Mindenütt tisztaság, rend van. De nem ettől esett le az állam, hanem attól, hogy illatgyertyákkal van körbe rakva az ágyam, a kis éjjeli szekrényemen van egy füstölő és az ágyam közepére van téve a szekrényem mélyéből előhalászott szív alakú párnám amit már vagy 6 éve kaptam Jimintől. Annyira romantikus most minden. Sosem voltam ennek a híve de most agyontudnám ölelgetni Jimint.
Felpillantok Yoongira aki csak mosolyog majd megindul az ágy felé. Finoman letesz rá pont úgy, hogy a fejem a párnára kerüljön. És fölém mászik.
-Nem gondoltam, hogy te ennyire készülsz az estére. Azt hittem nagyon rámenősnek fogok tűnni.. ~elfordítja a fejét. Én két ujjammal állát vissza billentem felém és kicsit megemelkedve ajkaira hajolok.
Magam is meglepődök ezen a türelmetlen már-már ki éhezetnek tűnő énemen. De habozás nélkül viszonozza. Kezeit fejem mellé tette és úgy támaszkodott felettem. Én ki löktem fejem alól a párnát, hogy testem egyszintben legyen. Megfogtam derekát és magamhoz húztam, hogy testünk össze érjen. Éreztem finom puha bőrét, lassan elkezdtem fölfelé húzni pólóját. Adott egy szenvedélyes csókot és át tért a nyakamra. Lassan csókokkal kezdte behinteni. Apró halk nyögések hagyták el ajkaimat, mire felém hajol és ködös tekintetünk találkozik.
-Ne fogd vissza magad. ~perverz mosoly kerekedik az arcán. Fülemhez hajol és bele suttog.
-Én se fogom, ha te se. ~libabőrös lettem halk férfias hangjától és csak még jobban be indított.Még érzékiebben kezdte csókolgatni nyakamat mikor látta, hogy libabőrös vagyok.
Én bele túrtam hajába és megmarkoltam, hogy tekintetünk megint találkozzon.-Én nem fogom vissza magam. ~mondtam a lehető legszexibb hangomon és arckifejezésemmel.
Beleharapott finom sötét rózsaszín ajkaiba amibe én már nem is tudom hányszor bele mélyesztettem a fogaimat ezidő alatt.
Fölült és lehúzta pólóját így elém tárult végre, tökéletes, fehér, finoman kidolgozott teste.Ujjait végig simította hasamon. Felsőmet egyre följébb és följébb húzta én pedig megértettem a célzást. Feltápászkodtam és hagytam, hogy felsőm lehúzza rólam.
Lassúnak ítéltem a tempót így kikaptam kezéből a felsőm és eldobtam.
Megfogtam tarkóját és magamra rántottam. Fordítottam a helyzeten és így én kerültem felülre ő pedig alulra.Szenvedélyesen csókolni kezdtem finom ajkait. Csókokkal és szívásokkal kezdtem behinteni puha nyakát, és egyre inkább bele lendülök ahogy hangján sóhajain, hallom, egyre jobban élvezi. Kezei fenekemre csúsznak, elmosolyodok és ajkai után kapok. Érzem, hogy szoknyám alá nyúl így nehezen de elválok tőle és felállok.
Lehúzom magamról a passzos szoknyám és a derekamra teszem a kezem, hogy így jelezzem ő is megszabadulhatna a feleslegtől. Egyből kapcsol és kigombolja nadrágját majd lehúzza. Én fölé mászok mintha én lennék.. mondjuk a macskanő.
Fölül és az ölében tart, testem végig simítja. Melltartóm pántja helyét csókokkal hinti be, miután lehúzza vállamról.
Nyögéseink egyre hangosabbak ahogy testünk egymásnak feszül. Érzem férfiasságán, hogy már ő is a következő szintre lépne.Hátra lökőm az ágyra és kicsatolom a melltartómat.
-Ennyi előjáték elég lesz. ~szerintem már egy olyan pont sincs a nyakamon és a kulcs csontomon ami ne lenne ki szívva vagy megharapva.Elmosolyodik és lehúzza boxerét így elém tárul férfiassága. Lehúzom csöppnyi fekete, csipkés tangám, feláll velem szembe és hozzám simul, megcsókol majd megfogja derekem és felkap. Megfordul és az ágyra fekszünk.
Bele nyögök csókunkba ahogy férfiassága lábam közé löködik.Lassan végig csókolja a nyakam majd a melleimet is gyengén megszívja, majd tovább halad. Ahogy hasamtól halad lefelé megfeszülök és hátam ívet alkot.
A nyögéseim egyre hangosabbak. Combom belső felére ad lassan, apró csókokat.Benyállaza három ujját, majd az eggyiket bedugja, mire egy hangos nyögés hagyja el a számát.
-Ez az! ~mondja mosolyogva ködös tekintettel. Majd bedugja még egy ujját, kis idő után a harmadikat is.
Kihúzza őket majd kettőt húz férfiasságán nedved kezével. Lassan betolja, tövig. Belőlem egy hangos nyögést vált ki, belőle pedig egy férfias morgást.
Először lassan mozog majd fokozatosan gyorsítja a tempót. Lábaim dereka körül fontam ő pedig fejem mellett támaszkodott meg.
Fülemhez hajol, és nagy levegő vételek közben suttogott fülembe.
-A-azt ki-kiabá-báld, hogy S-suga. ~alig hallom nyögéseimtől. Gyorsít a tempón, hirtelen eltalál egy nagyon jó pontot.
-Suga! ~nyögöm fel hangosan az élvezettől. Onnantól kezdve azt a pontot kezdi ostromozni.
-Igen, igen! Suga! ~szaladnak ki belőlem a szavak mikor már közelítek a csúcshoz.
-El-elfogok mennii! ~nyögi azt amit már én is tudok.
Szinte egyszerre élvezünk el.Fáradtan ledől mellém és csak lihegünk. Izzadt homlokom megtörlöm és a lihegő Yoongira az az Sugara pillantok aki lehunyt szemekkel fekszik. Ahogy figyelem látom, hogy lassul a légzése és teljesen elnehezülnek pillái.
Elaludt, adtam egy puszit arcára, elmegyek tusolni majd vissza fekszek mellé és mellkasára teszem a fejemet.
Annyira jó hallgatni a szívverését.
Nem kellett sok és engemis elnyomott az álom.
Jól elhúztam. 😋😋😇 csak hogy ne legyen durrbele oszt kész. 😝😜😌😘 remélem azért elfogadható Babáim. 💕
YOU ARE READING
Te vagy a vesztem!
FanfictionEz a könyv saját ne lopd!!! Egy nő meséli el születendő babája hosszú történetét. A BTS tagjai is szereplők de semmi közük a mostani bandához. 1 Block B tag (ZICO). Trágár szavakat, agressziót illetve 18+ is tartalmazhat. Jó olvasás!! 😘😘 Kezdé...