3.

104 23 8
                                    

Mikor reggel felébredtem az ágyamban voltam szörnyű fejfájásal.

Hogy kerültem ide?  Mi történt az este?  Hol van Yoongi?!  Ilyen kérdések cikáztak a fejemben. Mi van ha annyira be égettem magam, hogy el is ment és nem is keres többet?!  Vagy ha még roszabb lefeküdtem vele?!  Úristen.. Remélem nem. Lassan kászálodtam ki az ágyból. Ahogy felálltam végig néztem magamon és láttam, hogy csak egy póló és a bugyim van rajtam. Gyorsan a felsőmbe kukucskaltam, melltartó van rajtam..sóhajtottam egyet. Az egyik kezem a falon a másik a homlokomon a sajgó fejfájás miatt. Lesétáltam a csiga lépcsőn ami először szépnek tűnt de az évek alatt megutáltam most pedig egyenesen a halálba száműzném. Mikor leértem a kis folyosómon totyogtam végig a zöld mamuszomban, bekukucskáltam a nappaliba nem láttam senkit. A konyha felé vettem az irányt. Mielőtt beléptem, bekukucskáltam az ajtón és mivel nem láttam senkit így becammogtam. A konyha pulton egy bögre hideg kávé várt egy levél társaságban.
"Főztem neked kávét mielőtt el kellett mennem munka ügy miatt. Remélem nem haragszol amiért így eltűntem. Itt a számom ******* hívj fel vagy írj ha felébredtél, hogy tudjam élsz. Ha nem baj munka után be ugrok. Puszii Yoongi"
Vörös pír keletkezett arcomra. Meg melegitettem a kávét amit csinált és leheveredtem a kanapéra a tv elé. Nem fogok ma semmit se csinálni. 1 hétig itthon punnyadok mert annyit túlóráztam, hogy egy hét kényszer szabit kaptam.

A táskám amit tegnap magammal vittem a kanapé mellett volt a földön a ruhámmal együtt.. Ki vettem belőle a telefonom és láltam 4 értesítésem van.
"Csim-csim:
-Mikor találkozunk?
-Megy a filmünk a moziban, szerdán meg nézzük? 
-A csíkos felsőm nálad maradt?
-Képzeld randim van...egy lánnyal."
Jaj Jiminie.. Mindig van valami. Az én szeretetteljes barátom és munkatársam már hosszú évek óta "az őrületbe kerget". Válaszolok neki egyesével.
"Jio-bio: (igen ez a nevem mert idegesíteni akar)
-Felőlem most is átjöhetsz de kupi van én pedig nagyon másnapos vagyok..
-Még nem tudom Csim.
-Igen azthiszem láttam a szobámban.
-Aztaa!  Mesélj! "
Miután elküldtem letettem az asztalra a telefont. Vajon mit írják Yoonginak?!  "Hellok,élek.." pff nagyon le égettem magamat tegnap. Megittam a kávét és a kezembe vettem a telefont. Beütöttem Yoongi telefon számát és pötyögni kezdtem.
"Szia Jio vagyok, köszönöm a kávét. És minden rendben. Remélem nem égettem be magam teljesen.. sajnálom az estét."
Nem sokkal később, pont mikor tettem volna le a telefont pittyent.
"Szia Jio!  Ugyan már, semmiség!  Örülök, hogy jól vagy majd este felé megbizonyosodok róla élőben. Nem égetted le magad az este!  Nagyon jól éreztem magam."

Senki nem bírná levakarni a vigyort az arcomról. Hiába vagyok másnapos most már semmi nem rontja el a kedvem! 

Olyan fél 12 fele járhat mikor valaki csönget. Nem állok fel feleslegesen ezért ki kiabálok.
-Ki az??!
-Jimin vagyok!
-Gyere be! Hallom a lépteit ahogy besétált és az ajtó becsapódik.
-Van ám kilincsem is. ~dobom oda még rá se nézve mert bele sajdult a fejem a hangba.
-Jól van ne haragudj te alkesz.  ~nevet ki majd a konyhába sétál. Túl nagy a csend..
-Ott ragadtál vagy mi van?? ~kiabálok ki neki. Mire ki sétál egy tányér levessel és egy papírral a kezében.

Basszus....az Yoongi üzenete. Gyorsan felpattanok és kikapom a kezéből.
-Már mindegy elolvastam. Ki az cukii fiú? Itt aludt? Volt valami?! ~perverz vigyorral néz rám.
-Hát..Min Yoonginak hívják. Igen itt aludt de nem velem!  És.. És.. Nem emlékszem hogy volt-e valami de remélem nem! ~hebegem zavaromban..
-Ohh azt hittem már valami szaftosat mesélsz. És mióta ismered? Tetszik?! ~hajol hozzám nagyon közel és a szemeimbe néz.
-Hagyál már!  ~tolom a kezemet az arcába. Mire ő csak nevet és kimegy a konyhába. Egy másik tányér levessel jön vissza.
-Egyél te alkoholista főztem levest. ~majd ő is enni kezd.
-Finom lett. ~már harmadjára emelem a kanalat.
-Tudom én csináltam.. ~majd a hasát fogva elkezd nevetni.
-Egoista majom. ~nevetem ki én is őt.
-Szóval akkor este eljön. Akkor csípd ki magad!  Ne legyél ennyire lepukkanva. Mindjárt választok neked valami dögös felsőt és szoknyát estére. ~rám kacsint és huncutan vigyorog.
-Most komolyan a cucaim között akarsz turkalni? ~ráncolom össze a szemöldököm.
-Vibrátort táncsak nem találok. És már sokszor pakolásztam nálad. Ja meg fent van a felsőm!  ~majd elindul felfelé  lépcsőmön.
-Jól van de pakold vissza amit ki veszel!  ~kiáltok utána. Úgy hasogat a fejem.. Eszek még egy kicsi levest hát ha segít.

-Rendet is rakok már mert te olyan rumlis vagy, hogy az vicc. ~bámul lefelé a lépcső fordulóból rám.
-Rendben, köszi! ~küldök neki egy gyenge mosolyt.
-Megettem a levesed!
-Jól tetted neked hoztam.  Van a másikban egy kis husi és rizs. Ed meg! ~kiabálja lefelé. Eltelik vagy 1óra mire le sétál egy felsővel és szoknyaval a kezében.
-Este ezeket vedd fel!  Tudom, hogy ezek jól álnak neked. Ja és mindjárt megyek rendet rakok a konyhában is. Te meg itt a nappaliban hasznosítsd magadat. ~ad egy puszit a homlokomra.

Mi olyanok vagyunk mint a testvérek. Én voltam az első akinek elmondta hogy biszex és hogy táncolni jár. És én próbálom rá venni hogy énekeljen is mert csodás hangja van de nagyon csökönyös.

Mire én kész lettem a nappalival addigra ő már a fürdő vizet engedte nekem. Beálltam a fürdőszoba ajtajában és figyeltem ahogy pakolászik.
-És milyen lánnyal randiztál?  Honnan ismered?  Milyen volt?  ~bele mosolygok a kérdéseimbe.
-Egy buliban ismertem meg. De nem tetszik.. túl könnyűvérű egyből az ágyba akart rángatni. Cafka.. ~húzza meg flegmán a száját.
-Ohh mindig meg találod az ilyeneket.. ~sohajtok egyett.
-Na de kész van a fürdő vized. Pancsolj meg csináld meg a hajad és öltözz fel. Majd küldj egy dögös selfiet. ~felkapta a táskáját adott egy puszit a homlokomra és elindult kifelé.
-Na puszi, majd beszélünk. ~küld nekem egy puszit.
-Sziaa "anyuuciii" . ~nyújtom ki neki a nyelvemet.

Eljött az este én elkészültem és vártam. Olyan 9 óra felé járt mikor csöngettek.

Meg néztem gyorsan magamat a tükörben, lőttem egy képet Csimnek és gyorsan mentem ajtót nyitni.

-Szia Jio. ~mosolyog rám ellenállhatatlanul.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Te vagy a vesztem!Where stories live. Discover now