Αλήθειες & Νοσοκομείο

584 33 0
                                    

Τον είδα μπροστά μου δεν ήξερα τι να κάνω,πώς να αντιδράσω.Είχαμε να μιλήσουμε από εκείνη την βραδιά.Από τότε είχαμε να δούμε ο ένας τον άλλο και πραγματικά δεν θέλω να τον ακούσω ούτε τώρα.Ξέρω εγωιστικό αλλά δεν ήθελα να πληγωθω ξανά.Όμως τώρα ήταν φανερά ταλαιπωρημένος,νευριασμένος και ήμουν σίγουρη πως αυτή την φορά δεν θα μπορούσα να τον αποφύγω.Πήγα να κλείσω την πόρτα μπας και καταφέρω να γλιτώσω.Γαμωτο δεν είναι και οι δικοί μου σπίτι.Πριν προλάβω να κλείσω έβαλε το πόδι του.

Α:Αυτή την φορά θα μιλήσουμε,θα με ακούσεις.

Τ:Φύγε Άλεξ δεν θέλω να ακούσω τίποτα.

Α:Όχι
Μπήκε μέσα και κλειδωσε την πόρτα.Πλέον δεν μπορούσα να τον αποφύγω.Πήγα και κάθισα στον καναπέ και ήρθε και κάθισε δίπλα μου και κοντά μου.Σηκώθηκα να πάω να κάτσω αλλού αλλά με έπιασε από το χέρι.Το τράβηξα κατευθείαν.

Α:Γιατί το κάνεις αυτό;
Ήταν πληγωμένος όμως ήμουν και εγώ,και η εικόνα του να φιλάει την άλλη.Γαμωτο πονάω.

Τ:Πες τι θες και φύγε.

Α:Τζίνα σε παρακαλώ μην είσαι έτσι.

Τ:Πώς;Πώς να είμαι;Πες μου;Εδώ και μια εβδομάδα κλαίω ασταμάτητα,δεν τρώω,δεν βγαίνω.Πονάω αφάνταστα.Η εικόνα να σε βλέπω να φιλάς την Αθηνά είναι συνέχεια στο μυαλό μου,με βασανίζει το καταλαβαίνεις;Δεν αντέχω τόσο πόνο,δεν αντέχω μακριά σου,να μην σε βλέπω, να μην σε αγγίζω.Μου λείπεις,μου λείπει ο κολλητός μου, το αγόρι μου,μου λείπει το εμείς και αυτό που είχαμε.Αυτό που με έκανες να νιώθω κάθε φορά που σε έβλεπα τόσο σαν κολλητός όσο και σαν αγόρι μου.Σου είπα πως είμαι ερωτευμένη μαζί σου και εσύ τι έκανες;Με κατεστρεψες,με πληγωσες το καταλαβαίνεις;

Ξέσπασα σε κλάματα και λυγμουςΠηγε να με αγκαλιάσει όμως τον σταμάτησα.

Α:Τζίνα σταματά δεν θα σε πληγωνα ποτέ,δεν φίλησα την Αθηνά αυτή με φίλησε μόλις πηγες στο μπάνιο.Αλήθεια λέω δεν θα σε πληγωνα ποτέ με αυτό τον τρόπο,το ξέρεις ότι εκτός από κορίτσι μου είσαι και κολλητή μου δεν θα στο έκανα αυτό,δεν θα έκανα ένα τόσο μεγάλο λάθος για να σε χάσω ειδικά όταν ξέρω ότι το χειρότερο πράγμα που μισείς είναι η κοροϊδία και το ψέμα.Το ξέρεις ,με ξέρεις.

Τ:Σε ξέρω και θέλω να σε πιστέψω αλλά δεν μπορώ σας είδα.

Α:Αυτή με φίλησε σου λέω.

Τ:Δεν σε είδα να την σπρώχνεις.

Α:Την έσπρωξα αυτή δεν ξεκολλαγε.

My best friend......I think!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang