Élni a múltban

673 43 3
                                    


Ally:

Csak így itt hagyott. Egy szó nélkül. Nem értettem miért dühít ez engem ennyire. Elvégre csak a főnököm lánya nem? De. Nem. A bűntudat iszonyatosan kínoz. Nem tudom mi rosszat tehettem,bár van egy sejtésem. Ha Torey a baja akkor ez van. Én nem fogok csak így belehullani az ölébe és ha ezt nem tudja elfogadni akkor nem tudok mit csinálni. Duzzogjon csak.
Miután kellően felhúztam magam visszamentem a nővéremhez elköszönni. Felkaptam a táskám és a kulcsom,majd elindultam hazafelé. A házam előtt egy ismerős alak ült. Torey.

-Na mi van? Már most nem tudsz meglenni nélkülem?-vigyorogtam rá.

-Eddig se tudtam-állt fel majd egy puszit adott a számra. Én csak elpirultam,majd kinyitottam az ajtómat és a nyomomban lévő Toreyval beléptem a házba.

-Merre voltál?-nézett le rám csillogó szemekkel miután leültünk a nappaliban található kanapéra és az ölébe hajtottam a fejem.

-A nővéremnél-mondtam szűkszavúan.

-Hmm-fürkészte az arcomat- valami azt súgja nekem,hogy nem volt jó látogatás..

-Inkább hagyjuk és élvezzük ki,hogy ketten vagyunk-kacsintottam rá,majd az ölébe ültem és megcsókoltam. A rég látott pillangóim azonnal felbukkantak. Istenem,de hiányzott ez a lány. Kezei a fenekemre csúsztak és lábait szétnyitotta,hogy jobb fogása legyen rajta. Hevesen csókolt vissza. Vágyott rám. Ahogy én is rá. De a lelkem mélyén éreztem ,hogy ez nem szimplán csak vágy. Valami hajtotta ezt a vágyat. És nem tudtam,hogy ez az iránta érzett szerelmem vagy a Stevie iránt érzett düh. Dühös voltam rá. Nagyobb hévvel kezdtem el csókolni Toreyt miután tudatosult bennem ez az érzés. Nem sokat habozott,felkapott és bevitt a hálóba.

Stevie:

Nem érdekelt a kiáltása. Csalódtam. Visszament ahhoz a ribanchoz,aki megcsalta és mit sem törődve a dolgaival ott hagyta. Magára hagyta és ő visszament hozzá. De ha visszament,hát visszament. Nem az én dolgom. Elfogom felejteni Ally Hillst és erre meg is van a legjobb módszerem. A telefonomban előkerestem egy "exem" számát,majd tárcsáztam.

-Szia Shannon,itt Stevie - mondtam mély,csábító hangon-nincs kedved egy kicsit együtt lógni mondjuk a hálószobádban?

-Tudod a címem nem?-kuncogott a telefonba,majd kinyomta. Önelégült vigyorral indultam el Shannonhoz. Az exeim közül ő volt a kedvencem. Tudta mire vállalkozik és nem zavarta,hogy nem csak vele hempergek egy héten. Ő bármikor kapható volt egy alkalomra és utána nem sértődött meg ha mással látott. Ezt mindig is bírtam benne. Inkább nevezném a kapcsolatunkat barátság extrákkalnak csak nem igazán vagyunk barátok. Inkább ismerősök akik lefekszenek egymással. Néha. Gyakran. Viszont bírtam a lányt. Ha kellett komoly volt,ha kellett bohókás. Esküszöm ha beletudnék szeretni ő lenne életem asszonya.

(A képen Shannon alias Shannon Beveridge.)

)

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


Odaértem Shannon házához és bekopogtam az ajtón. Fehérneműben nyitott ajtót,én pedig rögtön neki estem.

-Rég láttalak-zihálta mikor egy pillanatra elváltak ajkaink.

-Sok dolgom volt mostanában-mondtam nehézkesen véve a levegőt,majd felkaptam és a hálószoba felé vettem az irányt.

Ally:

Reggel arra ébredtem,hogy valaki a hátamat simogatta. Mosolyogva fordultam Torey felé,majd lassan kinyitottam a szemeimet.

-Jó reggelt-motyogtam kissé rekedtes hangon.

-Neked is gyönyörűm-csókolt meg-ne haragudj,hogy felébresztettelek,de indulnom kell melózni. Délután jövök vissza hozzád-adott egy puszit a homlokomra,majd kikelt az ágyból és neki állt felöltözni,én pedig vissza tértem az álmok birodalmába.

Körülbelül 3 órát aludhattam még mikor kipattant a szemem. Már 11 óra volt és ma semmi dolgom nem akadt. Elvettem a telefonom az éjjeliszekrényemről és elmosolyodtam a hátteremen,ami tegnap készült.

 Elvettem a telefonom az éjjeliszekrényemről és elmosolyodtam a hátteremen,ami tegnap készült

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


Gyorsan lecsekkoltam a facebookomat ahol láttam,hogy Torey beállította a kapcsolati státuszát.
Mégpedig arra,hogy velem van kapcsolatban és kirakta hozzá a tegnapi képet valamint egy ,,Mert tudom,hogy mindig nála kötnék ki...Újra vele és soha mással <3" feliratot. Elmosolyodtam,majd én is megtettem ugyanezt csak én nem írtam hozzá semmit. Elolvastam a gratuláló kommenteket,mindegyiket megköszöntem,de egyen megakadt a szemem. Mégpedig Stevie hozzászólásán,aki szintén gratulált nekünk. Rámentem az adatlapjára ahol megláttam a Snapchatét és bekövettem. Rögtön feldobta a napi storyját. A képen egy lánnyal állt,én pedig összetörtem. Összetörtem.

Stevie:

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Stevie:

Reggel mikor felkeltem a még mindig mellettem alvó Shannont nem megzavarva megkerestem a telefonomat. Mivel volt vagy 20 percünk még mire kelni kell meglestem a facebookomat. Kár volt. Amit elsőként feldobott az Ally és Torey képe volt ,valamint egy kapcsolatban lévő státusz változtatás. Belikeoltam,majd írtam nekik egy kedves Sokáig! kommentet és ledobtam a telefonom a földre. Shannon mocorogni kezdett,mire felé fordultam és csókokkal borítottam be a hátát.

-Hümm...mennyi időnk van még?-kérdezte rekedten.

-Erre elég,hidd el nekem-ki se mondtam,de már újra a hátát kezdtem csókolgatni. Megakart fordulni ,de nem engedtem. Egyre lejjebb haladtam. Majd mikor fenekéhez értem,tudta ,hogy ha akarna se tudna már megállítani. De higyjétek el nekem,nem akart ő megállítani.

A reggeli hancúrunk után felöltöztünk,lőttünk egy képet Snapchatre ,majd elindultunk a kiadóba. Shannon az egyik ottani DJ asszisztense,így ismertem meg. Mikor beértünk a kiadóba egy nem várt jelenet fogadott. Jobb lett volna ha otthon maradok. Akkor nem török össze. Összetörtem.


RhiannonTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon