σου πω ειναι οτι με τον Γιωργο ειμαστε υπεροχα! Η σχεση μας παει πολυ καλα και μπορω να πω πως χαιρομαι ιδιαιτερα για αυτο!
Με πηραν στον παιδικο σταθμο που τοσο ηθελα! Η δουλεια μου ειναι απλα υπεροχη! Ξυπναω καθε πρωι με τοση ενεργεια και ορεξη να παω στη δουλεια μου να δω τα παιδακια μου! Τα αγαπαω! Καποια ειναι σκανδαλιαρικα και αλλα πιο ηρεμα ....αλλα οπως και να το κανεις.. παιδια ειναι! Τα λατρευω!
Τους τελευταιους 2-3 μηνες εχω γνωρισει μια τελεια κοπελα! Την λενε Μυρτω. Ειναι ομορφη ψηλη με γαλανα ματια και βλεφαριδες ως το ταβανι. Αλλα ειναι φυσικες ξανθιες μακρυες βλεφαριδες! Ειναι υπεροχος ανθρωπος και πανω απο ολα με κανει να γελαω πολυ συχνα. Εχει πολυ καλη αισθηση του χιουμορ και ειναι πολυ χαλαρη, γλυκια και χαμογελαστη.
Σαββατο σημερα!
Ειναι 8:45. Σηκωθηκα πολυ ησυχα για να μην ξυπνησει ο Γιωργος μου. Σηκωθηκα εκανα ενα κρυο ντους για να ξυπνησω, στεγνωσα τα μαλλια μου και ετοιμαστηκα σιγα σιγα. Στις 9:00 θα παω για καφε με τη Μυρτω και τη Μαριαννα! Ο καιρος σημερα ειναι τελειος, οποτε θα βαλω κατι αναλαφρο.Θα αφησω τα μαλλια μου ανεμελα και θα βαφτω πολυ ελαφρα.
Πηγαμε με τα κοριτσια βολτα στην παλια πολη με τα ποδια. Ηταν πολυ ωραια! Βγαλαμε και πολλες φωτογραφιες! Δεν σου το εχω ξαναπει αλλα αρκετα ατομα που εχουν δει τις φωτογραφιες που βγαζω μου εχουν πει πως εχω ταλεντο σε αυτο. Και βασικα ισως και να εχουν δικιο! Λατρευω να φωτογραφιζω τοπια, προσωπα, αντικειμενα, λουλουδια, δεντρα και οτι αλλο μου κινησει το ενδιαφερον. Οποτε, αφου βγαλαμε τις φωτογραφιες μας καθησαμε στις fraoules. Μια καφετερια με θεα την θαλασσα! Ειναι πανεμορφα εκει, ιδιαιτερα οταν εχει καλο καιρο. Εγω πηρα ενα smoothie με φρουτα του δασους, η Μαριαννα ενα smoothie με μεντα και η Μυρτω ενα smoothie με μανγκο. Ηταν πεντανοστημα!Οτι καλυτερο εχω πιει τον τελευταιο καιρο!
Αφου ειπαμε τα νεα μας κατεβηκαμε μια βολτα προς το κεντρο για κατι ψωνια που θελαμε να κανουμε και για μια μικρη βολτα.... Αργοτερα γυρισα σπιτι με πολλες σακουλες γεματες ρουχα, παπουτσια, καλλυντικα, αξεσουαρ και διαφορα δωρα.Μαγειρεψα τορτελινια με κρεμα γαλακτος και μπεικον να φαμε και το βραδυ θα βγουμε με τον Γιωργο να φαμε καπου εξω! Το μεσημεριανο ηταν πεντανοστιμο! Επειδη ομως περασε η ωρα και θελω να ξεκουραστω, ισως τα πουμε το βραδυ!
Φιλάκια!Λοιπον παιδια... το ξερω οτι εχω να γραψω σχεδον 2 μηνες, αλλα δεν ειχα ουτε εμπνευση ουτε ορεξη για να γραψω κατι. Τωρα ομως γυρισα με καινουριες ιδεες και σχεδια και ελπιζω πως η εξεληξη της ιστοριας θα σας αρεσει! Δεν ξερω ποσο συχνα θα γραφω... αλλα ελπιζω να προλαβαινω και να εχω ορεξη τουλαχιστον 1-2 φορες την εβδομαδα! Επισης η φιλη μου η Μυρτω ξεκινησε μια νεα ιστορια με τιτλο《 Εμείς μαζί?... ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ》 μπορειτε να το βρειτε στη λιστα αναγνωσης μου, οποτε... πηγαινετε να την διαβασετε ... ειμαι και εγω μεσα ως η Μαρινα οποτε ναι... Εμενα προσωπικα μου αρεσει πολυ η εξελιξη της ιστοριας και μου φαινεται πολυ ενδιαφερουσα! Αυτα ειχα να σας πω! Μεχρι το επομενο επεισοδιο please comment, follow me and vote!
kisses ❤💋
👇👇
🌟🌟
VOCÊ ESTÁ LENDO
Το Ημερολόγιο
Ficção AdolescenteΗ Μαρίνα είναι μία κοπέλα που ζει μια φυσιολογική ζωή ως μια απλή έφηβη κοπέλα.Μεγαλώνει στην Κρήτη. Καταγράφει στο ημερολόγιο της αυτά που θέλει εκείνη να μοιραστεί. Την βλέπουμε να ωριμάζει και να κάνει νέες γνωριμίες οι οποίες ίσως της αλλάξουν...