🕵😿junseok 😯🕵( 😄😙😍ama yinede mutluyum)

5K 284 141
                                    


Bu eski okulda beni rahatsız eden, daha doğrusu peşimden ayrılmayan manyak. Arabadan inip, Kapıyı kapatamadan ,öylece kalakalmıştım jimin birden yanıma gelip elimi tutup kapıyı kapattı.

Jm;bir sorun mu var?

Yüzümü ona çevirip konuşacaktım-ki

Junseok (rahatsız eden çocuk); kim lan bu?

Diyerek üzerimize doğru yürümeye başlayınca jimin bir bana bir de junseok'a bakmaya başladı.

Jm; hayırdır? Konuşmana çeki düzen ver yoksa ben sana ne vereceğimi biliyorum. Aria kim bu it?

Junseok; bana bak lan! laflarına dikkat et...

Jm; yoksa,?

O sırada ben jimini tutmaya çalışırken neredeyse okulun bütün erkekleri ve jungkooklar jimi'nin yanına gelip

Jk; bir sıkıntı mı var kardeşim?

Diye diklendiler. Ama tabii oda hazırlıksız değildi belliki. Arkasındaki arabalardan inen dozer gibi adamları görünce irkildim. Açıkçası istediği kadar adamla gelsin jimin'e zarar veremez bunu biliyorum ama yinede canı bile yansa benim daha çok yanacaktı bunuda biliyordum.

Ben; junseok , ne işin var burada? Sana benden uzak dur demiştim gurursuz musun sen ha? Birde takmış arkasına dozer gibi adamları gelmişsin buraya bana hesap soruyorsun. Defol git buradan.

Junseok; Aria beni sinirlendirme. Gizlice okulunu değiştiriyorsun, neden? Bu köpek için mi?

Söylediği bu cümle karşısında yüzüne sert bir tokat attım. Bağırarak haykırdım

Ben; Laflarına dikkat et tamam mı? Sana insan ol diyeceğim ama zaten köpeğim olmuşsun buna gerek yok. O senin köpek dediğin kişi, benim için dünyanın en önemli insanı, hayata tutunmam için 'neden'o. Ama sen benim için nesin söyleyeyim mi? Sen benim için bir 'hiç' sin. Şimdi topla arkandaki sürünü ,defol git buradan.

Jm; duydun. Şimdi ikile.

İlk önce jimin'e sonra bana sert sert bakıp

Junseok; bu iş burada bitmedi. Sen benimsin.

Jimin öne atıldı,junseok u yakasından tutup arabanın üzerine yatırdı. Önce yüzüne yumruk attı sonra belinden çıkardığı bıçağı boğazına bastırarak konuştu. O esnada jungkooklar jimini engellemeye kalkışan adamların önüne geçip 'rahat durun yoksa sizde menümüzden tatmak zorunda kalırsınız' diyerek gözlerini korkuttular.

Jm; Sen kimsin lan benim olana, 'Bana aitsin'diyorsun?

Diye çıkışınca bıçağı yavaş yavaş ,iyice bastırarak çekmeye başladı. Kanı görünce jimi'nin koluna yapıştım.

Ben; jimin yapma. Bırak lütfen... Jimin lütfen.

Yalvarırken yüzüme baktı. Korktuğum her halimden belliydi. Bıçağı boğazından çekip gözüne kadar yaklaştırıp konuştu.

Jm; eğer birdaha benim meleğimi rahatsız edersen kafanı gövdenden, hiç kuşkusuz ayırır, bahçemdeki köpeğimin önüne atarım.

Kükredikten sonra yüzüne birkere daha yumruğu geçirdi. Benim elimi kavrayıp arabaya tekrar bindirdi. Hali çok kötüydü arabayı geriye doğru ani hareketle sürünce junseok yere düştü. Ben öne doğru uzanıp'hih' diyerek  bakarken. Jimin sinirli sinirli

Jm;rahat dur.

Diyerek arabayı hızla oradan uzaklaştırdı. Direksiyonu sıkarak rahatlamaya çalışıyordu ama okadar sıkıyorduki çok sinirli görünüyordu. Birşey yapmam gerektiğini düşünerek elimi elinin üzerine koydum.

Yakışıklı Serseri♡ P~jmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin