2.

132 26 6
                                    

-Min Yoongi vagyok.
-Így már sokkal jobb!  ~kuncogtam el magam.
-Szóval mi vagyunk a Min-ék.  ~rákacsintottam, hogy leessen ez egy elég elfuserált poén akart lenni, mire ő felnevetett.
-Hát igen, lehetnénk. ~Fogta meg újra az étlapot. Visszajött a pincér és mi leadtuk a rendelést. Egy randin mindig az a félelmem, hogy túl unalmasnak találnak és nem fogunk tudni beszélgetni. Hálistennek most nincs így Yoongiból csak úgy dől a rizsa amit én nagyon szívesen hallgatok.
-Szóval ezért kerültünk be Rap Monnal az igazgatóiba.. ~nevetve meséli egy régi iskolás sztoriját. Én is vele nevetek, hogy mennyire gengszterek voltak..
-Hűha akkor ti aztán nem féltetek a büntetéstől!  ~már könnyes a szemem a nevetéstől.
-Mennyire szép vagy amikor nevetsz, hihetetlen. ~picit meg billentette a fejét és úgy figyeli a mostanra eléggé vörösé vált arcomat..
-Ne mondj ilyeneket!  Zavarba hozol. ~kezemet az arcom elé tettem, hogy takarjam. Megfogta jobb kezem és elvette arcom elől.
-Ne takard el, mert akkor kárba vész a sok mondandóm ha nem látom,  hogy felvidulsz utána. ~szemei vékonyra kihúzodnak ahogy szép fogait viritja ki nekem.
-Rendben..mesélj még. ~kezdek feloldódni,  annyira megnyugtató.
-Nem!  Most te mesélj magadról. ~álla alá tette a kezét és egy fél mosolyt küldött felém.
-És mit?  Nem tudom mit mondhatnék.. ~az arcomba lógó tincseimet a fülem mögé tűrtem.
-Mindent! Mit tanultál?  Mit dolgozol?  Családod? Merre laksz?  Van-e házi állatod? Miket csinálsz szabadidődben? Azt már tudom, hogy kosarazól és, hogy szereted a fekete teát és a csokis muffint. ~sunyin nevetett amitől én is el kuncogtam magam.
-A rendőr akadémiai főiskolán végeztem, itt dolgozok a rendőrségen. Hát.. A családomat inkább hagyjuk. ~sóhajtottam egyet mert eszembe jutott apa..
-Szóval rendőr vagy.. ~olyan rideg hangon mondta, hogy felkaptam a fejemet.

-Igen már egy jó pár éve

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Igen már egy jó pár éve. De nem szoktam hangoztatni mert vagy kinevetnek, hogy női rendőr vagy így reagálnak ahogyan te is.
-N..ne haragudj csak még sosem találkoztam normális rendőrrel. ~hebeget habogot.
-Nyugi semmi gond. ~mosolyogtam rá, hogy elhiggye nincs baj.
-Miért nem szeretnél beszélni a családodról?  Ha nem vagyok túlságosan indiszkrét.. ~iszik bele a vizébe mert én borozok de ő még vezet ma.
-Hát édesanyám egyik napról a másikra eltűnt,elhagyott minket amikor 5 éves voltam. Édesapám... börtönben van. ~ökölbe szoritom a kezemet. Yoongi a kezemre teszi a kezét amire én felkapom a tekintetem és a szemébe nézek.
-És te még is egy földre szállt angyal lettél. ~néz ő is az én szemeimbe.

Nem birom ki szemeim az ajkára tévednek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem birom ki szemeim az ajkára tévednek.. Annyira vonz.. Hihetetlen. De vissza a valóságba mielőtt össze nyálazom az egész asztalt.
-N..nem. ~teszem az egyik kezem az arcomhoz mert megint sikerül annyira zavarba hoznia.
-Aranyos, hogy, hogy zavarba tudlak hozni. ~végig pásztázza szemeivel arcomat.
-Öm... Hát, hogy merre lakok ugy is megtudod hiszen te viszel haza. ~váltottam gyorsan témát és mivel sikerült már egész jól be csiccsentenem kicsit merészebb lettem.
-Rendben, jól hangzik. ~elengedte kezem és töltött még a poharamba.
-Elég lesz, köszi. Amúgy egy macskám van de szeretnék majd egy kutyát is de nem olyan nagyot csak kis aranyosat. ~miközben beszélek játszok a poharamban lévő itallal majd beleiszok.
-Hobbi? ~kuncog.. szerintem kezd látszódni rajtam az alkohol.
-Kosárlabda amint tudod, olvasás, szeretek túrázni, futni, a barátaimmal lenni, rajzolni és fotózni. ~ahogy mondom belelkesülök.
-Wáó.. micsoda nő vagy! ~mi után ezt ki mondta bele harapott alsó ajkába és lassan engedte ki foga alól húsos párnácskáját.

 micsoda nő vagy! ~mi után ezt ki mondta bele harapott alsó ajkába és lassan engedte ki foga alól húsos párnácskáját

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-N-nem akarunk menni? ~hebegem a kérdést mert kezdek szétcsúszni és ki tudja mi lesz ha így folytatjuk..
-De persze!  ~intett a pincernek és kifizette a vacsorát. Finoman meg fogta derekam és kisétáltunk a kocsiához. Ki nyitotta nekem az ajtót, megköszöntem és beültem. Próbáltam felvenni még a józanabbik énemet, hogy el tudjam navigálni hozzám. Mikor oda értünk az én kicsi narancssárga kertes házamhoz kiszálltunk az autóból. Nagy nehezen megtaláltam a kulcsokat és kinyitottam az ajtót.
-Bejössz egy kicsit? ~szendén a szemébe néztem.. Majd be estem az ajtón. Fasza.. Nagyon fasza.
-Igen maradok. Ha el megyek csak azon aggódnék, hogy jól vagy-e.  ~kinevetett majd fel segített. Bementem a konyhába elővettem egy üveg pezsgőt és töltöttem 2 pohárba. Besétáltam a nappaliba és a kezébe nyújtottam.
-Igyad ne nézz így rám. ~nevettem ki az értetlen arcát aztán leültem mellé a kanapéra.
-Leakarsz itatni? Én kocsival vagyok. ~egy perverz mosoly kerekedik arcán.

-Elférünk,van vendég szobám

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Elférünk,van vendég szobám. ~ártatlanul mondom neki mint ha nem is érteném ezt a huncut mosolyát.
-Rendben. ~lehúzta az egészet egyben. Kihoztam az egész üveget beszélgetünk, nevettünk nagyon jól telt az idő én nagyon berugtam és ő is már elég jó hangulatban és állapotban volt. Amikor az utolsó pahárral ittunk, össze találkozott a tekintetünk. Szemeim ajkára tévedtek és ezt ő is észre vette. Lassan elkezdett hajolni hozzám.Mikor már majdnem össze értek ajkaink hirtelen elsötétült minden...

Te vagy a vesztem!Where stories live. Discover now