Νομίζω πως το τραγούδι ταιριάζει άμα θέλετε ακούστε!!
Τζινας pov'
Γαμωτο την τον έπιασε και κάνει έτσι,δεν τα έχουμε,αυτές οι αντιδράσεις δεν εξηγούνται εκτός και αν ν-νιώθει κάτι.Μπα αποκλείεται.Καλά είσαι τέλειος ηλίθια τελικά φυσικά και ζηλεύει.Παράτα μας και εσύ.Φτάσαμε σπίτι του,εγώ δεν κουνηθηκα είχα τόσα νεύρα μαζί του.
Α:Άντε κατέβα.
Δεν κουνηθηκαΑ:ΤΖΙΝΑ ΕΙΠΑ ΚΑΤΕΒΑ ΤΩΡΑ.
Τ:Όχι δεν κατεβαίνω.
Α:Τζίνα μην με νευριάζει άλλο.
Τ:Όχι Άλεξ δεν κατεβαίνω.Χόρευα με τον Άλεξ και εσύ με πήρες με το έτσι θέλω χωρίς λόγο.
Μόλις είπα το όνομα του Αχιλλέα άλλαξε 100 χρώματα.Κατέβηκε έκανε τον κύκλο,άνοιξε την πόρτα και με πήρε σαν τσουβάλι.Τ:Άλεξ άσε με κάτω τώρα αμάν απόψε πώς την έχεις δει;
Α:Απλά σκάσε,έκανες αρκετά σήμερα.
Μπήκαμε σπίτι και με άφησε στον καναπέ.Α:Λοιπόν πες γιατί χορευες με αυτόν τον μαλακα;
Τ:Μην βρίζεις τον Αχιλλέα.
Α:Μπα τον υπερασπίζεσαι κιόλας;
Τ:Ναι
Α:Τζίνα πρεπει να μιλήσουμε.
Τ:Τι θες να πούμε;
Τον είδα να παλεύει με τον εσωτερικό του κόσμο.Α:Τ-Τζίνα πρέπει να σου πω κάτι.
Ήταν αγχωμένος.Α:Τζίνα ξέρω ότι αυτό που θα σου πω θα αλλάξει την όλη κατάσταση μεταξύ μας απλά δεν μπορώ να το κρατάω άλλο μέσα μου.Θα σεβαστώ την οποία αντίδραση σου αλλά Τζίνα....Ε-είμαι ερωτευμένος μαζί σου.
Και τότε ήταν που εγώ έμεινα,αποκλείεται ψέματα μου λέει παίζει μαζί μου,από την άλλη όμως είναι ο Άλεξ πότε δεν θα έπαιζε μαζί μου.Ένιωθα τα μάτια μου βουρκώνουν.
Α:Τ-Τζίνα πες κάτι σε παρακαλώ,πες οτιδήποτε απλά μην κάθεσαι ήσυχη με τρελαίνει.
Άρχισε να με πλησιάζει έπιασε τα μάγουλα μου με τα χέρια του και εγώ ασυναίσθητα έκλεισα τα μάτια μου.Τ:Α-Άλεξ...
Τότε τραβηχτηκα και άρχισα να τρέχω έξω από το σπίτι του.Αυτός έτρεχε από πίσω μου και φώναζε να σταματήσω.Έτρεξα όσο του έφτασα στο πάρκο κοντά στο σπίτι κάθισα στο παγκάκι και άρχισα να κλαίω.Τι κάνω η ηλίθια αυτός μου εξομολογήθηκε τον έρωτα του και εγώ έφυγα μακριά του ενώ αυτό περίμενα τόσο καιρό.Το κινητό μου άρχισε να χτυπάει ήταν τα κορίτσια δεν το σήκωσα.Άκουσα βήματα από πίσω μου και άρχισα να φοβάμαι.
VOUS LISEZ
My best friend......I think!
Roman pour AdolescentsΣχετικά με την υπόθεση :Μια κοπέλα καταλήγει να ερωτευτεί τον κολλητό της.Θα εκφράσει ποτέ τα αισθήματα της;; Αν ναι θα υπάρξει ανταπόκρισή; ; Διάβασε την ιστορία για να μάθεις ?? Εύχομαι να σας αρέσει η ιστορία μου (να επισημάνω πως είναι η πρώτη ι...