-Ne..., ne haragudj!-dadogtam és közben a fejemet megérintettem óvatosan, iszonyatosan fájt.
-Ki vagy? Mit csinálsz itt? -mondta mérgesen a feldúlt lány. Hátrábblépett. Láttam rajta hogy fél.
-Te most félsz tőlem?-nevettem.
-Nem ismerlek. Hogy bízhatnék benned? Ki a franc vagy te?
-A rendőrfőnök fia vagyok.
Láttam hogy csodálkozik. Folytattam...
-Múlt héten kihívták ide. Én is jöttem vele. És nagyon furcsa dolgok történtek. Volt itt egy nő is.
-Az anyám?!-szakított meg.
-Mi van vele?-csodálkoztam.
-Napok óta nem láttam!- majd elsírta magát.
-Szóltál valakinek róla? Az apámnak?
-Nem.-mondta.
-Nagyon fáj a fejem.-fogtam meg a tarkómat.
-Hozzok vizet meg gyógyszert neked.
-Láttom már kezdesz bízni bennem.
Direkt mondtam, annyira nem fájt. Fogtam a keretet majd elraktam a táskámba. Elsőnek a kőpiramistól lett látomásfélém, de most a keret megérintésekkor is. Pár perc múlva hallottam, hogy jön fel a lépcsőn.
-Köszönöm.-mondtam és átnyújtotta az orvoságot.
-Szívesen.
-Szerintem gyere velem haza és megvárjuk apát, ő pedig majd segít neked biztosan.
-És ha akkor jön haza anya amikor elmegyünk.
-Kétlem. Akik már 2 napja eltűntek hír nékül az már gyanús. De hagyunk üzenetet anyukádnak, ha mégis megjön.
Nagy nehez beleegyezett.
-Van bringád?-kérdeztem.
-Hátul a kertben van.
Eszembe jutott a kőgúla.
-Megyek veled hátra.-mondtam.
Kimentünk a bejárati ajtón majd hátrasétáltunk. Megdöbben meredtem magam elé. A hatalmas kőnek nyomát se találtam.
-Valami baj van?-nyílván észrevette hogy furán viselkedek.
-Semmi.-mondtam.
-Menjünk.-sürgettem.
Hiába én akartam idejönni, de már sok időt töltöttem ott.
Visszafelé azon gondolkoztam hogyan tűnhetet el az a hatalamas 5 méter magas kő. A képkerettel lesz még egy két gondom, az biztos. 10 percnyi gyors bringázás után megérkeztünk.
Amikor leszálltam láttam a lány arcán hogy útközben sírhatot. Eddig nem is vettem észre mennyire hiányzik az anyám. Tudtam milyen érzései lehetnek. Megérintettem a vállát.
-Apa biztos megtalálja majd anyukádat. Gyere menjünk be.
Beszélgetni akartam vele, bevallom szimpatikus volt a számomra. Nagyon is. Bementünk a házba, leült a kanapéra. Sok van még hátra amíg apa megjönn. Gondoltam csinálok vacsorát. Nos meg kellett tanulnom főzni, mert ha apán múlt volna, akkor szendvicsen nőttem volna fel. Így kértem kölcsön szakácskönyveket. Majd megtanultam főzni.
Most jutott az eszembe hogy nem is tudom a lány nevét.
-Még nem is tudjuk egymás nevét.-nevettem fel.
-Miranda.
-Max.
Miranda a kanapén nézte a tévét.
Elkezdtem főzni. Pár perc múlva már Miranda ott ült a konyhapulton. A széket nem vette figyelemben.
-Nem nézel ki annak a házias típusnak.-mondta röhögve.
Azt gondoltam inkább nevessen, mint sírjon. A zöldségeket hámoztam, és mostam. Beleöntöttem egy kis meleg vizet egy pohárba, majd megcéloztam Mirandát.
-Áááá!-sikoltott fel.
Én meg rajta nevettem. Hátat fordítottan neki, de ő keresgélt valamit a konyhában. Megtalálta amit akart egy kilogramm lisztel finomitott meg. Végül kaja csata féle alakult ki. Észre se vettük apám jövetelét.
-Á hello!-köszönt.
-Szia apa!
-Jó napot!
Láttam Miranada arcán, hogy apám megjövetelekor az anyukája járt újra a fejében.
-Apa! Van egy kis baj.
-Mi lenne az?
Miranda elmondta helyettem.
-Édesanyám már 3 napja eltűnt, hír nékül. Senki se látta, se szomszéd se ismerősök.
-Értem. Nos 48 órát várni kell. De ezt már meghalattuk bőven. Apa elővett egy papírt, majd Mirandát kérdezgette anyja és az ő adatairól.
-Jó. Van valamilyen képed róla?
Miranda át adott egy ütött kopott közepes méretű képet.
-Csináljam meg a plakátokat?-kérdeztem.
-Jó lenne, köszönöm.-mondta apám majd folytatta.
-Akkor Miranda, anyukádta eltűntnek nyilvánitom. Holnaptól pedig elkezdjük a keresését. Elsőnek a városban. Majd az erdőben, ami nehéz lesz de megteszünk mindent.
Láttam Miranda arcán hogy nem kell sok hátra a sírásig.
Miranda köszönetet mondott majd felállt. Apával összenéztünk. Majd azt hallottuk hogy valami koppan a padlón. Miranda volt az. Apa hamarabb reagált.
-Miranda! Ébredj! Max hívd a mentőket!
Gyorsan felhívtam a mentőjet. 20 perc után már Miranda ágya mellett ültem és vártam ...(A következő rész címe: A rejtélyes ház)
YOU ARE READING
THE FOREST - Az erdő - 1. rész
Mystery / ThrillerEgy kis város egy hatalamas erdő közepén. Az erdőben egy idő után, emberek tűnnek el nyomtalanul. A kisváros lakói félnek. Ki lesz a következő? Mi folyik a fák között?