Szememet még nem nyitottam ki..
Olyan megnyugtató ahogy Yoongi itt szuszog mellettem. Érzem meleg, férfias kezét bőrömön. Érzem ahogy megrezzen alvás közben és még jobban a hajamba bújik.. Hogy lehet egy ilyen magabiztos és határozott férfi most olyan mint egy ártatlan kis cica.
Elmélkedésemből Yoongi hangos telefon csörgése billentet ki.
Valamilyen rapp a csengő hangja de már tuti, hogy vagy a második verszak lehetett mire felpattant és felvette a telefont.
-Hello. Mondjad?! ~kicsit álmosan és fél hangosan mondja a telefonba.
-Aha.. Jól van! Azonnal megyek. ~kinyomja a telefont és felém kapja a fejét.
-Baj van? ~kicsit ijedt arcot vág így nem bírom ki, hogy ne kérdezzek rá.
-Nincs semmi gond szépségem. ~hozzám hajol és nyom egy puszit a homlokomra.
-Viszont engem vár a munka. Remélem este tudunk találkozni, de még nem tudom..Legyen nagyon szép napod és remélem azért néha adsz élet jelet magadról. ~rám kacsintott öltözés közben.
-Igen fogok, de remélem te is. ~elő vettem a boci szemeim, hogy egy búcsú csókot kitudjak csikarni belőle.Bevált! Fölém mászott egy fél mosollyal az arcán.
-Ha így nézel rám nem tudok elmenni. ~egyre közelebb hajolt. Én nem bírtam tovább és tarkójára csúsztattam a kezem, szenvedélyes csókba hívva.Érzem, bejutást kér nyelvével amit megadok. Hajamba túrt és bele harapott alsó ajkamba ami miatt egy aprót nyögtem csókunkba. Erre ő el mosolygott, majd nagy nehezen el vált tőlem.
-Tényleg mennem kell, egész nap itt lennék veled és kifárasztanálak, hogy ne legyen ennyi felesleges energiad. De hív a kötelesség. ~egy apró puszit adott ajkaimra majd a homlokomra.
-Rendben de majd behajtom rajtad ezt a kifárasztást. ~mondtam neki csábosan elterülve az ágyon.Sóhajtott egyet és még vagy háromszor vissza nézett rám majd egy nehéz arckifejezéssel megindult az ajtó felé.
-Remélem este is így fogsz várni. ~rám kacsintott és elsétált. Hallom ahogy a kijárati ajtó nyitódik majd csukódik.
Akaratlanul elmosolyodok.. Olyan bizsergő érzés van a gyomromban. Annyira jó kedvem van, hogy senki és semmi nem tudná elrontani.
Egy darabig még élvezem, a nyugalmat, a párnám közé bújva. Ahogy telefonom böngésztem láttam, hogy az én drága barátnőm Maja új képet töltött fel az urával. Olyan rég beszéltünk és hát még milyen rég találkoztunk.
Lassan nyolc óra, felhívom.
Megkeresem a névjegyzékben és a hívásra nyomok. Olyan hármat csörren mire felveszi szó szerint bele kiabálva a kagylóba.
-Na ne idegesíts! Komolyan azt írja ki a telom, hogy Jio hív! ~hallom a hangján, hogy nagyon felpörgött.
-Szia Maja! Én is örülök a hangodnak. ~egy nagy vigyor ül ki az arcomra.
-Mesélj mi újság?! Olyan rég beszéltünk. ~annyira vidáman mondja úgy örülök neki, hogy mindegy mennyi idő telik is el mi örök barátok vagyunk!
-Képzeld. ~nyomtam meg az é-t.
-Itt fekszek az ágyamban egy varázslatos éjszaka után. ~nyujtózok az ágyon miközben mondom.
-Ne basssz!!! Most komolyan?! És ki a szerencsés? Végre fogtál valakit?! Mesélj már! Azt hittem macskás néni lesz belőled. ~nevet fel hangosan a saját hülye viccén.
-Háát.. Egy kávézóban láttam először, aztán találkoztam vele a kosár pályán, tudod ahova mi is le jártunk annó csekkolni a jó pasikat. És kihívott egy meccsre. Még pedig ha ő nyer el megyek vele vacsorázni, még az nap este. De, nagyon akata azt a vacsorát mert kíméletlenül elvert.. Igaz nem sok ponttal. ~elkezdtünk nevetni, majd mikor már csillapodott a vihogásunk folytatni kezdtem.
-Este találkoztunk elvitt egy gyönyörű helyre, iszogattunk... kicsit többet is mint kellett volna. Aztán nálam folytattuk. Teljesen ki ütöttem magam..! ~ahogy mondtam a telefonba a történteket a homlokomra csaptam, most is el tudnék süllyedni..
-Sejtettem...annyira azért nem bírod a piát. ~nevetett ki. Néha már annyit nevet, hogy utána az cseng a fülemben.
-Reggel fejfájással ébredtem és az ágyamban. De nem történt semmi! Még aranyos kis levelet is hagyott nekem. ~arcomra tettem kezem ahogy egyre jobban zavarba jöttem.
-Aztán?! ~sürgetett, hogy térjek a lényegre.
-Jimin át jött és össze kapott engem meg a házat, mert estére vártam a vendégem, és nem akarta, hogy olyan legyek mint a mosott szar.. ~vártam reakcióját így tartottam egy kis szünetet.
-Tudom, hogy azért tartasz szünetet mert szoba hoztad Jimint. De tudod jól hogy mi már 4 éve jártunk és azóta sokszor találkoztunk, bandáztunk együtt. Meg hát Álexel már 3 éve együtt vagyunk és több mint 2 éve együtt élünk, ez nem fog meg inogni. ~vált kicsit komolyabb hangnemre.
-Szóval várom a szaftos részleteket! ~érzem hangján, hogy újra mosolyog.
-Na! Este át jött beszélgettünk, ettünk és bocsánatot kértem amiért ilyen ciki voltam.. Aztán elcsattant egy csók és onnantól nem volt megállás, felkapott és felvitt a szobámba amit Jimin annyira romantikusra csinált, hogy leríte a szobámról, hogy ki vagyok éhezve.. ~nevettünk mind ketten torkunk szakadtából.
-Jó Jimine tudja mikor mi kell! ~nevetett még jobban Maja.
-Jó-jó.. Köszi, állj mellé! ~váltottam duzzogosba.
-Jól van na! És akkor jó volt? Sokáig tartott? Hogy csináltatok? ~kezdett részletes faggatásomba.
-Hát nagyon jó volt! Igen, egész sokáig tartott nagyon ért azt elő játékhoz. A többit el mesélem ha személyesen találkozunk! Így kénytelen leszel eljönni! ~össze szorítottam szemem és magamhoz öleltem párnám így vártam reakcióját.
-Rendben!! Amint szabadnapot tudunk intézni elutazunk! Szóval tarts rendet, nem akarom, hogy Álex pakoljom helyetted, megint. ~mondta komolyan még is vidáman.
-És, hogy hívják?! ~tette fel a kérdést nagy levegőt véve.
-Min Yoongi. ~szerelmesen mondtam ki édes nevét.
-Huha, milyen áhítattal mondtad.. Aztán el ne elvezz nekem itt a telefon túloldalán. ~nevet ki.
-De most mennem kell, hallom, hogy a drágám haza jött a boltból. Mi is vendégeket várunk. Jönnek a szülők. Olyan érzésem van mint ha készülne valamire.. ~ezt kicsit sejtelmesen mondta.
-Rendben drágám! Üdvözlöm azt a dilist! ~mondtam még vidámabban mint eddig.
-Rendben átadom! Puszika! ~küldött egy puszit a telefonba.
-Pusza! ~én is küldtem majd kinyomtam.Egy darabig még fetrengtem majd kimásztam az ágyból és elmentem egy frissítő fürdőt venni. Megáztattam magam és felkaptam egy sportos együttest. Megreggeliztem és elmentem futni.
Találkoztam néhány munkatársammal és váltottunk pár szót. Már csak 3 nap van a szabadságomból, eddig utáltam most már többnek is örülnék. Annyira frissnek, felszabadultnak érzem magam.
Mellém gurult egy fekete autó miközben sétáltam, nézelődtem. Egy darabig követett. Majd mikor már szemtanú nem volt a közelben megállt. És az ajtó kinyílt..
Remélem tetszik babák, ha igen komizz vagy csillagozz. 😄😊😘
YOU ARE READING
Te vagy a vesztem!
FanfictionEz a könyv saját ne lopd!!! Egy nő meséli el születendő babája hosszú történetét. A BTS tagjai is szereplők de semmi közük a mostani bandához. 1 Block B tag (ZICO). Trágár szavakat, agressziót illetve 18+ is tartalmazhat. Jó olvasás!! 😘😘 Kezdé...