😌😏'yapma! Dayanamıyorum😻'/'Dayanma o zaman'😉😏🙈🙊

5.1K 271 82
                                    

Ben değilde o..............

Benden daha çok şaşkın şekilde bakıyordu bana . Ellerimi  indirip geri çekildim.

Ben; ah ben şey---

O esnada kollarımdan tutarak beni kapı ile arasına alan o oldu. Yanaklarımın yandığını hissedebiliyordum. Sadece gözlerime bakıyordu. Çok yakın olduğumuz için gelen titrememi hissetti. Kendini geriye atarak

Jm; be-ben özür dilerim iyi misin?

Ben;iyiyim. Sorun yok.

Yüzündeki huzursuzluğu fark ettiğim an....işte o an yapabilirmişim gibime geldi. Elini alnında gezdirerek kendini toparlamaya çalışırken yüzümde oluşan gülümsemenin ardından çektim kendime.

Bir elim onu kendime çektiğim elinde diğer elim ise o masum yüzünü okşamakla meşkûldü. Hızlı hızlı alıp verdiği nefesi ile sanki beni kendine daha çok çekiyor gibiydi. Aramızda ki mesafe , yok denebilecek kadar azdı. Alnını alnıma yaslayıp gözlerini kapattı. Bir süre sonra gözlerini açmadan fısıldadı.

Jm; yapma. Dayanamıyorum.

Yüzümü boynuna doğru yaklaştırıp dudaklarımı kulaklarına değdirerek fısıldadım aynı şekilde.

Ben; dayanma o zaman. Çünkü bende artık dayanamıyorum.

Arsız bir şekilde gülümseme oluştu yüzümde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arsız bir şekilde gülümseme oluştu yüzümde. Jimin ise halâ kapalı olan gözlerini yavaşça açarak güzel gözlerini dikti gözlerime. Sertçe yutkundu.

Jm; se-sen ciddi mi---

Sözünü kesen şey benim dudaklarım oldu. İlk önce afallasada, belimi aniden kavrayıp kendi bedeni ile bütünleştirmesi bir anlık gözlerimi açmama neden oldu. Ne yalan söyleyeyim aç bir ayı gibiydi, e tabii bende öyle.😄😍 evin camları boydandı. Birinin cama tıklatmasıyla kafamızı o yöne çevirdik ki..............

Minho tek elini kaldırmış sallayarak bize sırıtıyordu. Ardından cama nefesini üfleyerek buğusuna kalp çizdi. Jimin ile beraber 'ne yapıyor bu salak 'dermişçesine  birbirimize bakarken

Minho; kolay gelsin size. Merak etmeyin şimdi herkesi evine yollayacağım.

Jimin sinirle ayakkabısını çıkarıp cama fırlattı.

Jm; MİNHOOOOO!

Minho; tamam tamam. Kusura bakmayın devam edin siz ben kaçar.

Jm; seninle yarı görüşücez.

Diyerek parmak sallayınca ,minho hızla kaçmaya başladı. Ben ise o esnada sadece gülüyordum. Jimin sinirliyken bana döndü tek kaşını kaldırıp alayla bana baktı. Ellerini bacaklarıma indirip hızla beni kaldırması ile ağzımdan ince bir çığlık çıktı. Ve tabikide yüzümdeki gülümseme yerini utançtan al, al olan yanaklara ve ter döken yüze bıraktı.

Yakışıklı Serseri♡ P~jmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin