-Pondělí ráno-
Rychle jsem se nasnídala převlékla se do proužkovaného trička s rukávy a černých kraťasů, vzala si už nachystaný batoh a šla do školy.
Hned po vstupu jsem se ztratila v davu lidí. Nějak jsem se tam motala a pak jsem zahlédla Alexe. Snažila jsem se k němu dostat, naštěstí si mně taky všiml a vytáhl mne za ruku z toho davu na malý schůdek vedle schodiště.
,,Se tu asi moc nevyznáš co?"
No tak nějak. Mohl bys mi poradit kde je tady ředitelna?
,,No jasně, vyjdeš do 3 patra a jsem to dveře přímo na proti schodišti. Já už musím, ale najdeš mne ve 3.A."
A zmizel v davu.
Rychle jsem se protlačila k ředitelně zaklepala a vstoupila.
Tam proběhlo Všechno v pořádku.
Jsem ve třídě 2.B. a ta je ve 2. patře stejně jako třeťáci. Je to patro biologie a češtiny.
Samozdřejmě jsem přišla na hodinu pozdě. Zaklepala jsem a vešla.
,,Máš pozdní příchod!" přísně skoro vykřikla postarší učitelka.
Úplně jsem strnula a stala ve dveřích.
,,Jméno!" Znovu stejným tónem, ani nezvedla oči od třídnice.
A-alice Benäfieldová.
,,Nedělej si že mne legraci nikoho takového tady nemám!"
Všichni mě sledovali a pak jedna holka řekla ,, Paní učitelko není to ta nová spolužačka?"
Konečně zvedla oči.
,,Aha, takže se sem postav," řekla a ukázala před tabuli.,,A řekni nám něco o sobě.
postavila jsem se před tabuli a začala.
,,Dobrý den, jmenuji se Alice Benäfieldová, je mi 15..." zasekla jsem se.
,,Tak třeba něco o matce a otci, potřebuji na ně telefoní čísla a kde pracují."
Moje mamka pracuje jako novinářka, a žiju s ní v malém bytě na kraji centra. A telefon je *********.,, řekla jsem jen učitelce.
,,A otec?"
Začaly se mi klepat ruce a nohy.
~Nejdřív mne vystresuje a pak naladí tohle téma~
,,L-letec...Byl..."
do očí mi vhrkly slzy
Učitelka si něco poznamenala a ledovým hlasem mne poslala do třetí lavice.
Ostatní žáci se na mne dívali. Zrudla jsem a šla se posadit.
Sedla jsem si a zbytek hodiny jsem měla skloněnou hlavou.
zvonilo
Odešla jsem na záchod opláchnout si obličej a vrátila se do třídy.
Přisedla si ke mne holka z druhé lavice. ,,Ahoj Já jsem Laura." Ahoj.
,,To v první hodině je mi líto, tahle učitelka je hrozná. Ale máme ji jen dvakrát týdně." Chvíli jsme si pak povídali. Je docela v pohodě.
Začala druhá hodina a Já seděla s Laurou.
O velké přestávce jsem šla na chodbu a chtěla potkat Alexe.
A potkala, chvíli jsme si povídali, ukázal mi kus školy a vyměnili jsme si telefoní čísla.
Další 3 hodiny proběhly normálně.
Oběd jsem neměla, tak jsem šla rovnou domů.
Nikdo doma nebyl až do šesti,
a tak jsem sledovala Netflix.
Dnešek nebyl zas tak špatný...
ČTEŠ
Nová
RomanceAlice Benäfieldová se nově přistěhuje do města Silleria a nastoupí na novou školu. . Změna školy i bydliště ji potkávalo často, ale stále ji tyto změny vadily. Na školách kde studovala jí skoro všichni oslovovali jmény a přezdívkami za které by jsm...