<6>

231 30 11
                                    

Z Pazdankiem mamy się wspaniale. Dziś przyjeżdża moja mamusia, by poznać mojego przyjaciela, ona podobno też kiedyś takiego miała.

– Pazduś, zrób mi śniadanie.

– Baby są od tego.

– Proszę.

– Dobrze, ale ty w zamian... – przerwał mi dzwonek do drzwi. Podbiegłam je otworzyć, a w nich stała moja kochana mamusia.

– Witaj fastfoodziku.

– Cześć mamo.

– Przedstawisz mi w końcu tego twojego przystojniaka? Mam nadzieję, że jest rudy.

– Dzień dobry pani, jestem Pazdan.

– Komu dobry, temu dobry –  odpowiedziała moja rodzicielka, na co mój przyjaciel wzruszył ramionami.

– Nie dość, że łysy to jeszcze wygląda jak pan z kantorka – oznajmiła matka, kiedy go z nami nie było.

– My idziemy po obiad, wrócimy za jakąś godzinę – oznajmiłam kobiecie i wyszłam z Pazdusiem.

– Chyba mnie nie lubi.

– Może. Ale ja cię lubię.

– Fajnie.

– Też tak sądzę.

– Wiem.

– Super.

– No nie?

– Nie.

– Dobra, stop. Jesteśmy już w maku. Odbierzmy ten obiad i chodź – zaproponował.

– Dwa Happy Meale, trzy Big Macy, jeden WIEŚMAC, Chicken Box, dwa opakowania frytek, sałatkę, oraz cztery lody.

– To wszystko? – zdziwiła się kobieta za ladą.

– Tak, tak myślę.

– Proszę, oto numer. – Zobaczyłam karteczkę z z numerem mojego zamówienia, na którym było napisane 69.

Kiedy nadeszła moja kolej odebrać to, co zamówiłam podeszłam do mężczyzny, który swoją drogą był przystojny. Odwracając się zobaczyłam, jak mój przyjaciel z przywilejami klęka przede mną.

– Grażka, wyjdź za mnie bo mnie już kolano boli. – Wygłosił swoją długą, romantyczną mowę.

– Taktaktaktaktaktaktaktaktak...















Tak.


















Tak.













Tak.













Tak.
















Tak.




Tak.









Tak.










Tak.






– ...taktaktaktaktaktaktaktaktak.

– Jedno tak, by starczyło – oznajmił wkładając mi na palec cebulowy krążek. Ten pierścionek był taki smakowity. Zaręczyny w maku, zawsze o takich marzyłam.

– Więc, kiedy ślub? – zapytałam mojego cudownego narzeczonego.

– Za tydzień.

Pazdan BoyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz