Tam merdivenleri çıkacakken.....
Koca vücut beni görüp hemen yanıma koştu.
Minho; çok teşekkür ederim gerçekten. Ve özür dilerim .
Ben; önemli değil. Ayrıca neden bu pisliğin korumalığını yapıyorsun? Kendini koruyabilecek yaştayken.....ahh cidden çok komik.😃😒
Minho; aslında bizi kardeşi gibi sever biliyor musunuz? ilk defa böyle birşey yaptı. Yani çevredekilere zaten yapıyorda koruması olarak bana ilk defa böyle davrandı. Onun için önemli birisi misiniz acaba? Merak ettim yani tanışıyor musunuz?
Ben; ne tanışıcam ya ben o serseriyle.
Iyyy.Minho; garip.
Ben; garip olan ne? ...Veya herneyse beni ilgilendirmiyor. Hadi hoşçakal ders çalışmam lâzım.
Minho; a tabi kusura bakmayın tuttum sizi. Ve tekrar özür dilerim.
Ben; tamam bir daha özür dilersen ben dilini kesicem.
Hemen kafasını öne eğince hafifce sırıttım. Mafya gibi hissettim kendimi heralde ardından havalı havalı yürümeye başladım.😄😎
Masama gelince ders çalışmaya başladım ama okadar yorgunum ki esnemekten ölücem heralde diye düşündüm.
Zaten çok geçmeden gözlerimi kapattım. Biraz dinlendirir kalkarım canım ne olacak😏😄Kafamı birden kaldırmama neden olan,kütüphanenin ışıklarının kapanmasıydı. İşte kapıda kapandı.
Hızlıca telefonumun fenerini açıp ayağıya kalktım. İlk önce lambaları yakıp sonra kapıya vurmaya başladım. Resmen burada kilitli kaldım. Kütüphanenin kapanış saatine kadar uyuduğuma inanamıyorum.
Ben; içerdeyim yaaaa😣 lanet olsun.
Kapıya vurmaya devam ederken boynumdaki hissettiğim nefesle yerimde kalakaldım. Arkamı dahi dönemiyordum öylece donup kaldım.😨
Derin nefes alıp arkamı dönmeye başladım. Dönünce bir ' ohhh' çektim çünkü bu o serseri, jimin beyciğimizdi.
Jm; ne yapıyorsun burada? Niye gitmedin?
Ben; kapıyı açar mısın? Uyuya kalmışım beni uyandırmadan çıkmışlar.
Jm; senin bekçin mi onlar? Kapanış Saatini bilmiyor musun?
Ben; uzaltma aç şu kapıyıda gidiyim.
Jm; emir mi veriyorsun? Açmıyorum. Burada kalda aklın başına gelsin.
Ben; ya açsana şu kapıyı. Hem sen neden buradasın evin yok mu? Sende evine gideceksindir kesin, hadi aç ikimizde yolumuza gidelim.hı? 🙁Hadi.🙄
Jm; bugün burada kalıyorum. Bu yüzden kapıyı açmak gibi bir niyetim yok.
Ben; iyide ben?
Jm; sende burada kalırsın o zaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklı Serseri♡ P~jm
FanfictionÇok kibar birine benziyordun. Ama aklımı alan serseriliğin oldu.🙈