Δυσάρεστα & ευχάριστα!!

598 31 1
                                    

5 μήνες μετά
Έχουν γίνει τόσα αυτους τους τελευταίους μηνες,και καλα και άσχημα.Αρχικά έφυγε από την ζωή ο μπαμπάς μου.Πονούσα πολύ,ο Άλεξ δεν έφυγε καθόλου από το πλευρό μου,ούτε από το πλευρό της οικογένειας μου.Όταν έγινε αυτό εκείνος δεν ήταν εδώ ήταν στην Σαντορίνη στην γιαγιά του που ήταν λίγο άρρωστη.Όταν έμαθε όμως τι έγινε ήρθε αμέσως με σκοπό να μου κάνει έκπληξη πράγμα που το κατάφερε.Ήταν όλη μέρα σπίτι μαζί μου.Η Μαρίνα με την Χριστίνα δεν ήταν στην Θεσσαλονίκη και η Μαργαρίτα έρχονταν σπάνια σπίτι.Ο Άλεξ με ανάγκασε να βγω από το σπίτι εκείνη την περίοδο,δεν ήθελα,δεν είχα όρεξη.Ο μπαμπάς πρόλαβε να μάθει τα αποτελέσματα των Πανελλήνιων και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα γιατί έφυγε χαρούμενος και περήφανος για εμένα.Η αλήθεια είναι ότι κάναμε πολλά σχέδια εκείνη την μέρα τα οποία δεν θα πραγματοποιηθούν.Η μαμά είναι χάλια δεν μπορεί να το ξεπεράσει όχι ότι εμείς μπορούμε.Αυτά ήταν τα άσχημα.

Απο την άλλη υπάρχουν και καλά για τα οποία χαίρομαι.Το καλοκαίρι έχει τελειώσει πλέον.Όπως είπα τα αποτελέσματα βγήκαν και ναι περάσαμε όλοι και τελικά αποφασίσαμε να μείνουμε όλοι Θεσσαλονίκη για να μην διαλυθεί η παρέα αφού νιώθουμε οικογένεια πλέον μεταξύ μας,αλλα και επειδη η Μαργαρίτα με τον Χάρη δίνουν φέτος Πανελλήνιες και δεν θελαμε να τους αφήσουμε.Ποτέ δεν αφήνεις την οικογένεια.Εμείς τα κορίτσια περάσαμε λόγο θεραπεία ενώ τα βοριά αποφάσισαν να σπουδάσουν νομική.Το ωραίο είναι ότι τα πανεπιστήμια μας είναι απέναντι.Ακομα πιο ωραίο είναι ότι αποφασίσαμε να νοικιάσουμε διαμερισματα αν ζευγάρια.Τα αγόρια είπαν πως θα τα διάλεγαν και θα τα αγόραζαν και εμείς θα τα βλέπαμε σήμερα.Η σχολή έχει αρχίσει εδώ καιμλιγο καιρό και όλα είναι εντάξει.Τώρα βρίσκομαι στο δωμάτιό μου και πακετάρει για την μετακόμιση.Μόλις τα ετοίμασα όλα και πάνω στην ώρα χτυπά το κουδούνι.Κατεβαίνω και βλέπω τον Άλεξ να μιλάει με την μαμά μου.Μόλις με είδε μου χαμογέλασε.Περιττό να πω ότι η μαμά χάρηκε παρά πολύ όταν της είπα για εμένα και τον Άλεξ.Βλέπετε ήταν μεγάλη fan μας.Ήρθε με αγκάλιασε και με φίλησε.

Α:Καλημέρα μωρό μου.

Τ:Καλημέρα αγάπη μου.

Α:Είσαι έτοιμη;

Τ:Ναι.

Μαμα:Είστε τόσο γλυκουλια.

Τ:Μαμά!?

Πήρα τα πράγματα μου και κατέβηκα.Τα έβαλα στο αυτοκίνητό του Άλεξ και πήγα να χαιρετήσω την μαμά.Έκλαιγε μόνο αυτό λέω.Ξέρω ότι δεν ήθελε να φύγω και αλήθεια ούτε εγώ ήθελα να την αφήσω ούτε τον αδερφό μου αλλά νομίζω ότι θα μου έκανε καλό να αλλάξω λίγο χώρο.

My best friend......I think!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon