Amint beért a vonat, Dorinával elköszöntünk egymástól és haza is indultam. Otthon átöltöztem kényelmes ruhákba, ettem egy kis sajtos tésztát majd befeküdtem az ágyamba, telóval a kezembe. Mert hát a telefon az fontos dolog. Rá csatlakoztam a wifire, majd el is kezdtem Instagrammozni. Nézegettem a "felfedezés" részt, görgettem lefelé aztán meg láttam egy BeniiPowa-s képet. Hirtelen elfogott valami meleg, boldog érzés.
- Na jó Kami, ez mégis mi volt? - kérdeztem magamat összezavarodva. Nem értettem mi volt ez az érzés egy sima Benis kép láttán.
Lehet, hogy tényleg ez a kis tette megváltoztatta a véleményemet vele kapcsolatban? Hisz ez lehetetlen, vagy ezek szerint mégse? Elmerültem a gondolataimba majd csilingelt a telefonom, Messenger üzenetem érkezett. Gyorsan meg is nyitottam, engedély kérésem jött. Rá kattintottam és mit láttak szemeim? *Benedek Nagy felszeretné venni veled a kapcsolatot*.
- Mi a rák?! - kiáltottam el magam jó hangosan.
- Kamilla minden oké? - kiáltott fel nekem anyum. Biztos megijedt a kiáltásomtól.
- Igen, minden okés! Nincs semmi baj! - kiáltottam vissza neki, kicsit kacarászva. Lehet legközelebb, nem kéne itt ordibálnom csak úgy.
Megnyitottam a Benis üzenetet és csak egy *Szia!*-t írt. Gondolkodtam egy kicsit, hogy elfogadjam-e vagy sem, de aztán az elfogadásra esett a választás. Vissza írtam neki egy sziát, smiley-val a végén, csak hogy lássa mennyire örülök neki. Pár perc múlva meg is érkezett tőle a következő üzenet.
Benedek Nagy: Ugye nem baj, hogy írtam neked?
Kamilla Kiss: Dehogy baj, de mégis hogy találtál rám?
Benedek Nagy: Hát tudod, amikor nekem jöttél, elveszítetted a diákod..
Kamilla Kiss: Ohh basszus és tényleg!
Benedek Nagy: Na és miújság veled leányzó?
Kamilla Kiss: Hát nincs semmisem, elfáradtam.
Benedek Nagy: Hidd el énis, sőt talán jobban mint te. Hisz ki itt a YouTuber? :D
Kamilla Kiss: Haha! Igazad van!
Benedek Nagy: Nah de bocsáss meg nekem, de most megyek, GTA livem lesz, ha gondolod gyere majd nézni ;)
Tiszta sokkba voltam, hogy Benivel beszéltem akit egy nap alatt megkedveltem. Gondolkodtam kicsit és arra jutottam, hogy megyek nézni az élő adását, hisz nincs abban semmi rossz. El indítottam, már ment pár perce. Beni és a srácok nagyon jól szórakoztak játék közbe. Írtam chatbe egy "hali"-t, hátha van ismerős a chaten akivel közbe tudok beszélgetni. Nem válaszolt nekem senki, forever alone hangulatom lett. Nagyon bele merültem az élőbe, lekötött, amit még én magam is nehezen hittem el. Hirtelen meghallottam a nevem. Azt mondta Beni, hogy Kamilla ha még itt vagy adj élet jelet. Gyorsan írtam is a chatre egy "itt vagyok"-ot. Megláttam, hogy kék lett a nevem és egy kis villáskulcs is van ott. Na jó moderátort adott nekem, de mégis miért? Majd hallottam, hogy mondta, használd egészséggel a villádat Kami, majd live után írok. Nagyon meglepődtem ezen. Hirtelen a chaten mindenki el kezdte kérdezgetni, hogy ki az a Kamilla? A barátnőd? Miért kapott moderátort ilyen hamar? Tiszta celebnek éreztem magam ezek után, hogy mindenki rólam írogat.
Amint vége lett a 2 órás livenak amit végig néztem, elintéztem az esti dolgaimat a fürdőbe majd befeküdtem az ágyba. Picit nézelődtem neten, már ki akartam kapcsolni a telóm, amikor üzenetem érkezett, méghozzá Benitől.
Benedek Nagy: Szevasz te moderátor leány! :D
Kamilla Kiss: Szia te meglepetést okozó YouTuber!
Benedek Nagy: Remélem azért örülsz neki, nem mindenki kap csak úgy modit, csak a különlegesebbek.
Kamilla Kiss: Akkor én az vagyok neked? Mégis miért?
Amint leírtam ezt az üzenetet, elfogott az álmosság és telóval a kezembe elaludtam.
ESTÁS LEYENDO
Utálatból szerelem
FanficCsak egy átlagos tini lány vagyok aki imádja a YouTubereket... Kivéve egyet BENIIPOWA-t egészen addig amíg.....