Egy átlagos délután, az ágyamon pihenek és nézem a kedvenc sorozatomat, közben a barátaimmal chatelek. Pont akkor lett vége a műsornak, amikor apám kocsiját hallottam leparkolni. Felültem az ágyon majd sietve lementem a lépcsőn és láttam, hogy már a nappaliban szendvicset csinál magának.
-Szia fiam! - mosolygott rám. Kérsz egy szendvicset?
-Á, nem köszi. - nevettem és leültem mellé.
Apa rendőr-nyomozóként dolgozik a városunkban. Átalában betörések, lopások miatt hívják. A jövőben én is rendőr szeretnék lenni, így megkértem arra hogy az ügyeibe avasson bele, hogy legyen egy kis tapasztalatom. Hosszas kérlelés után beleegyezett. Még a széltől is óvna, ez csak rosszabbodot anyám halála után.
-Volt ma egy betörés a külvárosban.-szólalt meg apa és egy mappára mutatott. Megnéztem.
-Josh osztálytásam volt, nem ilyenek ismertem.
-Hát én se.
Ezután hosszas csend jött. Felsóhajtottam.
-Mi volt a suliban?
-Unalom. Kaptam egy feladatot biológiából majd kimegyek holnap az erdőbe Tom-mal.
-Oké, ha akarod akkor kivihetlek titeket.
-Inkább bicikliznénk. Tuti lesz jobb dolgod is majd.
Megszólalt apa telefonja, tudtam hogy már hívják. Miközben felvette mondtam hogy én is megyek.
-Gyerünk!
A kocsihoz sietett közben magához vette pisztolyát. Én pedig a nyomában voltam, hogy ne várjon rám.
-Mi történt?
-Egy nagy robajt hallottak az egyik ház udvarán.
Beültünk a kocsiba. Láttam a sebességmérőn hogy már lassan 100 km/h-val száguldunk.
-Hol?
-A külvárosban. Nem szálhatsz majd ki a kocsiból!
-Apa!
-Nem érdekel! Itt maradsz és kész!
Megérkeztünk és apa kiszállt. Én meg maradhatam a kocsiban. Már várt ránk egy nő sokoss állapotban.
-Hátul..., há.., hátul..., segítsen!
Láttam hogy megragadta apám karját. Apa rámnézett. Én meg kiszálltam.
-Figyelj rá! Én megyek hátra.
Bólintottam. Ő pedig hára ment. Megfogtam gyengén a nő karját majd leültünk a lépcsőre. Láttam hogy a nő kezd megnyugodni.
-Láttad a lányom? Láttad?
-Nem.-mondtam.
Egy nagy csattanást hallottam hátul.
-Apaaaaaaa! A kocsihoz futottam és kivettem a dugipisztolyt, majd hátra sprinteltem. A kertben egy hatalmas nagy 5 m-es piramis alakú kődarab állt. Közelebb mentem.
-Ne nyúlj hozzá Max!
Megláttam apát, ott feküdt egy fa alatt.
-Apaa! Mi történt veled?
-Ahhoz a micsodához hozányúltam és odavágott a fához.
-Menjünk innen!
-Jól vagy? Fel tudsz állni?
-Menjünk innen!-sürgetet!
-Megyek mindját, de te most menj a nőhöz!
Felnéztem és láttam hogy a nő a hatalmas kőnél van.
-Ne nyúljon hozzzá!
De semmi baja nem lett. Odasétáltam hozzá. A szeme csukva volt. Egy hirtelen mozdulattal a kezemet megragdta. Majd rámnézett. Láttam hogy a a szeme vérvörös
El akartam akartam húzni a karom, de nagyon erősen fogott. Szemembe nézett majd kezemet hozzáérintette a kőhöz. Megszakadt a kapcsolatom a külvilággal...(Következő rész címe: A látomás)
YOU ARE READING
THE FOREST - Az erdő - 1. rész
Mystery / ThrillerEgy kis város egy hatalamas erdő közepén. Az erdőben egy idő után, emberek tűnnek el nyomtalanul. A kisváros lakói félnek. Ki lesz a következő? Mi folyik a fák között?