part 11

59 2 0
                                    

"Sayang I pergi Hospital dulu. Thanks sayang sebab tolong baby lenyapkan perempuan tu."

   "Welcome baby. You senang I pun senang."

   Saila  keluar dengan wajah yang sangat puas hati. Kerana musuh utamanya telah lenyap. "Matilah kau perempuan. Baru puas hati aku. Ramadhan lepas ni giliran kau pula. Tapi, aku perlu pastikan yang harta kau tu jatuh dekat tangan aku. Barulah kau boleh mampus....'  hati hitam itu yang penuh  dengan lumpuh kejahatan itu berbisik dengan penuh kebencian dan dendam.

@@@

Sampai sahaja di hadapan hospital itu. Saila berjalan dengan penuh keangkuhan. Selepas ini, pasti pula dia yang akan dihormati oleh semua masyarakat bukan lagi si perempuan perasan bagus itu.
Saila menghampiri kaunter pertanyaan untuk bertanya tentang perempuan perasan bagus itu.

   Assalamualaikum... cik, maaf mengganggu saya nak tanya ada tak pesakit yang bernama Datin Aisha Hairuna dekat hospital ni?"

  "Walaikumussalam. Sekejap yer cik." Pertugas itu dengan cekap mencari rekod di komputer yang berada di hadapannya itu.

"Tak adalah cik. Nama Datin Aisha dekat sini." Ujar pertugas itu dengan hairan. Ada apa gerangan perempuan di hadapannya ini hendak berjumpa adik pemilik hospital ini.

   "Tak ada...." pelik Saila mendengar khabar itu. ' kenapa pulak tak ada. Bukan Faiz dah uruskan perempuan tu... atau jangan-jangan...'

Saila memandang wajah si pertugas yang bernama Asyikin. "Cik, please search patient nama Datuk Rafhan Bin Datuk Sri Rizwan." Katanya dengan wajah yang sungguh pucat...

" Katanya dengan wajah yang sungguh pucat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
CempakaWhere stories live. Discover now