Gondoltam magamban, most mi tévő legyek? A kínos csendet végül Beni megszakította.
- Hova ilyen sietősen lányok? - kérdezte Beni.
- Épp a videósokhoz mentünk! - mondtam kicsit bunkó hangon, mert semmi kedvem nem volt vele beszélni.
- Na gyere Kami! Menjünk akkor a dedikáló zónához! - mondta Dorina, majd megfogta a karom és magával húzott.
-VÁRJ! - hallottam, hogy Beni utánam kiáltott, de eszem ágába se volt vissza menni.
A kínos percek után, be is álltunk a dedikáló zóna hosszú sorába, aminek a vége Barnihoz és Ábel-hez vezetett. Imádjuk őket, ezért simán akár órákat is sorban állunk értük. Kb. 2 órát várakoztunk, de megérte mivel utána Ábel alá írta a pólóm, Barni pedig a kezem. Dorina sírt is ahogy eléjük értünk, mert egy nagy álma teljesült. Ábel megölelte és megpróbálta nyugtatni, amiért én bevallom egy kicsit irigy lettem, de nem akartam áll sírást tettetni, hogy aztán engem is nyugtatgasson. Amint kijutottunk a fiúktól, nem tudtuk hova tovább.
- És most merre tovább Kami? - kérdezte Dorina, kisírt szemekkel.
- Hmm, mondjuk keressünk valami izgi dolgot, amit ki lehet próbálni! - mondtam lelkesen és izgatottan.
- Benne vagyok! - majd elindultunk egy másik csarnok felé.
Úton a másik csarnok felé, észre vettük Inezt akihez természetesen oda mentünk közös képért és aláírásért. Hihetetlenül szép és kedves volt élőben. Pár percet tudtunk vele beszélgetni is. Amint beértünk a másik sötét csarnokba, rájöttünk, hogy itt a nagy színpad van ezért úgy döntöttünk, hogy kicsit nézzük a műsort. Éppen a KD Csapat és Nosika játszottak egymás ellen valami autós játékkal. Mivel mindkettő videóst, inkább mind 3-at szerettük, ezért a műsor végéig végig ott voltunk és figyelemmel követtük a történéseket. Amint vége lett mondták, hogy a színpad mellett lehet tőlük aláírást kérni, ezért azonnal oda siettünk. Sajnos lassúak voltunk, ezért nagyon hátra kerültünk, de úgy döntöttünk inkább újra sorba állunk értük, mert ez elött is megérte Barniéknál.
-Lányok! - szólalt meg egy eléggé ismerős hang a hátunk mögül....
YOU ARE READING
Utálatból szerelem
FanfictionCsak egy átlagos tini lány vagyok aki imádja a YouTubereket... Kivéve egyet BENIIPOWA-t egészen addig amíg.....