Öncelikle merhabaaa herkese. Güzel bir konu bulmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz. Multi'de Gülin var (Madison Beer karıcım cşvödmdkd) Hepinize iyi okumalar!!
-
Ben Gülin Beyaz. 17 yaşındayım. İstanbul'da annem ve babamla yaşıyorum. Maya Koleji'ne gidiyorum ve bu sene 11. sınıfım. Alanım mf, yani sayısalcıyım. Tüm derslerim iyidir, biyoloji dışında. Liseye başladığımdan beri bana işkence gibi gelen bir ders. Ve bu seneden itibaren biyoloji dersinin sayısı 2 katına çıktı. Her ne kadar çalışsam da hiçbir şey anlamıyorum ve yapamıyorum. Şimdi siz diyeceksiniz "madem biyolojiyi sevmiyorsun, o zaman neden sayısal seçtin?". Çünkü ben her ne kadar biyolojiden nefret etsem de Tıp okumak istiyordum. Babam ve annem gibi başarılı cerrahlar olmak istiyordum. Bu yüzden korkularımla mücadele etmem lazım. Çünkü Gülin Beyaz olmak bunu gerektirir.
Ve sizlere mükemmel bir haber daha. İki gün sonra biyoloji sınavım var ve ben hiçbir şey bilmiyorum. Artık doping falan alıp sabahlara kadar çalışmayı düşünüyorum.
Annem ve babam not konusunda pek sakin insanlar değiller. Biyolojiden 100 alsam (Allam amin) "neden 105 almadın?" derler. Özellikle annem. Çok yaşadım.
-
Bugün pazartesiydi. Ööööğğğğğ.
Yatağımdan kalktım ve banyoya gittim. Rutin işlerimi hallettim ve dolabıma gittim.
Okul kıyafeti neyse ki yoktu.
Siyah bir dar paça pantolon ve nike logolu siyah bir swearshirt giydim. Daha sonra makyaj masama oturdum.
Eyeliner ve rimel sürdükten sonra dudak parlatıcımı sürdüm ve çantamı alıp aşağı indim.
-
Saate baktığımda geç kaldığımı anladım. Sofra hazırdı. Hemen ağzıma Allah ne verdiyse tıktım ve siyah converslerimi giydim. Okula yürüyerek gidiyordum.
Arkadan "Güliiiiiiinnn, biyoloji derslerini iyi dinleyeceksin ve yüksek not alacaksın. Eğer almazsan evlat demem ağzına oklava sokup müsait bir yerlerinden çıkarırım. Duydun mu beniiiii???!!" diye seslenen annemi aldırmadan okula doğru yürümeye başladım.
Allah sonumu hayır etsin, bu nasıl bir anne yav.
-
Yaklaşık 10 dakika yürüdükten sonra okula girdim ve sınıfıma doğru ilerledim.
Telefonumdan hunharca instagram'a bakarken birinin hayvan gibi omuz atmasıyla yere düştüm.
Resmen burnumdan alev çıkıyordu. Ayağa kalktım ve bana çarpan Allahu Ekber dağlarından vahiy yoluyla gönderilen meteora baktım. Bu çocuğu burada hiç görmemiştim.
Meteor "Çok özür dilerim isteyerek olmadı. Ben sadece 11/A sınıfını arıyordum. Bu arada ben Sarp" dedi ve elini uzattı.
Uzattığı elini sıktım ve "Gülin. Ben de 11/A'dayım. Sen yenisin galiba" dedim. Çocuğun kumral saçları ve yeşil gözleri vardı. Aman yarabbi. Bu ne biçim tip yiğidim?
Sarp "O kadar mı belli oluyor?" dedi ve sırıttı.
Gamzelerine beni gömsünler len.
Ben de güldüm ve "Hadi sınıfa gidelim" dedim ve yola koyulduk.
-
Daha çok kişi gelmemişti. Ben gidip en arkadaki sırama yayılırken o da masum masum bakıyordu.
"Ay geç hadi yanıma bakma öyle dinozor görmüş ayı gibi" dedim. Kahkaha attı ve yanıma oturdu.
Sarp "Seninle arkadaş olmayı çok isterim" dedi muzipçe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hanginiz Hayvan?
Teen FictionHey, ben Gülin Beyaz. Herşey çalıştığım halde yapamadığım biyoloji dersinden 8 almamla başladı. Annem bunu öğrendiğinde çılgına döndü. Not konusunda katı olduğu için ceza olarak üç ay boyunca 'İstanbul Hayvanat Bahçesi'nde çalışmam gerektiğini söyle...