Το τραγούδι βάλτε το μετα εκεί που λέει 4 μηνες!!
Με το που μπαίνουμε στο σχολείο όλοι κοιτάν εμάς και βλέπω τον Αγελλο να μας πλησιάζει.Γαμωτο δεν θέλω να τον βλέπω.Έσφιξα το χέρι του Άλεξ.
Αγ:Μπα μπα η μις παρθένα με τον κολλητουλη της τα φτιάξανε;
Ένιωσα τον Άλεξ να σφίγγεταιΑ:Αν ξαναμιλήσει έτσι για την Τζίνα θα σε σκοτώσω.
Αγ:Μα Άλεξ μου μην συνχυζεσε.Απλά η Τζίνα είναι παρθένα...έκτο και αν σε άφησε να την πη-
Α:Σκάσε μαλακά γιατί θα σε πατήσω κάτω.
Αγ:Τουλάχιστον είναι καλή;
Μετά από αυτό ο Άλεξ του επιτέθηκε ήταν αναμενόμενο ο μαλακας δεν ξέρει ποτέ να σταματήσει.Τον έχει σπάσει στο ξύλο και αυτός γελάει.Γαμωτο χτύπησε τον Άλεξ.Τ:Μαρκ,Χάρη κάντε κάτι.
Αυτοί κατευθείαν τους χώρισαν.Ο Άγγελος ήταν χάλια αλλά και Ο Άλεξ δεν ήταν καλύτερα.Α:Αν την ξαναπιασεις στο στόμα σου θα πάθεις χειρότερα.
Αγ:Ναι υπερασπισου το πουτ-
Τ:Γαμωτο σκάσε.
Είπα και άρχισα να τρέχω έξω από το σχολείο.Τα κορίτσια με φώναζαν ενώ ο Άλεξ έτρεχε από πίσω μου.Όταν είχα απομακρυνθεί αρκετά σταμάτησα και άφησα τα δάκρυα μου.Ξαφνικά κάποιος με γύρισε.Α:Ρε μωρό μου γιατί φεύγεις έτσι,μην δίνεις σημασία στον μαλακά.
Τον αγκάλιασαΤ:Άλεξ...απλά δεν θέλω να γίνεσαι έτσι για εμένα.
Α:Μην το ξαναδείς αυτό πάντα σε προστατευα και πάντα θα σε προστατεύω.Σε αγαπάω γαμωτο.
Εκεί ήταν που έμεινα.Τ:Τ-τι είπες;
Α:Σε αγαπάω
Μου είπε γλυκάΤ:Και εγώ σε αγαπάω Άλεξ είσαι ότι καλύτερο.
Και έτσι με φίλησε σαν να μην υπάρχει αύριο Το φιλί ήταν γλυκό,κρητικό και είχε πάθος και ένταση.Όταν δεν είχαμε πλέον ανάσα σταματήσαμε και ενωσαμε τα μέτωπα μας.Α:Με κάνεις ευτυχισμένο και είσαι τα πάντα για εμένα,δεν θα σε πληγωσω ποτέ.
Του χαμογέλασαΤ:Πάμε να σε περιποιηθω γιατί σε έκανε χάλια
Πήγαμε σπίτι μου του έφτιαξα τις πληγές και καθίσαμε αγκαλιά στον καναπέ.Τ:Μωρό μου πλησιάζουν η Πανελλήνιες και δεν θα βλεπόμαστε αν θέλουμε να περάσουμε.Ξέρεις ότι για να είμαστε μαζί πρέπει να περάσεις στην Θεσσαλονίκη Στρατιωτικες σχολές και εγώ να περάσω λόγο θεραπεία ή βρεφονηπιοκομια.
YOU ARE READING
My best friend......I think!
Teen FictionΣχετικά με την υπόθεση :Μια κοπέλα καταλήγει να ερωτευτεί τον κολλητό της.Θα εκφράσει ποτέ τα αισθήματα της;; Αν ναι θα υπάρξει ανταπόκρισή; ; Διάβασε την ιστορία για να μάθεις ?? Εύχομαι να σας αρέσει η ιστορία μου (να επισημάνω πως είναι η πρώτη ι...