Kapitola 8.

58 4 0
                                    

Alex:
Byl jsem u zubaře, ještě že už je to za mnou. Byla přestávka a Já vešel do třídy. Sedl jsem si ale Alice nikde nebyla. Divné je že tu má tašku.
Zeptal jsem se Adama a Tomáše, jestli ji neviděli, ale nikdo nic neví. No jo, furt jen čučí do mobilu a okolí je pro ně jiný vesmír.
Pak jsem se zkusil zeptat holek,prý ji  David hned po zvonění odvlekl někam pryč ze třídy a nevrátila se.
Vystřelil jsem jako střela ven ze třídy rovnou na staré dívčí záchody.
Bohužel jsem na chodbě musel potkat Davida. Poslední dobou se nějak moc zajímá o Alici.
Zastavil mě.
" Tobě se líbí Alice co? Ušklíbl se.
No... Nevěděl jsem co říct.
Tak ti doporučuji ji nechat. Řekl ledově a odstrčil mě.
Spadl jsem na zem.
Zase jsem se zvedl a šel dál.
Otevřel jsem dveře.
Na zemi ležela Alice.
Zatřásl jsem s ní ale neprobrala se.
Zkoušel jsem ji vzbudit ale nic nezabíralo. Pak jsem si všiml krve na okraji umyvadla a taky na zemi.
Měla krvácející ránu na hlavě.
Vzal jsem ji do náruče a běžel do ředitelny byla jen na druhé straně chodby. Zaklepal jsem sekretářka otevřela a hned se ptala co se stalo.
Řekl jsem ji že jsem ji našel na záchodech nemůžu ji probrat a má ránu na hlavě. Zavolala sanitku.
Za chvíli přijela. Položili Alici na nosítka a dali ji takovou tu masku s kyslíkem.
Dovnitř mě nepustili.
Sedl jsem si na lavičku před školu.
Až teď mi začalo docházet co se stalo.
Po tvářích mi začaly téct slané kapky.
Začínalo pršet. Ale já to nevnímal myslel jsem jen na Ali.
Jo, dal jsem jí tuhle přezdívku, ale nikdy jsem ji tak neřekl.
Až teď mi dochází jak moc mi na ní záleží.
Někdo se vedle mě posadil.
Vzhlédl jsem. Seděla tam učitelka a dívala se na mě.
Pohladila mě po zádech a řekla: ,,Neboj bude v pořádku. Ale pokud nechceš riskovat nachlazení měli bychom jít dovnitř.
Zvedla se a Já taky.
Došli jsme do třídy kde si všichni hlasitě povídali. Jakmile za námi bouchly dveře třída ztichla.
Dívali se na mě jako na zjevení.
No a možná jsem tak i vypadal.
Sedl jsem si do lavice a začala další hodina.
-
Tak a další kapitola je tu
Snad se líbí a zase příště.

NováKde žijí příběhy. Začni objevovat