Bağıranların dünkü pislikler olduğunu görünce yerimde saymaya başladım.
İç sesim şimdi bittin sen, bu sana kafayı taktı diye söylenmeye başladı.
Kafamı başkası alsın diparişleri diye etrafta gezdirmeye başlayınca patronla göz göze geldim
Patron; ne duruyorsun aria gidip siparişleri alsana
Ben; ıı patron acaba başka biri alsa olur mu?
Patron; Aria hepsinin işi var. Şimdi kovulmak istemiyorsan yürü.
Ben; peki efendim. Özür dilerim.
Kafamı çaresizce önüme eğip derin bir nefes verdikten sonra masaya doğru yaklaştım.
Ben;hoşgeldiniz efendim. Siparişlerini alıyım.
Müşteri; Aria, görüşmeyeli beni özlemedin mi?
Ben; efendim siparişiniz varsa alayım yoksa meşgûl etmeyin lütfen.
Diyip masadan uzaklaşmak için adım attım o sırada bileğimden tutup beni durdurunca dişlerimi sıkmaya başladım . Gözüm birden jiminlerin masaya denk geldi. Hepsi bana bakıyordu. Sinirle bu sapık muşteriye bakan jimin birden ayaklandı. Tam o sırada jungkook onu tutup tekrar oturtunca ne olduğunu anlamamış gözlerle tekrar sapık müşteriye döndüm.
Bileğimi kurtarıp.
Ben;buyrun?
Diyince siparişleri verdiler.
Müşteri; seninle görüşeceğiz. ARİA
Boynuna doğru eğilip elimi ensesine koyup okşadım ve fısıldadım.
Ben;seni öldürürüm pislik. Birdaha benimle konuşurken laflarına dikkat et.
Diyip okşadığım elim ile ensesine sert bir şaplak indirdim😃😒😌. Arkamı dönüp şefin yanına gidip siparişleri verdim. Tuvalete gitmem gerektiğini düşündüm çünkü az önce o pisliğe dokunduğum için terlemeye başladım. Enseme terden yapışan saçlarımı tepeden dağınık bir topuz yapıp tuvaletten çıkmıştım ki tekrar içeriye sokulmam ile sırtımın duvarla buluşması bir oldu. Korkuyla çığlık attım devam edecekken ağzımın kapatılmasıyla gözlerimi açtım. Karşımda o pisliği görünce miğdem bulandı. Kapıyı kilitleyince tekrar Terlemeye başladım.
Bana yaklaşmaya başlayınca çırpınmaya başladım. Diğer elini bacağıma indirip okşamaya başlayınca titremem iyice arttı. Gözlerim kararmaya başladı. Nefes alamamaya başladım. Her an ölebilirim.😭😧😵
Bir hamleyle elini ağzımdan çekmeye başardım ve bir çığlık daha attım ama artık çığlıklarımda güçsüzleşmeye başladı.
Kapının kırılmasıyla gözlerimi o yöne çevirdim. Jimini görünce yalvaran bakışlarımı ona attım. Zaten atmama gerek kalmadan pisliğe gününü göstermeye başlamıştı bile.
Yere düşmüş nefes almaya çalışırken. Jimin adamı döverek bayıltıp yanıma koştu.
Jm;Aria iyi misin? Birşey yaptıysa söyle onu hemen öldüreyim.
Ben; ha-hayır ben iyiyim. Lütfen...
bi -biraz nefes almalıyım.Jm; tamam. Sakinleş ben buradayım merak etme.
Diyip ayağıya kalktı lavobadan avucunun içine su alıp yüzüme sürdü. Açıkçası rahatladım😧
Kendime geldikten sonra
Ben; teşekkür ederim sen olmasaydın bana zara---
Jm; tamam sonuçta iyisin birşeyin yok. Ama sana birşey yapmadı değil mi? Gerçi....yapsada artık kurtuluşu yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklı Serseri♡ P~jm
FanficÇok kibar birine benziyordun. Ama aklımı alan serseriliğin oldu.🙈