⭐Dienoraštis nr.2 (judėjimas)

452 23 2
                                    

Liepos 23 diena

*Aš tingiu ir nemėgstu sportuoti. Vietoj to aš sėdėdavau arba gulėdavau ir žiurėjau serialus arba skaičiau knyga. Galvojau ,jog galima suliekneti tik su dieta arba sveika mityba. Bet juk norėsi geru rezultatų ne tik ant svarstyklių ,o ir ant kuno. Judejimas padėda greičiau pasiekti geru rezultatų tiek svarstyklese tiek kune.

*Is pradžiu as važinejau dviračiu kiekviena diena po 30min. ,tai labai skaudėdavo kojos,nes aš nepripratus prie to.

Paskui pradėjau šokineti šokdyne (net yotube žiurejau kaip šokineti ,kad suliekneti).

Tada norėjau pradėti bėgiot, bet bėgiot reikia mažiausiei 40 min ,kad jis padėdu lieknėjant. Bet aš bėgimo nemėgstu ,tai nutariau to ir nedaryti.

Ir galiausiei man atėjo tokia mintis kaip paieškoti kardio pamokų yotube. Tai aš suradau pamoka kuri tęsesi 40min ir atkartoju viska ka video dare (tik aš ieskojau rusiškai ,nes esu pusiau rusė ,tai labai gerai žinau šia kalba. O pas lietuvius tokiu treniruočių nemanau ,kad yra). Po pirmos treniruotes man skaudejo visa kūna ,nes aš prie to nepripratusi, o tie pratimai buvo visai nesunkus. Ta treniruote padariau dar keliata kartu, bet suradau sau kita kuri man labiau patinka ir kuria aš šiuo metu darau.

Taip pat aš kiekviena diena darau vakuma: ryte (atsikeliu padarau ant tuščio skrandžio ir tada išgeriu stikline vandens ir po 30-40min einu pusryčiauti) ir vakare (prieš miega. Kai nuo mano paskutinio valgymo praeina 3h)

Aš lieknėju!Where stories live. Discover now