Ally:Másnap reggel egy nyugtalan álomból ébredtem. Kómásan néztem a falamon lévő órámra és bár egy kicsit hunyorognom kellett,hogy megtudjam mennyi az idő,elkönyveltem magamban ,hogy reggel 9 óra van. Nyújtóztam egyet,majd kimentem a konyhámba főzni egy kávét és nézni valami reggelit. Még felraktam a kávém,kinyitottam a hűtőm. Sok minden nem igazán volt benne. 2 szelet pizza,tej,némi felvágott és egy doboz tojás. El kell ma mennem vásárolni a beszélgetés után. A beszélgetés. Te jó ég a beszélgetés. Gyorsan kikaptam a pizzát a hűtőből,felmikróztam majd gyorsan be is tömtem. A kávém még forró volt,de azért azt is lehajtottam. Igaz,a torkom ennek annyira nem örült. Beszaladtam a szobámba,majd kinyitottam a szekrényemet.Egy szürke pulcsira és fekete szakadt farmerre esett a választásom.
Mellé felkaptam egy bakancsot és ránéztem a telefonomra,11:00. Jó,így még kényelmesen odaérek és össze is tudom szedni a gondolataimat. Volt 4 üzenetem,de nem nagyon foglalkoztam vele. Benyomtam egy lejátszási listát,beültem a kocsimba majd elvezettem a kiadóba. 11:40-re értem oda. Amíg ki nem szálltam a kocsiból nem nagyon fogott el az izgalom. De amint megláttam a Boebi nevet akaratlanul is Stevie jutott az eszembe. Stevie és a csókja. Bementem az ajtón az aula szerű helyiségbe ,ahol a recepciós szólt,hogy már is mehetek be. Bólintottam,megköszöntem és elindultam az iroda irányába. Halkan bekopogtam,a szívem ezerrel dobogott.
-Gyere csak!-hallottam Mr.Boebi hangját.
-Jó napot!-nyitottam be egy feszült mosollyal. Az irodában csak Mr.Boebi volt. Kutakodó szemeim nem találták azt akit akartak és ez egy kicsit elszomorított. Meglepődtem.
-Noss, Stevienek valami dolga akadt ezért ma csak ketten leszünk- mosolygott rám kedvesen.
-Ohh,rendben -mosolyogtam én is,bár a hangom csalódottnak hangzott.
-Na akkor kezdjünk bele.
Stevie:
Miután hazaértem rögtön rákerestem a lehető összes közösségi platformon amin fent voltam. Bejelöltem facebookon,bekövettem instán,de sajnos a személyes twitterjét nem találtam. Alig vártam,hogy valahol visszareagáljon. Folyton azon kattogtam,hogy hogyan tudnám boldoggá tenni. Boldoggá tenni. Megijedtem. Mindig azon kattogok,hogy hogyan tudnék elcsábítani egy lányt,nem pedig azon,hogy hogyan tudnám őt boldoggá tenni. Talán tényleg kedvelném és nem csak egy kalandra jönnék vele össze? A kávézóban nagyon sokat beszélgettünk. Az egész életét elmesélte,ahogy én is. Pontosabban nem mindent,de gondolom ő se árult el bizonyos dolgokat. Aztán jött Torey és a csók. Na azokat az ajkakat egész nap tudnám csókolni. De ami még fontosabb,mindennél jobban megakarom ismerni. Vagy így vagy úgy. Van valami ami nagyon vonz ebben a lányban. Valami iszonyatosan elcsábított. Gondolatmenetemből egy pittyegés és a hozzátartozó értesítés szakított ki.
Ally Hills visszaigazolta,hogy ismer. Azonnal rá is írtam.Stevie : Mizu Allison? Hazaértél?
A válasza szinte rögtön érkezett.
Ally : Ne hívj Allisonnak!! Tudod,hogy utálom:c Igen,haza. És te?
Stevie : Igen hazaértem. Nekem tetszik ez a név :D Ha így hívlak egy 1-10-es skálán mennyire fogsz rám gondolni mikor ezt a nevet hallod?
Ally : Javíthatatlan vagy Stevie...-son.
Stevie : Stevieson? Hmm.. Értelmetlennek hangzik,de a te szádból szívesen hallanám:p Főleg ha...
Ally : Jó,oké nem akarom tudni. Stevie.Csak barátok lehetünk oké?
