Csak egy átlagos PlayIT-nek indult...

947 41 1
                                    

Reggel felkeltem és el se akartam hinni, hogy végre itt van a PlayIT napja. Gyorsan kikeltem az ágyból, fogat mostam, reggeliztem és fel hívtam a legjobb barátnőmet akivel menni fogok.

- Sziaaa! - mondtam lelkesen.

- Hát szia BFF! - kicsit álmosnak tűnt a hangja.

-Nah indulhatunk?

- Most keltem ki az ágyból, kicsit elaludtam.

- Mi? Dorina el fogunk késni a nyitásról! - mondtam kicsit mérgesen.

- Nyugi Kami gyorsan elintézem a reggeli dolgokat és a vonat állomáson találkozunk! - mondta.

- Jólvan, de gyors legyél! Adok 15 percet! - hadartam el gyorsan.

- Oksa, sietek! Na puszi! - és letettem a telefont.

Mivel már készen voltam, fel vettem a legszebb és egyben legkényelmesebb ruhámat és indultam is az állomásra. Közben azon járt az agyam, hogy azzal a beképzelt Beni-vel nehogy találkozzak, mert akkor az egész napom el lesz rontva. Oda értem, de Dorina sehol... Vártam egy kicsit aztán inkább felhívtam.

- Nah Dorina mizu???

- Hoppá.. nemáár.. vissza aludtam! - mondta szomorúan.

- Hogy mi? De nemár! Miattad lekéssük a vonatot és a nyitást is! - mondtam mérgesen.

- Miért olyan fontos neked, hogy nyitásra ott legyünk?

- Hát csak... mindegy! Siess vagy különben nélküled szállok fel a vonatra! - és letettem.

Meglepő módon Dorina 10 perc múlva itt is volt. Gyorsan felszálltunk a vonatra és indultunk Pest felé. Egész úton a videósokról beszéltünk. Barni, Nosika, Polla.. És nem mellesleg Beniről akit mind ketten szívből utáltunk. Amint Pestre értünk gyorsan metróra szálltunk és már ott is voltunk a helyszínen. Mivel már volt jegyünk ezért nem kellett sokat sorban állnunk. Gyorsan be is mentünk az első csarnokba.

- Hú Dorina el se hiszem, hogy itt vagyunk! - mondtam nagyon boldogan.

- Én se Kami! Olyan hihetetlen ez az egész! - mondta lelkendezve.

- Gyere keressünk videósokat! - mondtam majd magammal húztam a dedikáló zónához.

Olyan gyorsan húztam magam után Dorinát, hogy véletlen neki mentem valakinek.

- Bocsánat! - mondtam.

- Semmi baj! - mondta egy ismerős hang.

Felnéztem, és megláttam hogy Beni az. Rögtön azt gondoltam, hogy amint haza érek le kell fürödnöm. Hogy lehetek ilyen szerencsétlen... pont azzal futok össze, akit utálok.

Utálatból szerelemWhere stories live. Discover now