2

28 1 0
                                    

Hepinizeee merhabaaaa işte karşınızda içinde bol extreme barındıran yeni bir bölüm daha cşxncnkd umarım beğenirsinizzz. Multi'de Gülin'in misafirler geleceği zaman giydiği kıyafet var.

-

Ellerimin ve ayaklarımın, daha doğrusu tüm vücudumun titrediğine emindim. Neden mi? 10 dakika sonra biyoloji sınavı var!

Sarp bana endişeli bir şekilde bakıyordu.

"Gülin biraz sakin ol. İki gün boyunca hayvan gibi çalıştın. En düşük 60 alırsın. Her yerin titreşimde kalmış telefon yutmuşsun gibi titriyor!".

Sakin olamıyordum. Biyoloji sadece bir ders değil bir ölüm sebebi resmen!

"Valla şurada düşüp bayılacağım korkudan. Çalıştım ama bu uyuz hoca neler sormuştur şimdi!"

"Bak sen de diyorsun işte. Çalıştıktan sonra herşey kolay!"

Zil çaldı. Cehennem is coming!

Ellerimi dua etmek için açtım ve sesli bir şekilde;

"Allahım bildiklerimi yaptır, yapmadıklarımı attır, attırdıklarımı tuttur, amiiiiiinn"

Sarp bu halime karnını tutarak kahkaha atıyordu.

Sinirlendim ve dirseğimi karnına geçirdim.

O acıyla inlerken;

"Elin de amma ağırmış yav"

Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Şuan burada can çekişiyordum ve gülmenin hiç sırası değildi.

Sınavımıza biricik edebiyat hocamız girecekti. Yani kopya çekmeyi falan rüyamda görürüm!

Hoca geldi ve hemen kağıtları dağıtmaya başladı.

"Eğer yanınızdakinin kağıdına bakacak olursanız, ki bence bakmayın, direk müdürün odasına gidersiniz. Ne biliyorsanız onu yapın!"

Hoca Sarp ve bana kağıtları verdikten sonra tam gidiyordu ki beni farketti.

"Kızım Gülin, iyi misin? Niye bu kadar titriyorsun?" dedi merakla ve endişeyle.

Arkadan Buket salağı;

"Hocam o her biyoloji sınavından önce öyle. Tedavisi yokmuş" dedi cırtlak sesiyle ve güldü.

Çok sinir olmuştum.

"Ben de senin adına çok üzülüyorum. Duyduğuma göre sürtüklüğün de tedavisi yokmuş" dedim ve yapmacıkça güldüm.

Neyse ki hoca yanımdan gitmişti ve dediğimi duymamıştı.

Sarp koluma vurup "Helal olsun lan" dedi ve güldü. Ben de güldüm.

Sınıftakiler 'ooo' sesleri çıkarmaya başladılar ve egomu füzeye bindirip marsa yolladım.

Canımız kanımız hocamız;

"Saçma sapan sesler çıkarmayın. Süreniz başladı. Başarılar" dedi.

Sınav kağıdını gözden geçirdim. Sınav klasikti. Canım biyoloji hocam sağolsun hiçbir şey yapamayacaktım. Bu ne??!!

-

Allah ne verdiyse birşeyler salladım. Hiç çalıştığım yerlerden çıkmamıştı.

Kağıdımı verdim ve yerime oturdum.

Neyse herhalde 50 üstü alırım.

-

Bugün son ders biyolojiydi. Hoca sınavları okumuştu. Korkudan altıma yapacaktım.

Hanginiz Hayvan?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin