Turi žinoti kiekvienas

191 14 1
                                    

Šias taisyklės turi žinoti kiekvienas norintis sulieknėti.

✅Mes valgom: pusryčius, pietus, vakarienė. Užkandžius pridėti jei tarp valgymu yra daugiau negu 3-4 valandu skirtumas.

✅Miegoti reikia 7-8 valandas.

✅Gerti vandeni. Paskaičiuota ,jog 30 kg reikia 1 litro vandens.
     Aš patarčiau gerti vandeni likus iki 15-30min iki maisto. Manau to užteks. Nes vanduo išvalo iš organizmo ne tik blogas medžiagas ,bet ir geras. O tarp valgymų geriau gerkite žalia ,ramunėlių arba bet kokią kitą žolelių arbatą (aišku be cukraus)
❗1 stiklinė = 250 ml

✅Paskutini karta iki miego reikia valgyti likus iki miego 2-4 valandas.
   ❗Užmirškite taisykle nevalgyti po 18. Šita taisyklė galioja tik tada jei jus einate miegoti 21,22.

✅Prieš pusryčius likus apie 15-30min. išgėrėm ant tuščio skrandžio 1 stikline vandens (galite išgerti stikline vandens su citrina). Tokiu būdu mes pagreitinam savo metobolizma.
     ❗Metobalizma pagreitina - prieskoniai (cinamonas, imbieras, raudonieji ir juodieji pipirai) ir greifruktai, citrina.
     
✅Reikėtu sumažinti vartojima saldumynų, miltinių produktų, batonų,makaronų ir dešrelių ,dešrų.

✅Judėjimas. Jei negalite sportuoti,tai daug vaikščiokite (patartina ~10 tukstančių žingsnių į dieną,bet jei jus labai mažai vaikščiodavote iki to ,tai stenkitės kiekviena diena didinti žingsnių skaičių).
   ❗Kad skaičiuoti žingsnius galite į telefona atsiūsti programa tam skirta. Yra ir apyrankių kuriuos skaičiuoja kiek jus vaikštote.

✅Stenkites gerti daug arbatos be cukraus (žalia arba kokia nors žolelių)
     ❗Galima įdėti 1 arbatini šaukšta medaus ,bet darykite ,tai kartais. 1 arbatiniame šaukštelyja yra apie 22 kalorijos.

✅Jeigu taip atsitiko ,kad jus suvalgėtė saldaini ar tiesiog prisivalgėte ,tai nereikia pradėti nuo rytojaus ar nuo pirmadienio. Tęskite lyg to nebutu. Geriau tas kolorijas sudeginkite sportu.

✅Ir svarbiausia MYLĖKITE SAVE!

Aš lieknėju!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora