Monster Tom?

1.1K 64 67
                                    

Tord zbliżył się do ciebie i miał już Cię pocałować gdy usłyszeliście dźwięk drzwi frontowych.

Edd - Jesteśmy!

Ty - Edd, Matt mamy gościa.

Chłopaki stanęli w drzwiach i za nie mówili.

Matt - Tord. C-co ty tu robisz?

Tord - Przyszedłem was przeprosić! Przeprosić za wszystko. Za zniszczenie domu, zabicie Jona. J-ja PRZEPRASZAM!!! - do oczu zaczęły napływać mu łzy- W-wybaczycie mi?

Edd i Matt- Wybaczymy!!!

Chłopcy przytulili się. Po krótkiej chwili patrzenia na nich też dołączyłaś do przytulasa.

Tord- Edd mogę z wami mieszkać, bo nie mam gdzie się podziać.

Edd- Jasne! Tylko jest mały problem.

Tord- Jaki?

Matt- Bo (t/i) teraz mieszka w twoim dawnym pokoju.

Tord- Oh... To żaden problem mogę spać na kanapie.

Matt- Mam pomysł. -chłopak poszedł do składzika pod schodami.

Matt- To gdzieś tu jest. Ja to wiem. -po krótkich poszukiwaniach. -Znalazłem!

Ty- Co znalazłeś?

Matt- Dmuchany materac. Tord będziesz na nim spał. Tylko trzeba ten materac nadmuchać w pokoju (t/i), bo w salonie nie ma miejsca.

Tord- (t/i) nie będzie Ci przeszkadzało, że śpię u Ciebie?

Ty- Nie.

Edd- To ustalone.

Matt i Tord poszli nadmuchać materac A ty i Edd zrobiliście obiad.W czwórkę zaczęliście jeść. Toma jeszcze nie było. Zjadłaś pierwsza postanowiłaś pójść po Toma.

Ty- Tom choć jest obiad.

Cisza...

Ty- Tom?

Dalej cisza... Postanowiłaś wejść. Gdy weszłaś zobaczyłaś Toma w wersji potwora siedzącego na łóżku. Wiedziałaś, że Tom wyczuje broń więc wyciągnęłaś swój nóż motylkowy z buta i wyrzuciłaś w kąt pokoju (tak trzymasz nóż w bucie). Wiedziałaś, że Tom ma słaby punkt za uchem więc go tam podrapałaś. Tom zaczął mruczeć? Tak, Tom mruczał. Gdy chwile go drapałaś Tom zaczął się odmieniać. Gdy był już sobą jak zwykle nie pamiętał co się działo. Razem zeszliście na dół Tom poszedł zjeść obiad a Ty poszłaś pooglądać tv.

Akurat leciał twój ulubiony serial (wymyśl sobie jakiś). Po chwili dołączył do Ciebie Edd, Matt, Tom i Tord. Edd z Mattem usiedli na podłodze. Tom po twojej prawej, a Tord po lewej. Po serialu zaczęliście oglądać film (wymyśl sobie znowu xD). W połowie filmu oparłaś się o Torda i zasnęłaś.

~Pov. Tord~

Gdy (T/i) oparła się o mnie zrobiłem się czerwony jak moja bluza. Tom patrzył na mnie i (t/i) z zdziwieniem i złościom. Edd zrobił swoją minkę (taką :3), a Matt zasnął przed (t/i). Gdy film się skończył wziąłem śpiącą księżniczkę na ręce i zaniosłem do pokoju. Tom z Eddem wzieli Matta za nogi i ręce i zanieśli do pokoju. Wszyscy poszli spać.

~Pov. Ty~ 

Gdy wstałam rano była godzina 06:17. ~Czemu ja wstałam tak wcześnie?!~ pomyślałaś. Postanowiłaś wstać jednak zaplątałaś się w kołdre i przewróciłaś się na Torda. Chłopak o dziwo nie spał.

Ty- P-przepraszam.- zaczęłaś się jąkać 

Tord- Jest ok. - chłopak zaczął się podnosić, a ty straciłaś podparcie rąk i się pocałowaliście. Zrobiliście się czerwoni. Szybko się podniosłaś. Stałaś patrząc na chłopaka.

Tord- J-j-ja n-nie chciałem!- Tord jąkał się bardziej od ciebie.

Ty- N-nic nie szkodzi.- uśmiechnęłaś się do chłopaka - Idę się umyć. - Wzięłaś najpotrzebniejsze rzeczy i wzięłaś dłuuugi prysznic.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Piszę ten rozdział ok. 00:00.

Jak będą jakieś pomyłki to przepraszam, ale jestem śpiąca.

Pozdrawiam moją koleżankę Darię za pomysł na rozdział.

Papatki   =^.^=

Sister ~Eddsworld [Skończone](Pisane gdy miałam 14 lat)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz