Kapitola 10.

55 1 2
                                    

Něco mi musíš vysvětlit
.
Hrklo ve mě.
Co když mu to řeknu a on mě označí za blázna.
N-no víš Já Já Já...
Díval se na mě tazavim pohledem.
Nejednou do pokoje vztoupil doktor a pročítal asi moji lékařskou správu.
Slečno ... Mam pro vás dvě zprávy jedna dobrá a druhá špatná kterou chcete slyšet první? 
Asi tu horší.
Tak ta horší je že máte nádor na mozku, který mohl způsobovat psychické a možná fyzické problémy.
Dělo se vám něco divného?
Zajikla jsem se a neudrzela slzy. Alex me objal.
Neměla jsem slov ale přikývla jsem.
A mohla byste ty problémy popsat abychom je zaznamenali.
Zhluboka jsem se nadechla a vydechla zabralo to a ja se uklidnila, podívala se na Alexe tím pohledem "tak a teď to zjistíš".
No začalo to asi v deseti když se mě nebo ja někoho dotkla cítila jsem cizí pocity a bolest hlavy...
Doktor přikývl něco si napsal a řekl že za to muže místo kde se nádor nachází.
Ale teď při dotyku nic necítím.
No, to nevíme proc tyto obtíže přestaly, myslím že zanedlouho se zase vrátí. Ale teď k té lepší zprávě,
na nádor se přišlo v čas,"takže je asi zhoubný, nee" A naštěstí není zhoubný" právě mi že srdce spadl Mount Everest"(p.a. doufám že chápete) A zatím se zhoubným nestal.
Teď jsem se zarazila. A zeptala se "On se muže stát zhoubným?" Není to tak časté ale muže proto je důležitý časný zákrok. "A kdy půjdu na operaci?"  az zavoláme rodičům a ti zaplatí operaci.
Ona to nehradí pojišťovna? hradí ale osoba musí být starší 18 let. A kolik to bude stát?  Asi 5 tisíc zbytek už pojišťovna hradí. uf to není tolik.
ale na operaci musíte co nejdříve aby se zabránilo poškození mozku a změny na zhoubný nádor.
.
Tahle kapitola nebyla  moc záživná ale měla vysvětlit.
tak zase brzy.

NováKde žijí příběhy. Začni objevovat