Meglepetés

301 12 0
                                    

Az elköszönés után fel is szálltam a metróra, bár egészen szomorú lettem hogy ennek a napnak is vége. Valahogy olyan volt mintha csupán 1 perc lett volna az egész. Pedig nem, egy egész délutánt töltöttünk együtt. 

Beértem a déli pályaudvarra majd szerencsémre pont 10 perc múlva indult a vonatom. Legalább nem kellett órákat várakoznom. Meg vettem a jegyem és már fel is szálltam, bár már kevés hely volt így két tizenéves lány elé kellett leülnöm. Lepakoltam a cuccom majd előkotorásztam a táskámból a telefonomat. Miközben elkezdtem nyomogatni arra lettem figyelmes hogy a két lány folyton engem bámul és valamit motyognak egymásnak, valószínű rólam. Megpróbáltam nem feltűnően kihallgatni mit is beszélhetnek. Valami olyasmit hallottam, hogy ~Nem ez a lány a Beniipowa csaja? De tuti ő az! Lefotózom várjál aztán később kiderítjük! ~. Amint meghallottam a fotózás szót azonnal elfordultam az ablak irányába. Nem volt kedvem hozzájuk szólni vagy bármi, inkább hallgattam és hagytam magam. 

Keserves 1 óra után mire végre beért a vonat, nagy megkönnyebbüléssel leszálltam és haza indultam. Szedtem a lábaimat gyorsan mivel Beni említette, hogy ma este fog élő adást indítani és hát szerettem volna az elejétől nézni. 

Magamat is meglepve, buszozás nélkül talán hamarabb haza értem mint bármikor máskor. Köszöntem a családomnak, adtam nekik ölelést majd fel mentem a szobámba. Ledobtam a sarokba a cuccomat és be is izzítottam a gépem. Amíg betöltötte a Yt oldalt addig a telómat is rá csatlakoztattam a wifire, hátha még tudok pár szót váltani az urasággal. Betöltött az oldal és még szerencsémre csak a visszaszámláló ment így rá is írtam Benire messengeren, hogy miújság vele. 

Kamilla Kiss: Sziaaa! Na mizujs? Szerencsésen haza értél?

Benedek Nagy: Sziaa cukim! Hát ma nem mentem haza hanem inkább egyik haveromnál szálltam meg és most nála liveolok egyet. 

Kamilla Kiss: Jaa értem! Az tök jó, akkor jó szórakozást és nem is zavarlak. Csak meg szerettem volna köszönni még egyszer a mai napot. 

Benedek Nagy: Igazán nincs mit, inkább én köszi! És te amúgy sem zavarsz soha, ha kellene még live közbe is a telómat bújnám miattad. 

Kamilla Kiss: Nagyon kis kedves vagy, de nem kell. Nyugodtan játsszál és foglalkozz a nézőiddel. Na sziaa! 

Eltettem a telefonom az asztal sarkára és töltőre is tettem, mert már jól lemerült. Majd miután lejárt a számláló Beni be is köszönt a szokásos mondatával hogy HÁT SZIASZTOK ÉN BENI VAGYOK ÉS... egyszerűen imádtam a hangját hallgatni. Mintha nem hallottam volna ma eleget. Visszatértem a valóságba a gondolataimból és azt hallottam, hogy az a mondat hagyja el a száját, hogy ma egy csodás lánnyal töltöttem a napot, meg most itt vagyok Pesten egyik haveromnál és mivel nem mentem haza így a holnapi nap meg fogok valakit lepni. Hmm vajon mi lehet az a nagy meglepetés és úr isten azt is elmondta hogy ma velem volt és csodásnak is hívott. Ez a live és ez az egész nap már nem is lehetne jobb. 

Majdnem éjfélig tartott az élő adás, és mivel én már hulla fáradt voltam így még jó éjt kívántam a Beninek és ágyba is zuhantam. 

Másnap reggel miután kinyitogattam a szemeimet, felkászálódtam majd a telómért nyúltam. Végig görgettem az értesítéseimet, de szomorúan láttam hogy Benedek nem is reagált a tegnap esti üzenetemre sőt még meg se nézte. Ez eléggé elszomorított így inkább le is dobtam az ágyra a készüléket és el indultam a konyhába. A szüleim már nagyban készítették a reggelit, adtam mindkettőjük arcára egy puszit és helyet foglaltam az asztalnál. Pár percen belül meg is volt terítve, én pirítóst kaptam ők pedig tükör tojást ettek. A kajálás közben kérdezték, hogy jól éreztem-e tegnap magamat mert aznap már nem nagyon beszélgettem velük. Helyeseltem majd illően én is kérdeztem tőlük a napjukról. 

Már vagy 20 perce étkeztünk amikor is valaki csengetett. Mivel én már nem nagyon ettem mondtam, hogy majd én megnézem ki az. Gyorsan kezet mostam majd az ajtó felé vettem az irányt. Ki is nyitottam majd szinte szívrohamot kaptam amikor megláttam ki is a látogató. A Nagy Benedek volt az, nem is értem hogy került ide. Gondoltam magamban hogy, bakker tiszta kócos vagyok, pizsomában és smink nélkül jöttem elé. Várjunk hisz a legnagyobb kérdés itt az, hogy mégis hogy került ide, honnan tudja hol lakom? 

- Szia Kami! - mondta Beni, ezzel megszakítva a nagy gondolat menetemet. 

- Sz i a... - szóhoz sem jutottam, még a szemébe sem mertem nézni. 

- Ez lenne az én kis meglepetésem, tudod amit a liveba említettem. - amint ezt kimondta a szemébe néztem és láttam egy kis cuki mosolyt az arcán. 

- Na hát erre aztán tényleg nem számítottam! Mégis honnan tudod hogy, hol lakom? - vontam kérdőre a NAGY meglepetést. 

- Hát tudod, lehet hogy gonosz tett, de amikor még annó elvesztetted a diákod és én találtam meg, akkor a lakcímed is lelestem róla... - mondta kicsit elszégyellve magát.

- Ja szóval így állunk, te kis detektív. Mondjuk nem mondom azt, hogy nem őrölük neked.. Szóval gyere csak beljebb! - mondtam majd a kezénél fogva berángattam. 

Utálatból szerelemWhere stories live. Discover now