Mi történik velem?

390 22 4
                                    

Másnap reggel amikor felkeltem, nem emlékeztem semmire a múlt éjszakából, hogy mégis hogyan aludtam el, mit csináltam előtte. Körül néztem és megláttam magam mellett a telefonomat, le sem volt zárva, valószínű egész éjszaka világított. Azt furcsáltam, hogy mégis hogy bírta ki az akkumulátora? Meg néztem, mi volt rajta benyomva, hát a Messenger, méghozzá Beni üzeneteivel. Azóta már vagy 5 olvasatlan írás volt tőle. Valószínűleg, bealudtam miközben beszélgettem vele. Elolvastam mikkel zaklatott az éjszaka folyamán. 

Benedek Nagy: Igen te egy nagyon különleges lány lettél számomra. :)

Benedek Nagy: Haló, itt vagy? 

Benedek Nagy: Moderátoroom, bealudtál? Ilyen unalmas lennék? 

Benedek Nagy: Hát jó, akkor jóéjszakát...

Benedek Nagy: Remélem még látlak valaha! :)

Na jó, különleges vagyok neki? Mégis miért? Hiszen nem is ismerjük egymást, sőt nem is láttuk egymást sokat. Komolyan nem értem mi folyik itt. Meg ez a "remélem még látlak". Ezt miért írta? Engem látni akar újra, nem tudom felfogni az okát. Annyira elmerengtem a gondolataimba, hogy vissza írni is elfelejtettem. 

Kikeltem az ágyamból, átöltöztem majd felhívtam Dorinát, hogy nincs-e kedve talizni ma velem. 

- Sziaa barátosném, nincs-e kedved ma összefutni? - kérdeztem tőle, még kicsit komás hangon. 

- Sziaa, de van! Mikor és hol? - kérdezte örömmel.

- Hát mondjuk délután 2kor a Plaza előtt? 

- Nekem okés, ott tali. Puszii! - mondta és kiadott egy cuppanós hangot. 

- Puszikaa! - mondtam majd letettem a telefont. 

Eltel az idő és már délután 1 óra volt. Feldobtam magamra egy kis natúr sminket, a hajam coffba kötöttem és már útnak is indultam, mert messze volt tőlem a Plaza. Már vagy 20 perce sétáltam amikor jött egy üzenetem telón. Megnéztem és Beni volt az. Ohh bakker nem írtam vissza neki... 

Benedek Nagy: Ennyire utálnál, hogy vissza sem írsz már? 

Kamilla Kiss: Jajj bocsii, elfelejtettem vissza írni reggel. Éjszaka meg bealudtam... 

Benedek Nagy: Hiszek neked, de kérlek ne legyen többet ilyen.. Fontos lettél a számomra és nem szeretném ha elfelejtenél.

Kamilla Kiss: Megpróbálok ezentúl vissza írni. De egy valamit nem értek, mégis miért lettem neked ennyire fontos? Nem is ismerjük egymást.

Benedek Nagy: Figyelj... ezt nem szeretném írásban kifejteni. Nem találkozunk valamelyik nap Pesten? 

Kamilla Kiss: Öhm hát felőlem találkozhatunk. Holnap ráérsz? 

Benedek nagy: Rád bármikor. Viszont most megyek majd később írok. 

Kamilla Kiss: Ok, szia! 

Komolyan nem értem ezt az egészet. Egy híres youtubernek fontos lettem egy nap alatt. Akit ráadásul szívből utálok, vagyis utáltam. Bár ha így jobban belegondolok nekem is fontos lett egy kicsit.. Más szemmel nézek és gondolok rá. 

Végre oda értem a Plaza elé és csodával határos módon, Dorina előbb ott volt mint én. Ez furcsa mert általában késni szokott. Meg is indultam felé, nagy vigyorral. Beni miatt nagyon jó kedvem volt. 

- Szerbusz Dorina babám. Előbb ide értél mint én? Jár a taps és a keksz! - mondtam majd ölelés után megtapsoltam. - Kekszem sajnos nincs..

- Igen képzeld, tudom történelmi pillanatot okoztam. A kekszemet meg majd később oda adod. - mondta kacarászva és a szemét forgatta. 

Beléptünk a jó hűvös Plazaba, sétálgattunk, fagyiztunk, beszélgettünk. Üzletről, üzletre jártunk. Mindenhol felpróbáltuk a nekünk tetsző ruhákat, de sajnos nem vettünk egyet sem mert egyikünknél sem volt annyi költő pénz. Aztán úgy döntöttünk, hogy egy Oxo tea még mindkettőnknek bele fér ezért vettünk is kettő Dezső Bence teát, majd leültünk egy asztalhoz. Ahogy elfoglaltuk a helyünket csilingelt a telefonom. Meglestem gyors ki az, hát Benedek úr volt az, elmosolyodtam azonnal. 

- Mi az Kami? Ki írt? - kérdezte, a telefonom képernyőjét fürkészve. 

- Hát Beni.. tudod tegnap este óta beszélünk. - mondtam és elvörösödtem kicsit. 

- Mi az hogy Beni? Miért beszélsz vele ha utálod? Nem értem. - értetlenkedett. 

- Az a helyzet, hogy már nem utálom.. Vagyis nem azt mondom, hogy hú de szeretem, csak na megváltozott valami vele kapcsolatban. - kerestem a megfelelő szavakat. 

- Jajj Kami, csak azt ne mond hogy beleszerettél?! - mondta már kicsit felemelt hangon. 

- Dehogyis, ne hidd azt kérlek. Csak beszélünk... Ennyi.. Semmi több.. - próbáltam nem feltűnően hazudni a legjobb barátnőmnek. 

Majd amint túltárgyaltuk a dolgokat, vissza írtam Beninek. Megittuk a kis teánkat Dodóval, írogattam közbe Benedekkel aztán mivel már nem nagyon tudtunk mit csinálni kimentünk az épületből és elbúcsúztunk egymástól. Haza is indultam, mivel nem volt kedvem sétálgatni ezért inkább kerestem egy buszmegállót és felszálltam a következő buszra. 

10 perc alatt otthon is voltam, nem értem a Plaza felé miért nem buszoztam.. Na mindegy. Bementem, köszöntem a szüleimnek, ettem egy kis gabona pelyhet majd felmentem a szobámba. Egész végig Yt videókat néztem és közben Benivel beszélgettem. Nagyon sok dologról szó volt. Hány éves, miért szeret videózni, milyen a családja, mennyire imádja a kutyáját, de arról nem volt szó hogy én miért lettem neki fontos. 

Már éjfél volt amikor elköszöntünk egymástól és megbeszéltük, hogy holnap 4kor találkozunk a Deák Téren. Nagyon jól éreztem magam végig amikor írogattunk. Valamiért boldog érzés töltött el. Letettem a telefonomat a mellettem lévő éjjeli szekrényre, majd álomra hajtottam a fejem. 

Utálatból szerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora