Norite sulieknėti ,bet jus nežinote kaip ar tiesiog nenorite keisti savo mitybos. Arba tiesiog norite pakoreguoti savo figura.
Aš noriu jums padėti ,tai dėlto parašiau ši skyrių kuriame aprašytos 3 savaičių užduotis kurios padės sulieknėti ir padės priprasti prie naujų įpročių kurie lieknina žmonės ir padėda palaikyti svori.
Ši programa yra efektyvi todėl ,nes viskas nuo ko reikia atsisakyti lieknėjant nukeliami į pirmą dienos puse.
✅Patarimas- pasimatuokite su metrų save (talija, krutine ir t.t). Ir galite save matuoti arba kas savaite arba pradžioj ir pabaigoj. Sverkites arba kas savaite ryte. Arba irgi pradžioj ir pabaigoj.
❌Pastaba- nesisverkite diena,vakare , nes tuo metu esate jau prisivalgė ir prisigerė. Delto jūsų svoris yra netikslus. Jūsų svoris tikslus ryte.
Dėl geresnių rezultatu patarčiau daug judėti:
°Daryti vakuma (ji reikia daryti atsikėlus ryte. Ir tik padarius ji po 30-40min pusryčiauti ir taip pat galite ji daryti kai po vakarienes praeina 2-3h).
°Daug vaikščioti ar važinėti dviračių.
°Plaukioti.
°Daryti prarimus.Tiesiog judėkite kol turite lauko.
✔1 SAVAITĖ:
+Prieš pusryčius išgerti stikline vandens. Patariama likus iki pusryčių kažkur 30-15 min.
+Po 14:00 nevalgyti saldumynų.
+3 dienas iš viso nevalgyti saldumynų.
+Po 16:00 nevalgyti miltinio maisto ir taip makaronų, košių, ryžių.✔2 SAVAITĖ:
+Prieš pusryčius išgerti stikline vandens su citrina.
+Po 14:00 nevalgykite saldaus.
+5 dienas iš viso nevalgyti saldaus.
+1 karta į savaitę padaryk iškrovos dieną.
+Negalima valgyti miltinio maisto,ryžių, makaronų.✔3 SAVAITĖ:
+Prieš pusryčius išgerti stikline vanens.
+Visa savaite be saldaus.
+1 karta į savaitę padaryti iškrovos dieną.
+Kuo mažiau miltinio maisto ir makaronų. Bet juos vartoti galima iki 16:00.
+5 dienas negalima miltinio maisto makaronų, ryžių.
BENDROS TAISYKLĖS:
+Gerti mažiausiai 1 litra vandens į dieną.
❌Uždrausta gerti limonadus, sultis iš parduotuves.
❗ Jei saldumynai leidžiami iki 14 ,tai nereiškia ,kad iki 14 galite valgyti daug saldumynų.
❌Negalima valgyti batonų, bandelių.Jei laikysites šios progamos man butu malonu jei komentaruose ,tai parašytumete. Ir aišku jei parašytumete koks jūsų rezultatas po 21 dienos.
SĖKMĖS IR KANTRYBĖS😋
YOU ARE READING
Aš lieknėju!
RandomŠioje knygoje- dienoraštyja rasite mano pavykusia lieknėjimo istorija. Ir patarimus. Šiais laikas yra daug informacijos apie lieknėjima, dietas, sveika mytiba. Aš pati pasimečiau tame ir jau nežinojau kas blogai kas gerai. Tai tapau pati sau dietolo...