Herkese hellö xşcösnddla multi'de Gülinin hayvanat bahçesinde gördüğü yahuşuqlu var gğgiöedd Kemırın galp ben pfldld herkese iyi okumalaaaaar
-
Okulun bitmesine son 1 ders kalmıştı. Daha sonra hayvanat bahçesie gidip çalışmaya başlayacaktım. Neden hayvanat bahçesi? Neden bir kafede garsonluk değil?
Cezamı Sarp'a anlattığımda gülmemek için yanaklarını ısırıyordu.
"Öf Sarp gülme ya. İlk defa bir yerde çalışacağım. Üstelik hayvanat bahçesinde!!"
"Tamam ya gülmüyorum. Ama bu ceza da çok ağır değil mi? 3 ay bir de"
"Bana göre çok ağır. Nasıl üstesinden geleceğimi bilmiyorum. Annenler sana ceza vermedi mi?"
"Vermediler ama annem diğer sınavlarımın hepsinden 70 üstü alacağıma dair bana söz verdirtti. Ben hayatımda 70 üstü not almadım hiç!"
"Tamam sıkıntı etme. Ben seni biyoloji dışında diğer derslere çalıştırırım"
"Allah tuttuğunu altın etsin"
Bu dediğine kendimi tutamayıp kahkaha attım. O da bana katıldı.
Neyse ki son ders resimdi. Sadece isteyenler resim yapıyordu. Diğerleri serbest kalıyordu.
-
Resim dersinde Sarp'la sohbet ederken yanımıza Buket geldi ve Sarp'ın omzuna elini koydu. Iy.
"Selam ben Buket. Sen de Sarp'sın galiba. Bu kızla neden takılıyorsun? Onun hakkındaki dedikoduları duymadın galiba" dedi ve bana tiksinircesine baktı.
Sarp'ın sinirlendiğini hissedebilmiştim.
"İlk olarak o elini çek yoksa bir yerlerine monte ederim. O saçma dedikoduların yalan olduğunu ve senin uydurduğunu biliyorum. Arkadaşlarımı seçme konusunda senden ders alacak değilim. Şimdi benim sinirlerimi daha fazla bozmadan kaybol"
Sarp bunları biraz bağırarak söylemişti. Bu yüzden sınıftaki birkaç kişi bize baktı ve aralarında fısıldaşmaya başladılar.
Sınıfımızdaki en sakin kız olan İrem ve sevgilisi Oğuz yanımıza geldi ve İrem hemen lafa atıldı.
"Buket okul senin yalanlarınla doldu taştı. Artık kimse senin uydurduğun şeylere inanmıyor. Dikkat çekmek için bunları yapıyorsun ama daha fazla yerin dibine giriyorsun. Şimdi git buradan"
Çok da sakin değilmiş yav.
Buket'in yüzü sinirden kıpkırmızı olmuştu.
Demek ki artık kimse Buket ve yalanlarını tınlamıyordu.
İrem ve Sarp'a;
"İkinize de çok teşekkür ederim" dedim ve gülümsedim.
İrem;
"Bu kızın yalanlarına daha fazla katlanabilir miydim bilmiyorum. Senin öyle biri olmadığını bildiğim için seni savunmak istedim o kadar" dedi ve gülümsedi.
Sarp;
"Eğer biraz daha devam etseydi o boyalı saçlarını tek tek yolup ağzına sokabilirdim"
Daha sonra İrem ve Oğuz sıralarına gitti.
"Sen varya cennetlik adamsın len"
"Öyle derler" pis egoist.
"Aman aman egonu yesinler" dedim ve beraber kahkaha attık.
-
Uzun süreçler sonunda "İstanbul Hayvanat Bahçesi" 'ni buldum ve içeri girdim. Girmemle orta yaşlarda bir adam bana doğru geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hanginiz Hayvan?
Teen FictionHey, ben Gülin Beyaz. Herşey çalıştığım halde yapamadığım biyoloji dersinden 8 almamla başladı. Annem bunu öğrendiğinde çılgına döndü. Not konusunda katı olduğu için ceza olarak üç ay boyunca 'İstanbul Hayvanat Bahçesi'nde çalışmam gerektiğini söyle...