Csábító szavak

808 42 0
                                    


Ally:

Rhiaaaannon....-fejeztem be az éneklést és a gitározást. A szívem hevesen vert és nem mertem felnézni a két Boebi szemébe.

-Gyönyörűen énekelsz és a dalod is csodaszép. A gitárodon eszméletlenül játszol,mint ahogy a kávézóban is játszottál- hallottam Mr.Boebi hangját mire felnéztem. Elmosolyodtam,mire ő visszamosolygott.

-Köszönöm-mondtam ,majd a lányra néztem. Stevie csillogó szemekkel és kissé tátott szájjal nézett rám.

-Apa szerintem meg van az új sztárunk-vigyorgott rám ,majd az apjára nézett. Én csak halkan,kislányos zavaromban kuncogtam egyet,mire Stevie szeme elsötétedett és vággyal telt meg. Ismét elpirultam. Meglepett ,hogy a lány egyáltalán nem titkolja mi az amire vágyik. Szemtelenül pimasz módon zavarba hoz és pontosan ez az ami nem tetszik nekem. Elvégre a lány ,ha minden igaz a jövendőbeli főnököm lánya.

-Hahó?- gondolkodásomból Mr.Boebi hangja szakított ki,én pedig elemeltem tekintetem a lány arcáról,ugyanis végig a szemébe néztem. Azokban vesztem el. Zavartan megráztam a fejem és az úrra helyeztem át a tekintetemet. Szemem sarkából láttam,hogy Stevie csak önelégülten vigyorog. A lány tényleg nyíltan viselkedett.

-Ne haragudjanak,elbambultam- mondtam zavartan.

-Ugyan semmiség és megmondtam,hogy nyugodtan tegezz minket-mosolygott rám- Ally,úgy tűnik mindkettőnknek elnyerted a tetszését és látunk benned lehetőségeket.

-Óóó én mennyit...- mosolygott a lány,de az apja morcos tekintetétől rögtön eltűnt arcáról az a vigyor.

-Még lenne pár kérdésem. Pontosabban kettő.

-Igen? -néztem rá félelemmel telt tekintettel.

-Szeretnél a kiadónál leszerződni? Valamint,ha a válaszod igen,holnap betudnál jönni egy kis ismerkedésre?- mosolygott rám Mr.Boebi.

-Úristen!- kiáltottam fel-Persze,igen nagyon nagyon köszönöm-mosolyogtam.

-Rendben van,akkor holnapra elkészítem a szerződésedet és jövőhéten már neki is állhatunk a munkának. Délre gyere be holnap kérlek.Ha nincs több kérdésed nyugodtan hazamehetsz- mosolygott még egy utolsót rám,majd elköszönt tőlem és kiment az irodájából.Kettesben maradtam Stevievel.

-Nem lenne kedved meginni valamit?Kicsit jobban megismerhetnénk egymást a holnapi nap előtt -mosolygott rám.A pulzusom egy pöppet felgyorsult.Vacilláltam.Hallgassak az eszemre és kerüljem el ezt a lányt ilyen téren amennyire csak tudom vagy hallgassak a szívemre ami szinte már könyörög azért,hogy elmenjek vele.Az utóbbi hangosabb volt így igent mondtam.

-Persze,miért ne?-néztem rá majd mikor felállt és elindult követtem.Akkor még nem tudtam,hogy mibe fogok keveredni és csak bámultam az előttem ringó tökéletes feneket.

Stevie:

Amióta meghallottam kislányos kuncogását máson se jár az eszem,csak hogy hogyan rángatnám le róla a ruháit. Ez a lány ismét előhozta belőlem a nőcsábászt és még valami mást is. Valami mást ,amit félek megnevezni. Mikor előre mentem, éreztem tekintetét a fenekemen ezért azt egy kicsit riszálva vonultam tovább. Egy közeli kávézóba mentünk, mindketten rendeltünk egy fehér lattet majd egy eldugottabb asztalhoz ültem le vele. Egész úton és kávézás közben beszélgettünk mindenféléről. Amikor tudtam kihasználtam az alkalmat,hogy flörtöljek vele vagy zavarba hozzam. Iszonyatosan tetszett a pír az arcán. Akárhányszor végignéztem rajta elkönyveltem magamban,hogy nem csak dögös hanem gyönyörű is. Számomra ez két külön dolog. És ő mindkettő,higgyétek el nekem. Épp egy kínos sztorimon nevetett mikor elfehéredett és az a gyönyörű mosoly eltűnt az arcáról. A vállam felett,a hátam mögé nézett mereven. Éreztem ahogy megfeszül és nem tudtam hova tenni a reakcióját. Megfordultam,hogy lássam mi is hozta őt ilyen helyzetbe. Egy barna hajú,csinos lány lépkedett az asztalunk felé egy másik lánnyal,aki vélhetőleg a barátnője volt. Fogták egymás kezét. 

-Szia Ally- köszönt a lány-Rég láttalak,mi újság?-mosolygott a lányra.

-Szia Torey..-köszönt halkan Ally,nekem pedig a név hallatára összeszorult a gyomrom. Ez a lány Ally exe,akivel körülbelül 2 hónapja szakítottak a mellette álló lány miatt. Megcsalta Allyt.

(A képen alias Torey)

-Üdv!-köszöntem neki én is,hogy észrevegyen

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Üdv!-köszöntem neki én is,hogy észrevegyen. A lány túlságosan is közel állt Allyhez és nem tudta róla levenni a szemét,még a barátnője feltűnő kéz szorításaira sem. Végre rám figyelt és elfehéredett.

-Szevasz-köszönt flegmán majd újra Allyre emelte a tekintetét-Randid van?

-Nekem..-kezdte volna Ally ,de félbeszakítottam.

-Igen,randija van -vigyorogtam a lányra boldogan látva féltékenységét. Ally megrúgta a lábam az asztal alatt,de én csak rámosolyogtam és átnyúltam a kezéért,ami jéghideg volt. Megszorítottam,majd bátorítóan bólintottam egyet.

-Igen Torey, ő itt Stevie. Stevie ő itt Torey a volt barátnőm és az új barátnője Sarah- hangsúlyozta ki a volt szót.

-Sziasztok ismét-mondtam egy hideg mosolyt erőltetve az arcomra.

-Torey,édesem nem megyünk?-kérdezte Sarah.

-Menj csak előre édes,mindjárt megyek utánad-mondta rá se nézve a lányra. Végig engem bámult. Gyerekes volt a viselkedése. Lerítt róla a féltékenység.

-Szóval randiztok hah?-mondta,majd ránézett Allyre- kétlem,hogy ilyen hamar túltetted volna magad a dolgon. Ez valami kamu nem?

-Nem-mondtam.

-Mi van,te vagy a szinkronhangja?-nézett rám dühösen.

-Ne legyél gyerekes. Ha nem randi lenne szerinted megtenném ezt?- felálltam,kissé félrelöktem a lányt,majd felrántottam magamhoz Allyt,mélyen a szemeibe néztem és ajkaira tapasztottam az ajkaimat. Megcsókoltam.





RhiannonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum