Mámorító szemek

742 47 0
                                    

Ally:

Másnap reggel remegő kezekkel kerestem ,hogy mit vegyek fel a meghallgatásra. Végül egy fehér pulcsira és egy sötét farmerra esett a választásom. Kiegészítőnek felvettem egy barna kalapot és egy hosszú álomcsapdás nyakláncot.

 Kiegészítőnek felvettem egy barna kalapot és egy hosszú álomcsapdás nyakláncot

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Felvittem némi sminket,felkaptam a gitáromat és elindultam a Boebi kiadóba. Kocsival hamar odaértem,nem volt több 20 percnél. Ahogy beléptem egy kisebb aula fogadott egy asztallal a közepén. Az asztal mögött egy 40-es éveiben járható nő állt. Remegő térdekkel indultam el az asztalhoz és mondtam be a nevem.

-Üdvözlöm Miss Hills! Ha jól tudom idő pontja van ugye?-mosolygott rám. Volt a mosolyában valami megnyugtató,nem a hideg és udvarias mosolyt láttad az arcán.

-I-Igen-dadogtam-10 órára Mr.Boebihez-a mondat végére már én is kedvesen néztem rá. Megnyomott pár gombot az iPadén majd kedvesen rám nézett.

-Rendben,Mr.Boebi és a lánya előbb is tudja fogadni önt,szóval ha úgy érzi készen áll,kövessen-mosolygott továbbra is rám.Bólintottam és követtem a nőt az irodaajtó felé.Az ajtó előtt dolgoztam csak fel az információkat. A lánya? Tehát ő is megfog hallgatni. Érdekes. Vettem egy mély levegőt,ránéztem a mellettem álló nőre aki megsimította a karom és elindult vissza az aulába én pedig benyitottam az ajtón.

Stevie:

Reggel a telefonom folyamatos csörgésére ébredtem. Az apám hívott,hogy menjek be előbb a kiadóba,hogy a meghallgatás előtt átbeszéljük az anyagi helyzeteket. Nem volt probléma,csak jó volt tudni,hogy mi hogyan áll. A szekrényből kikaptam egy fehér inget és egy fekete leggingset,felvittem egy kis sminket és elindultam a kiadóba,ami a szomszédomban foglalt helyet.

Beléptem az épületbe,rámosolyogtam a nagynénémre aki a recepciós pult mögött állt,majd bementem az apám irodájába

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Beléptem az épületbe,rámosolyogtam a nagynénémre aki a recepciós pult mögött állt,majd bementem az apám irodájába. Átbeszéltük a helyzeteket és még mindig nagyon jól megy a cég. Pontosan mikor befejeztük jött egy üzenet ,hogy itt van a lány a meghallgatásra és jöhet-e előbb. Érdekesen könyveltem el magamban,hogy apám végre ismét megbízik bennem annyira,hogy lányokat merjen meghallgatásra invitálni. Az üzenet után körülbelül 5 perccel egy gyönyörű vékony lány lépett be az ajtón. Fejét lehajtotta és becsukta az ajtót. Mikor felnézett a szemünkbe a lélegzetem is elakadt. Gyönyörű szemei voltak,eltudtam veszni bennük. A lány is mereven engem nézett majd megrázta a fejét,kicsit elpirosodott majd köszönt.

-Jó reggelt kívánok Mr.Boebi és...-itt egy kicsi szünetet tartott ,majd apámról rám emelte a tekintetét- Miss Boebi- mosolyodott el és a gyomrom valamiért megugrott. Majd a felismerés hirtelen végig futott rajtam. Ez a tegnapi lány Youtuberól. Kajánul elmosolyodtam majd köszöntöttem.

Ally:

-Szia -szólalt meg mély és kissé rekedtes hangján. Továbbra is a csodaszép szinte koromfekete szemeibe néztem,ami viszont lassan végigmért. Elpirultam. Ismét. Mikor újra a szemeimbe nézett huncut fény csillant a szemében és vigyorgott.

-Szervusz Ally! - vigyorgott rám Mr.Boebi- ő itt a lányom Stevie. Társtulajdonos már most így ő is jelen lesz a meghallgatásodon. Remélem nem gond,ja és nyugodtan tegezz minket- mosolygott továbbra is.

-Velem mást is csinálhatnál...-hallottam a halk motyogást a lány felől,amit egy huncut mosoly takart. Az apa érdekesen figyelmen kívül hagyta vagy nem is vette észre. Mindenesetre nekem ismét egy "pírhullám" futott át az arcomon.

-Na Ally először is arra kérnélek,hogy énekelj nekünk valamit. Először gitár nélkül majd gitárral. Utána ha a lányomnak is tetszik,amit hall beszélgetünk még egy kicsit.

-Rendben- mosolyogtam szégyenlősen.Vettem egy mély levegőt majd folytattam. -Akkor ,ha nem gond rögtön 2 saját dallal indítanék.

-Na halljuk- mosolygott rám Stevie.

És akkor belekezdtem.

RhiannonOnde histórias criam vida. Descubra agora