Thunderstorm (Big Bad Boy 3) [CZ1DFF]

5.9K 171 10
                                    

Jelikož první dva díly - Big Bad Boy a Lost Survivors - měli úžasný ohlas,rozhodla jsem se napsat 3.dějství (3 díl) tohodle proklatě zamotaného příběhu Sophie a Nialla. Tentokrát přidám do příběhu víc nových postav,jednu novou hlavní postavu a konečně chystám přijít na kloub tomu sourozenství mezi "Siall" :D :) ..

Readers.nevím,jak bych vám měla poděkovat :O Jste tolik úžasné a dokonalé,povzbuzujete mě svými komentáři a těšíte se na další kapitoly ;3 Kdybych měla jmenovitě děkovat:

@viklet; @onedirection1D2; @DonedirectionA; @martinka24; @Elkatie; @lucahurkova

Kdybych tu měla všechny vypisovat,no nevím :O ;3 Ale je vás hrozně moc a vážím si každého komentáře,každého vote a když vidím,že si mou knížku někdo přidal do Reading's list,tak je to ještě lepší :)

×

Proto,abych se teda už posunula k věnování,tento díl mé knížky věnuji všem readers,kteří se podíleli na té dokonalé atmosféře u psaní jak Big Bad Boye tak i u Lost Survivors. :) Hrozně si toho vážím a při každém nádherném a povzbuzujícím komentáři,který čtu,se mi chce brečet štěstím,že někdo má rád a někdo čte mé fanfiction :') Bez vás by to nebylo ono ;33 Patří vám obrovský dík :)

No a jako každé věnovaní bych chtěla i Thunderstorm věnovat přímo tomu dokonalému irskému skřítkovi Niallkovi ;3 <33 Jednou tě ukradnu,to mi věř,blonďáku <3

- Minnie Horan

Když se blíží život ke konci, nabízejí se dvě možnosti. Buď upadnout do beznaděje, nebo prožít zbývající čas co nejplněji.

Thunderstorm (Big Bad Boy 3) [CZ1DFF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat