Herkese merhabaaaa! Multi'de adı bu bölümde geçen Öykü var😂😂 herkese iyi okumalaaaarr!
-
"Vay vay vay, görüşmeyeli uzun zaman oldu"
-
"B-Berk?"
Toprak hışımla Berk'e döndü.
"Senin ne işin var lan burada?"
"Neden bu kadar kabasın? Eskiden çok iyi arkadaştık" dedi alayla güldü. Iy. Ağzına bir tane yapıştıracağım ağzı yamulacak!
"Senin de dediğin gibi eskiden arkadaştık. Şimdi git buradan"
Berk Toprak'ı umursamadan bana döndü ve konuşmaya başladı.
"Ne kızlar ayarttık Toprak'la be! Güzel günlerdi"
Kız.
Ayartmak.
Toprak.
Benim.
Sevgilim.
Olan.
Sonra Toprak'a döndü ve alaylı sırıtışıyla konuşmaya başladı.
"Haa bu arada Azra her yerde seni arıyor. Eski günleri özlemiş"
Ne eski günü ya?! Azra kim?!
Toprak hiçbir şey demedi ve sertçe yutkunup bana baktı.
Bana yalan söyledi. Hiç sevgilisi olmadığını söyledi ve beni kullandı.
Dolan gözlerimi kırpıştırıp olanları hazmetmeye çalışıyordum.
Beni sevdiğini söyledi ben de salak gibi ona kandım. Ona herşeyimi anlattım, güvendim. Belki de bana bu yaptıkları sadece bir oyundu.
Arkamı döndüm ve kulübeye doğru ilerledim. Hemen çantamı aldım ve çıkışa doğru ilerledim. Dolan gözlerimdeki yaşlar daha fazla dayanamayıp yanaklarımdan yavaş yavaş süzüldü.
Arkamdan birinin hızlı adımlarla geldiğini hissettim ve kolumu hızla tutmasıyla ona döndüm.
"Gel güzelim seni eve bırakayım"
Kolumu kendime çektim ve kükremeye başladım.
"Sen daha ne yüzle gelip benimle konuşursun ha?! Vitaminsiz misin oğlum sen? Bana yaşattığın onca şeyden sonra gelip bir de yüzsüz yüzsüz benimle konuşuyorsun. Şimdi defol git buradan Berk!"
Adımlarımı hızlandırdım ve evimize giden metro durağına doğru yola koyuldum. Ne var yav? Taksiye param mı yeter?! Öğrenciyim ben.
Metroya bindiğimde bir yere oturdum ve sıkıntıyla ofladım. Metro kalabalık değildi. Benim dışımda 3-5 kişi daha vardı.
İlk sevgilim de saçma biri oldu, ilk öpücüğümü de saçma birine verdim.
Artık aşk işlerini bırakıp derslere odaklanmalıydım. Kafam dağılırdı ve Toprak'ı da umuturdum hem.
Acaba şuan ne yapıyor? Kesin Azra'nın yanına gitti! Pis alçak!
"Sen iyi misin?"
Yere dönük olan gözlerimi gelen sese doğru çevirdim.
Kısa siyah saçları, insanın içini ısıtan yeşil gözleri olan, benim yaşlarımda bir kızdı. Ve aynı zaman da endişeli suratıyla bana bakıyordu.
"Pek iyi olduğum söylenemez"
"Bu lanet olası ter kokan metrodan inip, sahile gidip, bana olanları anlatmak ister misin? Bu arada ben Öykü"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hanginiz Hayvan?
Roman pour AdolescentsHey, ben Gülin Beyaz. Herşey çalıştığım halde yapamadığım biyoloji dersinden 8 almamla başladı. Annem bunu öğrendiğinde çılgına döndü. Not konusunda katı olduğu için ceza olarak üç ay boyunca 'İstanbul Hayvanat Bahçesi'nde çalışmam gerektiğini söyle...