Itt egy pöppet görcsbe rándult a gyomrom,de tudtam,hogy kitartó munkával elfogom érni a célomat.
Stevie : Átgondolom.
Ally : Rendben,akkor én megyek aludni. Jóéjt ^^
Stevie : Jóéjt..Allison:DD <3 Álmodj rólam.
Látta,de már nem válaszolt. Elképzeltem ahogy felnevet az utolsó üzenetemen. Nagyon megkedveltem ezt a lányt a mai nap leforgása alatt. Ezt nem szabad elsietnem. Mosolyogva hajtottam álomra a fejem.
Ally:
-Zavar,hogy Stevie nincs itt?- kérdezte egy hosszabb beszélgetés után Mr.Boebi miközben kifelé sétáltunk az irodából.
-Öhm,nem csak félek,hogy tegnap megbántottam valamivel...-néztem rá zavartan.
-Tegnap? Szerintem semmi olyat nem mondtál- nézett vissza furcsa tekintettel.
-Tegnap még elmentünk kávézni kettesben.
-Ez esetben..figyelj Ally. Nem tudom Stevie mennyit mondott el a múltjáról,de vigyázz vele kérlek. Én is szólni fogok neki,hogy álljon le. Tudod ő...,hogy is mondjam? Falja a nőket. Ha pontosan megakarom nevezni,akkor egy szoknyavadász. Azért nincs olyan sok női előadó a kiadómnál.
-Ohh..értem-mosolyogtam csalódottan,majd a kapu elé érve beültem a kocsimba és a kormányra könyököltem. Csalódott voltam. Viszont ez most már megmagyarázza a viselkedését. Előkaptam a telefonom,hogy megnézzem az üzeneteimet.
Stevie: Szia,ma nem tudok bemenni a kiadóba. Dolgom akadt.
Ennyi. Egy ilyen semmilyen üzenet. Vajon baja van? Hol maradt a kacérkodása?
Ally: Vettem észre.
Csak ezt küldtem. Dühös voltam és fogalmam sincsen,hogy miért. Megnyitottam a másik üzenetet,ami Toreytól jött.
Torey: Jó reggelt^^
Ally: Szia.
Nem nagyon tudtam mit írjak erre neki. Még mindig gondolkodtam azok a kávézáson,de Toreyt ismerve az egy randi lesz és fogalmam sincs,hogy én készen állok-e egy randira. Megnéztem még egy üzenetet ami a nővéremtől jött,hogy este ugorjak át hozzá. Neki már kedvesen válaszoltam,majd a zsebembe csúsztattam a telefonom és elindultam bevásárolni.
Stevie:
Reggel üzentem Allynek,hogy ma nem tudok bemenni az irodába ,de még nem kaptam rá választ. Felhívtam apumat is,hogy ma nem tudok menni és elindultam felkeresni Ally nővérének a kávézóját. Hamar meg is találtam,majd megkerestem Ally nővérét aki igen segítőkésznek bizonyult. Beszélgetésbe elegyedtünk,elmeséltem neki ,hogy honnan ismerem Allyt és mik a szándékaim így azonnal beleegyezett,hogy "felhasználjam a lakását". Fejemben tökéletesen elterveztem a vacsorát és,hogy mennyire de mennyire megfog lepődni mikor a nővére mellett engem is meglát. Besegítettem a kávézói melókba hálám jeléül,majd mikor már zárás volt elindultam Ally nővérével a lakására,ahol elkészítettem a specialitásom 4 főre. Megismertem Ally unokahúgát akibe szó szerint azonnal beleszerettem. Ez a kislány egy kis csoda. Miután befejeztem a főzést vele játszottam a kanapén. Ally nővére vigyorogva figyelte a kis játékunkat,majd hirtelen kapta fel a fejét az ajtó nyitódására. Én nem vettem észre semmit ,mert a kislánnyal voltam elfoglalva így csak hihetetlenkedő hangját hallottam meg.
-St...Stevie?
Ránéztem majd elmosolyodtam.
DU LIEST GERADE
Rhiannon
FanfictionAlly Hills egy 20 éves lány,aki készül beindítani zenei karrierjét. Eddig sínen van ,ám mikor találkozik Stevievel,a zenei producer lányával eddigi nyugodt élete fenekestül felfordul. A lány szépsége és személyisége annyira elvarázsolja,hogy észre s...