One Day

2.2K 43 3
                                    

-Tanıtım-


Nefret ve aşk arasındaki o ince çizgide kader hiç beklenmedik bir şey yaparsa? Nefret ettiğimiz kişiler aslında bizim "kaderimiz" ise? O zaman ne olacak? 

-Caroline Forbes-

Üniversitenin ilk günüydü. Tanrım, buraya alışamazdım. Üniversite hayallerimde böyle değildi. Kendi arkadaş grubum olmalıydı. Daha ilk günden bu kadar çok eğlenen kişilere bakmakla zaman geçiremezdim. Başımı yan tarafa çevirdiğimde bir çocuk gördüm. Aslında tam çocuk diye nitelendiremezdim. Etkileyiciydi. O sırada yanıma bir kız geldi: "Ona fazla bakma bence. Mikaelson o. Senin gibi tüm kızlar onun elinden geçti". Belkide bu sefer birine güvenmeliydim. Çünkü bu çocuk harbiden de öyle biri gibi gözüküyordu.

 -Klaus Mikaelson-

 Üniversite'nin 2. yılında olmama rağmen bu eziklerin yanında kendimi "KRAL" gibi görmeme engel olamıyordum. Kendimi beğenmiş biri olabilirdim belki, evet. Ama bu kişiler gerçektende eziklerdi. Yine de okulun popüler kötü çocuğu olarak biraz koruyucu ezik taraftarlarım olması lazımdı. Ve bu sene okula güzel çıtırlar gelmişti. Bir tanesini yan tarafımda bana bakarken görmüştüm aslında. Ama nasıl desem tam benlik değildi. Yinede bir keyiflik tatmak lazımdı. Gülümsedim. Eğlenceli olacaktı.

One DayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin