Vyčerpávající rodinná večeře se chýlila ke konci a když jsem si konečně mohla sundat lodičky a lehnout si do postele,úplně jsem slyšela,jak mé nožky volají Sophie! Děkujeme,že jsi nás zbavila těch ukrutných botiček! (Pz: Trapas :DD)
"Zlato?" objeví se ve dveřích koupelny Niall.
"Ano?" podívám se na něj a když zjistím,že je jen v černých uplých kalhotech s nízkým sedem,sjedu po něm pohledem a šibalsky se usměju.
"Tak jsem přemýšlel.. S tou svatbou to zas tak blbej nápad nebyl,nebo jo?" sedne si na kraj postele a podívá se na mě.
Ležím s oběma rukama za hlavou,kroutím kotníky u nohou a pobrukuju si.
"No,trošku mě to zarazilo,že to nabídlo zrovinka můj táta.. Počkej,tobě se ten nápad líbí?" opřu se o ruce a uvedu své tělo do polosedu.
"Měl pravdu,když plánujeme tu budoucnost" usměje se a silně mě obejme "Víš,že už by to konečně znamenalo,že ti už nikdy neuteču a konečně bych ti tu lásku nějak dokázal"
Přehodím přes něho své ruce a nechám,aby si mě vtáhl na klín.
"Takže to mám brát jako 'Sophie,vezmeš si mě?',nebo jen jako povídání?"
"Bez snubního prstýnku tě přece žádat nemůžu" políbí mě a rozepne mi košili.
"Horane,nech toho.." začnu se smát,když sjede nosem po mém dekoltu.
"Ježíš,no promiň,ale tobě to tolik sluší!"
Ráno zamezím zbytečnému zaspání a asi už v sedm hodin ráno dupkám po bytě a hledám věci na dnešní školní den.
Abych vás uvedla do reality,začátkem září jsem začala chodit do prvního semestru vysoké školy.
Konečně jsem si udělala i řidičák,takže je to už mnohem snažší.
Niall si našel práci - Hledá lidem ze zahraničí vhodné byty nebo domy ve městě a v okolí a jednomu ze svých kamarádů,Harrymu Stylesovi a jeho nevlastní sestře Evelyn pomáhá jeden den o víkendu s opravou jejich auta. Je to starý kadilak z roku 1978 a přestavují ho pro svého dědečka.
Naposledy si pročísnu své vlasy a natáhnu na sebe světlé jeansy.
"Dobré ráno,lásko" vlepím Niallovi pusu,když se objeví v kuchyni a já si zrovna balím všechny věci do tašky.
"Ty už jedeš?" zívne a ještě víc si rozčepýří jeho vlasy.
"No ano,dneska mám školu od čtvrt na devět a s Lucy a Zarou jsme chtěly ještě na ranní kafe"
"Jo,prosímtě" zastaví mě Niall ve dveřích "Dneska odpoledne k nám dojede Zayn a Rhys.."
"Kdože?" překvapeně se otočím a civím na Nialla,jako pomatená.
"No,takový dva bratři. Se Zaynem jsem chodil hrát fotbal a dlouho jsem se s ním neviděl. Prej tu chodí na vysokou,tak se staví" vysvětluje mi a vaří si vodu na kafe.
"Dobře,dobře.. Dej mi vědět,až tu budou. Musím,miluju tě" křiknu z předsíně a jsem tatam.
Nastartuju Niallovo,tedy teď už i moje auto a rozjedu se směrem k domu,kde bydlí Zara.
Většinou pro ní jezdím hned ráno,protože je hrozně lenošná a chodí do školy pozdě.
Takhle mám jistotu,že vůbec v té škole bude.
Pomalu přijíždím k domu Zary a milým překvapením pro mě je,že Zara stojí před domem a čeká na mě.
Jakmile uvidí moje auto,rozeběhne se ke dveřím a rozvalí je "Ahoj!"
Zara je poměrně hlučná a šílená ženská,ovšem ona byla hned první den prvním člověkem,kterého jsem si automaticky přivlastnila a oblíbila.
"Ahoj" usměju se a čekám,až se připoutá.
"Hele,nemohli bysme se stavit ještě pro toho jednoho novýho kluka? Bydlí kousek od školy,psal mi zprávu,jestli nemáme jedno volný místo v autě.."
Podívám se na zadní sedačky a ukazováčkem naznačím,že počítám místa.
"Máme jich u rovnou tři,takže můžeme" usměju se a sešlápnu plyn.
Cestou k domu našeho spolužáka se Zarou zpíváme Roar,který hraje v rádiu.
Každé ráno začíná stejně,takže už od brzkých hodin jsem většinou dobře naladěná.
"Hele!" vykřikne Zara a ukáže před sebe "Támhle stojí!!"
Když si toho kluka všimnu taky,přijedu k chodníku a zabrzdím těsně před jeho nosem.
Věnuje nám oběma úsměv a otevře zadní dveře "Ahojte.."
"Ahoj" jednohlasně zvoláme se Zarou.
"Holky,já se vám ani nepředstavil" nakloní se mezi přední sedačky "Jsem Zayn"
Obě mu potřeseme rukou a když se znovu rozjedeme,blikne mi v hlavě myšlenka,jestli tenhle Zayn není náhodou ten Niallův Zayn.
"Neznáš Nialla Horana?" zeptám se a kouknu na něj do zpětného zrcátka.
"No,shodou okolností znám,ty snad jo?" broukne a rozepne si mikinu.
"Já s ním chodím.." začnu se smát.
"Vážně? Takže čekej,ty jsi ta Sophie?" znovu se předkloní.
"Jo,to jsem já" pokračuju ve svém smíchu.
"Tak to je super náhoda" rozzáří se Zayn jako sluníčko.
Kdo by kdy čekal,že Niallův Zayn se mnou bude chodit na vysokou.
ČTEŠ
Thunderstorm (Big Bad Boy 3) [CZ1DFF]
FanfictionV 3.díle Big Bad Boy se Sophie konečně dozví,co je Niall zač a jak to všechno doopravdy je. Co všechno je čeká? Jak dlouho bude muset Sophie trpět Niallovy výbuchy zlosti? Urovnají se mezi nimi všechny už dávno zapomenuté události,které znovu vyšly...