Ξύλο

642 32 0
                                    

Βλέπω το όνομα του Άγγελου να αναγράφεται.Αμέσως νιώθω έναν κόμπο στο στομάχι μου.

Αγ:Αυτό που έκανες θα το πληρώσεις.Μην νομίζεις πως θα σε αφήσω έτσι.Τα λέμε αύριο στο σχολείο

Γαμωτο δεν θα με αφήσει ήσυχη θα προσπαθήσει πάλι.Δεν θα πω τίποτα στα παιδιά,δεν γίνεται να τα ανησυχησω μόνο με εμένα ασχολούνται.Αυτή την στιγμή θέλω τόσο να πληγωσω τον εαυτό μου.Χωρίς να το σκεφτώ σηκώθηκα πήγα στο μπάνιο και πήρα ένα ξυραφάκι.Εγδαρα τον εαυτό μου,ο πόνος πολύς αλλά δεν με ένοιαζε τίποτα άλλο από το να πληγωσω τον εαυτό μου.Αφού τελείωσα ξάπλωσα να κοιμηθώ.

Το επόμενο πρωί
Ντρινννν

Αυτό το ξυπνητήρι ειδικά σήμερα είναι τυχερό που δεν έχω διάθεση αλλιώς δεν θα την γλυτωνε.Σηκώθηκα έκανα την ρουτίνα μου,ντύθηκα και έβαλα μακριμανικη μπλούζα γιατι τα χερια μου ηταν απαίσια και γιατί τα παιδιά θα με έσκαγαν.Κατέβηκα κάτω και οι δικοί μου έπαιρναν πρωινό.

Μαμά:Δεν θα πάρεις πρωινό;;

Τ:Όχι μαμά δεν πεινάω

Μαμα:Παιδάκι μου ούτε χτες το βράδυ έφαγες

Τ:Μαμά σου είπα δεν πεινάω
Αφού τελείωσα με αυτή την συζήτηση,πήρα τσάντα,κλειδιά,κινητό και λεφτά επειδή επέμενε η μάνα μου για να φάω πρωινό και επειδή είμαι πολύ τυχερή ο Άλεξ ήρθε και η μάνα μου μην χάσει.

Μαμά:Άλεξ παιδί μου πρόσεχε την σε παρακαλώ δεν τρώει

Α:Τι;;Γιατι;;

Μαμα:Ούτε το βράδυ έφαγε ούτε σήμερα το πρωί

Α:Τζίνα;;

Τ:Θα αργήσουμε εγώ φεύγω
Βγήκα έξω και ο Λαεξ με έπιασε από τον καρπό.Εγώ έκανα ένα μορφασμο πόνου γιατί πίεσε τις πληγές μου το πρόσεξε και με ρώτησε.

Α:Τι έπαθες;;;

Τ:Τίποτα απλά με πιεσες λίγο παραπάνω

Α:Συγγνώμη.Γιατί δεν τρως;;

Τ:Άλεξ δεν πεινάω μην κάνεις σαν την μάνα μου

Α:Τζίνα επειδή αυτός ο βλάκας σε πλήγωσε δεν σημαίνει ότι και εσύ πρέπει να κάνεις το ίδιο στον εαυτό σου.

Τ:Άλεξ είμαι μια χαρά

Α:Πάω πάσο
Με αυτά και με αυτά φτάσαμε στο σχολείο και το πρώτο πράγμα που είδα ήταν ο Άγγελος.Μόλις με είδε μου χαμογέλασε, ο Άλεξ τον είδε και αμέσως τσιτωθηκε.Τον είδα που έσφιξε γροθιές και ήταν έτοιμος να επιτεθεί αλλά τον σταμάτησα.

My best friend......I think!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon