Τζίνα pov'
Στο νοσοκομείο
Νιώθω κάποιον να κάθεται δίπλα μου και να μου κρατάει το χέρι.Η μυρωδιά του,αυτή η μυρωδια που ερωτευτηκα,αυτή η παρουσία,ο τρόπος που χτυπάει η καρδιά μου όταν νιώθει την παρουσία του,ο άνθρωπος με τον οποίο μεγάλωσα και με τον οποίο είμαι ερωτευμένη,ο Άλεξ μου.Α: Μωρό μου συγγνώμη δεν έπρεπε να τα περάσεις όλα αυτά.Έπρεπε να σου είχα μιλήσει εκείνο το βράδυ κατευθείαν,δεν θα συνέβαινε τίποτα από αυτά.Ξέρεις σήμερα έκλαψα,βασικά όλη την εβδομάδα κλαίω.Παράξενο ε ποιος εγώ ο Άλεξ να κλαίω.Όμως στην ιδέα να σε χάσω και σε είχα τόσο καιρό μακριά μου πραγματικά πονούσα,δεν μπορώ να σε χάσω,δεν θα έκανα ποτέ κάτι τόσο απερισκεπτο για να σε χάσω,σημαίνει πολλά για μένα.Ξέρεις είσαι το πρώτο κορίτσι που νιώθω έτσι,βασικά το ξέρεις είσαι κολλητή μου ξέρεις τα πάντα για εμένα οπότε κατανοείς πως αισθάνομαι και τι σημαινεις για εμένα.Αυτά που νιώθω όταν είναι κοντά σου είναι τόσο έντονα.Μωρό μου είμαι ερωτευμένος με εσένα.Είμαι ερωτευμένος με την κολλητή μου.Μωρό μου ξέρω πως αυτή η λέξη που θα πω είναι βαριά αλλ την εννοώ.Τζίνα σε αγαπώ.Ξέρω πως δεν ακούς αλλά να ξέρεις πως σε αγαπώ,θα στο ξαναπώ.
Μωρό μου σε ακούω και εγώ σε αγαπώ.Σ' αγαπώπολύ.Ένιωσα τα χείλη του πάνω στα δικά μου.Δεν μπορούσα να αντιδράσω όσο και αν το ήθελα.Χτύπησε η πόρτα.
Μ:Πώς είναι;
Η ΜαρίναΑ:Όμορφη όπως πάντα αλλά κοιμάται.
Μ:Την αγαπάς έτσι;
Α:Πολύ,παρά πολύ.Όσο τίποτα στον κόσμο.
Μ:Πήγαινε να ξεκουραστείς θα κάτσω εγώ εδώ απόψε.
Α:Όχι δεν υπάρχει περίπτωση να την αφήσω.Πήγαινε θα μείνω εγώ εδώ.
Μ:Μα Άλεξ.
Α:Όχι Μαρίνα φύγε θα κάτσω εγώ δεν φεύγω από δίπλα της.
Μ:Εντάξει όμως πάω να σου φέρω κάτι να φας και κάτι να πιείς.
Άκουσα την πόρτα να κλείνει αλλά αμέσως ξανάνοιξε.Μαρκ:Φίλε γιατί δεν πας σπίτι να ξεκουραστείς;
Α:Δεν μπορώ να την αφήσω Μαρκ.
Μαρκ:Άλεξ δεν θέλουμε να γίνει καλά ο ένας και να πέσει ο άλλος.
Α:Δεν παθαίνω τίποτα.Μου φτάνει να είμαι δίπλα της και να ξέρω ότι είναι καλά.Όταν είναι αυτή καλά είμαι και εγώ.
Μαρκ:Φίλε σε ξέρω τόσα χρόνια όπως και την Τζίνα.Κοίτα η αλήθεια είναι ότι όλοι μας πιστεύαμε ότι κάποια μέρα θα καταλήξετε μαζί.Και φίλε σε αγαπάει όπως και εσύ άλλωστε.Πρώτη φορά σε βλέπω έτσι τόσο χαρούμενο.Πρόσεξε την αν την χάσεις και οι δύο θα καταστραφειται.Σημαινεται τόσα πολλά ο ένας στον άλλο.Θα είναι μεγάλη απώλεια.
ESTÁS LEYENDO
My best friend......I think!
Novela JuvenilΣχετικά με την υπόθεση :Μια κοπέλα καταλήγει να ερωτευτεί τον κολλητό της.Θα εκφράσει ποτέ τα αισθήματα της;; Αν ναι θα υπάρξει ανταπόκρισή; ; Διάβασε την ιστορία για να μάθεις ?? Εύχομαι να σας αρέσει η ιστορία μου (να επισημάνω πως είναι η πρώτη ι...