Ty- Coś się stało. Edd idziemy! A raczej lecimy!
Polecieliście do baru. Bar był w kompletnie zniszczony. Wszyscy stali przed barem i patrzyli jak straż pożarna wyciąga ludzi spod gruzów. Spytaliście się barmana co się stało.
Barman- Nasz stały klient Tom, jak zwykle pił, nagle do baru przyszedł jakiś gościu. Tom i on zaczęli się kłócić. Podczas kłótni usłyszałem że ten gościu nazywa się Igor. Zaczęli się bić. Tom wygrywał jednak Igor wyciągnął nóż i zranił Toma w nogę. Tom się wkurzył i zamienił się w jakiegoś potwora. Wywalił Igora i jak zrozumiał co się stało to uciekł.
Ty- Biedny Tom.
Edd- Wie pan w którą stronę Tom uciekł?
Barman- Wydaje mi się że uciekł w stronę lasu.
Edd- Dziękujemy.
Lecieliście w stronę lasu.
Ty- Wiesz Edd chyba o to nie chodziło o zniszczenie baru przez Toma. Dalej mam uczucie że coś się stanie.
Zauważyłaś pod wami Igora. Chłopak śledził was. Lecieliście powoli więc bez trudu was nie gubił.
Ty- *szepcze* Edd mamy gościa.
Edd- *szepcze* Jakiego?
Ty- *szepcze* Igora. Śledzi nas.
Edd- *szepcze* Zgubimy go.
Ty- *szepcze* Jak?
Edd- Gonisz!
Edd dotknął twojego ramienia i zaczął uciekać.
Ty- Złapię cię!
Zaczęłaś gonić Edda. Zgubiliście Igora. Jednak Edd nie zwalniał. Po chwili Edd zwolnił a ty w niego wleciałaś. Spadliście na ziemię.
Ty- Przepraszam!
Edd- (T/I) patrz.
Na drzewach były ślady pazurów, a na ziemi krew.
Ty- Tom tu na pewno był.
Edd- Tia..
Poszliście po śladach. Nagle to uczucie jednak teraz widziałaś Toma który wywraca się na pułapkę która rani go w brzuch i plecy.
Ty- Tom!
Zaczęły spływać ci łzy. Edd zaczął tobą trząść.
Edd- (T/I) o co chodzi? Gdzie jest Tom?!
Popatrzyłaś się w lewo, zmieniłaś się w wilka i zaczęłaś biec. Edd zrobił to samo. Biegliście jakieś 2 min. Nagle rozpoznałaś te same krzaki. Przeskoczyłaś przez nie i wpadłaś na Toma. Chłopak się wywrócił. Spojrzałaś na jego nogi, były całe. Tom nie wiedział co się dzieje. Odmieniłaś się i przytuliłaś Toma. W tym czasie przyszedł Edd.
Ty- Tom ty jesteś cały!
Tom- A co miało by mi się stać?
Popatrzałaś pod krzaki. Była tam ta pułapka.
Tom- Skąd wiedziałaś że tam jest ta pułapka?
Ty- Miałam wizję że w nią wpadasz.
Tom- Siostrzyczka martwi się o swojego braciszka.
Ty- Tak. Martwię się o mojego głupiego braciszka.
Tom- Dobra chodźmy do domu.
Ty- Chwilkę.
Wzięłaś patyk i rozbroiłaś pułapkę.
Ty- Teraz możemy iść.
Gdy doszliście do domu była godzina 00:11. (Wiem zajebista godzina :3) Tom i Edd poszli do swoich pokoi. Leżałaś na swoim łóżku i przytulałaś poduszkę. Nadal miałaś przed oczami twojego brata w potrzasku pułapki. Zaczęłaś płakać. Edd wszedł do twojego pokoju.
CZYTASZ
Sister ~Eddsworld [Skończone](Pisane gdy miałam 14 lat)
RandomJesteś siostrą bliźniaczką Toma (wyglądasz jak Tamara tylko masz jaśniejsze włosy i szarą bluzę). Grasz na gitarze i trenujesz boks. Po "The End" chłopaki odbudowali dom i zaproponowali żebyś się wprowadziła do nich. Oczywiście się zgodziłaś.