Δεν πρόλαβα να απαντήσω και τότε όλα γύρω μου σκοτείνιασαν.
Άλεξ pov
Ενώ συζητούσαμε λιποθύμησε....γαμωτο κάνει κακό στον εαυτό της.Από την μια κάνει χαρακιές στο χέρι της και από την άλλη δεν τρώει,δεν μπορώ να την αφήσω να κάνει κακό στον εαυτό της.Τώρα είμαι στο ιατρείο του σχολείου και περιμένω να ξυπνήσει.Η γιατρός μου είπε πως λιποθύμησε επειδή δεν είχε φάει τίποτα.Κάτσε να ξυπνήσει και δεν πρόκειται να την ξαναφησω από τα μάτια μου.
Τ:Άλεξ τι έγινε;
Α:Τι έγινε;Λιποθυμησες Τζίνα αυτό έγινε και ξέρεις γιατί;Γιατί δεν είχες φάει τίποτα..
Της λέω φανερά θυμωμένος μαζί της επειδή δεν προσέχει τον εαυτό της.Τ:Εντάξει συγγνώμη δεν θα ξαναγίνει.
Ναι λες και υπήρχε περίπτωση να το επιτρέψω να ξαναγίνει..Α:Αυτό μας έλειπε να ξαναγίνει,το καλό που σου θέλω.
Τ:Μπορούμε να πάμε σπίτι;
Α:Ναι πείρα άδεια
Μέχρι να φτάσουμε δεν είπε τιποτα απλά κοιτούσε έξω από το παράθυρο,γαμωτο είναι τόσο όμορφη και δεν είναι δική μου και δεν φτάνει αυτό κάνει και κακό στον εαυτό της.Μόλις φτάσαμε σπίτι της κατέβηκε κατευθείαν και γύρισε να με κοιτάξει.Αυτά τα μάτια της με έχουν τρελάνει.Τ:Άλεξ θα έρθεις μέσα ή θα φύγεις;
Α:Εννοείται πως θα έρθω μέσα δεν σε αφήνω μόνη σου.
Τ:Ρε Άλεξ δεν είμαι μωρό.
Α:Έτσι φέρεσαι όμως,τέλος πάντων προχωρά μέσα.
Μπήκαμε μέσα και πήγε κατευθείαν στον καναπέ την πλησίασα και την πείρα αγκαλιά,το άρωμα της προσπαθώ να μυρίσω όσο το δυνατόν περισσότερο από αυτό...Τ:Άλεξ τι λες να δούμε μαζί ταινία και να μιλήσουμε όπως παλιά έχουμε πολύ καιρό.
Ναι μωρό μου το ξέρω και εμένα μου έχει λείψει να κάνουμε πράγματα μαζί.Α:Υπέροχη ιδέα,λοιπόν εγώ διαλέγω ταινία εσύ πας πάνω να βάλεις πυτζάμες και θα κατέβεις να φτιάξεις ποπκόρν.
Τ:Έγινε
Και αφού μου δώσει ένα φιλί..........στο μάγουλο (που νομίζατε καλέ😂😂😂) πήγε πάνω να ντυθεί.Εγώ διάλεξα ένα θρίλερ ώστε να τρομάζει και να την έχω στην αγκαλιά μου και τώρα περιμένω την πριγκίπισσα μου.
Τζινας pov
Γαμωτο πάλι τον στεναχωρησα αλλά δεν ήθελα φαγητό.Ανέβηκα πάνω να βάλω πυτζάμες....Σκέφτομαι να βάλω κάτι σχετικά προκλητικό να δω αντιδράσεις.
ESTÁS LEYENDO
My best friend......I think!
Novela JuvenilΣχετικά με την υπόθεση :Μια κοπέλα καταλήγει να ερωτευτεί τον κολλητό της.Θα εκφράσει ποτέ τα αισθήματα της;; Αν ναι θα υπάρξει ανταπόκρισή; ; Διάβασε την ιστορία για να μάθεις ?? Εύχομαι να σας αρέσει η ιστορία μου (να επισημάνω πως είναι η πρώτη ι...