Doma si nikdo ničeho nevšiml a tak to bylo v pohodě. Jen jsem se bála aby se to neopakovalo.
:Alex:
Dnes si ke mně sedla nová holka. Jmenuje se Alice. To jméno se mi líbí.
Ale i ona je moc hezká.
Má hnědé vlasy a oči. Dneska měla culík.
Škola byla normální. Ale po škole jsem si vzpomněl že jsem ve třídě zapomněl sešit. Šel jsem ke třídě a potkal jsem Davida všiml jsem si že má na ruce červený flíček a ještě se trochu leskl. Asi zase někoho mlátil.
Otevřel jsem dveře od třídy a skoro se lekl. Na zemi u skříněk jsem uviděl ležet Alici. Doběhl jsem k ní a pomohl jí vstát tekla jí krev z nosu. Napadlo mě že jí mlátil David. Ráno se na ní dost divně díval. Popadl jsem sešit a pak jsme oba vyšli ze třídy. A Já dal Alici papírek. Bylo na něm moje telefoní číslo a vzkaz." Líbíš se mi😊."
Pak jsem odešel. A už se těším na zítra.:Alice:
Dnes škola proběhla normálně. Žádné doteky ani zbytečné vyptávání. Zazvonilo a Já se rovnou vydala ze třídy ale až úplně na konci. Abych se nemusela někoho dotknout. Najednou mě někdo chytil za ruku a zatáhl za roh. ,,Pusť mě!" Řekla jsem podrážděně. Ten kdo mě držel byl David. Zatáhl mě zpět do třídy. ,,Okamžitě mi nadiktuj svůj telefon." Řekl celkem klidně. ,,Ne! " odsekla jsem. ,,Dělej!"řekl mi rozzlobeně. ,,Neřeknu!". Schodil mě na zem a kopl mě silně do břicha. ,,Dělej!!!" A kopl mě znovu. Nic jsem neřekla. Kopl znovu a mnohem silněji. Chytla jsem se za břicho. On mě chytil za vlasy a vytáhl mě na nohy. ,,Tak co, už mi ho řekneš! ?" zeptal se. ,,Ne!" odpověděla jsem. V lepil mi facku. Dost to bolelo. ,,No tak jo."Řekla jsem. ,,No konečně. Diktuj!" Řekl. ,,777 541 409 " nadiktovala jsem.
V lepil mi další facku. Pak odešel. Sedla jsem si. Všechno mě bolelo hlavně hlava a místa kam mě David uhodil. Pak jsem šla domů. Doma asi v osm mi pípnul telefon. Byla to SMS. Otevřela jsem zprávu.,, Od: Ten co ti zničí život. - ,,Myslíš si že jsem tě nechal být! ? Ani náhodou. Jenom jsem si všiml jak vydržíš fyzickou šikanu. Tak teď zjistím jak jsi na tom psychicky."
-
Tak jak se líbí pokračování ☺
A chci poděkovat dark_anime_boy za podporu pro psaní.😊❤
ČTEŠ
Nová
RomanceAlice Benäfieldová se nově přistěhuje do města Silleria a nastoupí na novou školu. . Změna školy i bydliště ji potkávalo často, ale stále ji tyto změny vadily. Na školách kde studovala jí skoro všichni oslovovali jmény a přezdívkami za které by jsm...