Új rész - A megsemmítés határán

172 11 0
                                    

Nem álltam meg hazáig, nem álltam meg egy kereszteződésnél sem. Életemben nem voltam ilyen határozott, de bevallom, hogy a félelem se kímélt meg. Az hogy a városból nem lehet kijutni, elég feltűnő. De az emberek nem csinálnak semmit, mintha semmi sem történt volna. Én megállítom a gonosz munkáját.
Amikor hazaértem felkutattam az összes benzint és előkerestem pár gyújtót. A következő pillanatokban már az utcán voltam és a biciklimmel szálguldottam.
Odaértem a házhoz. Sötét volt, féltem. A ház a megszokottnál ijesztőbb volt. Előakartam venni a benzint, de amikor a táskámhoz nyúltam, egy ismerős hangot halottam meg.
-Max, fiam ne csináld. - apa nyugodt hangon mondta.
-Te meg mit csinálsz itt? - kérdeztem.
-Tudom mi folyik itt Max. Azt is tudom hogy láttad édesanyád. Tudok mindent. Nem gyújthatod fel a házat.
-De felfogom apa - ordítottam apámra.
-Apa ebben a házban van valami gonosz ami el akarja pusztítani a várost. Nem fogom hagyni!
-Max! Ha felgyújtod a házat, soha nem fogjuk látni édesanyád.
Ekkor ránéztem a benzinre és a kezemben lévő gyújtóra. És anyám képe jelent meg.
-Nem tehetem. - suttogtam.
-Jólvan Max. Köszönöm.
-Nem tehetem ezt a várossal. Sajnálom apa. Anya is így akarná.
Ekkor apa valami szörnyű dolgot tett, apám fegyvere nézett velem farkasszemet.
Nem tudtam erre mit reagálni.
-Nem gyújthatod fel!
-Lőj le apa!
-Nem hagyom hogy felgyújtsd!
-Képes lennél lelőni? - mondtam sírva, csalódtam benne.
A fegyverét visszarakta a helyére.
-Jó tedd meg Max. Tedd meg.

-Sajnálom apa, nekem is fáj hogy meg kell tennem, nekem is ...

THE FOREST - Az erdő - 1. részHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin